Hvor finder jeg ud af hvad der rykker pt

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
djkassen

Hvor finder jeg ud af hvad der rykker pt

Indlæg af djkassen »

Hvordan finder jeg nogle numre der rykker pt..
Når jeg har hentet alle sange fra kloojve trackliste til Tramp_vs_Dance 2005 og stadig synes jeg mangler lidt :lol:
Brugeravatar
BB
Chart Attack VIP

Indlæg af BB »

BB\\
I'm not so think as you drunk i am...
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Ellers så kan du jo tage, hvad du selv synes lige lyder fedt.. eller hvad der bliver spillet på de forskellige diskoz.. De behøver jo hellere ikke være vilderen før du har haft gang i dem ;) Men der er også mange ældre numre, som lyder helt ekstremt fedt.. jeg har gang i et nyt mix, og jeg sidder da og høre igennem hvad jeg har og finder det der lyder godt.
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

http://www.juno.co.uk/ Den her side er fed, du kan hører ca 1 min review af hver sang, og de har alle de nyeste, inde for all génre og Topseller charts.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hvis vi snakker pladeshops vil jeg hellere anbefale chemical records eller freaky. de har bedre samples. chemical har ca. samme plader som juno. freaky har et lidt anderledes udvalg. de er mere upfronte på hardstylen og den techede trance. primært pga deres egne labels Fusion og silicon. men også steady beats records.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hvad fanden er nu det for noget? Hvorfor skal man have kode for at komme der ind nu?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

www.bugmenot.com plejer at klare ærterne ;)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Charts All Over The World Har jeg brugt i et stykke tid... Ud over den Billboard der er bag i mit Rolling Stones magasin :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Haude

Indlæg af Haude »

nco skrev:
Hvad fanden er nu det for noget? Hvorfor skal man have kode for at komme der ind nu?
www.tunemag.dk/dancechart
superman

Indlæg af superman »

D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Besvar