Hit-tip: Audio Bullys Feat. Nancy Sinatra - Shot You Down

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Hit-tip: Audio Bullys Feat. Nancy Sinatra - Shot You Down

Indlæg af QrazyLeg »

Der er ikke så meget andet end at sige det er noget af det fedeste house jeg nogensinden har hørt.

Så få det lige købt 8)

http://www.recess.nl/info.asp?info=18749

Et af de steder den både kan lyttes til og købes.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
aroxdk
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 01 jan 2005, 18:00
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Downloadede den i går, og har forudbestilt cdm på hmv, men desværre et par uger til cd rel. Bliver helt sikkert fast inventar på min iPod ;)
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Lyder sku nice den skal da helt sikkert købes!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Audio Bullys har tyv strålet ideen fra Marco V & Benjamin Bates som lavede deres version af sangen for ca. et år siden og bl.a spillede den til Mysteryland og Innercity 2004 hvor sangen også blev tema til.

Men Marco V og Benjamin bates er nogle sataner når det kommer til at udgive disse ting da de syntes det er federe at være de eneste der har disse frække produktioner og derved nægter at udgive dem.... møg ærgeligt...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nu har jeg hørt den et par gange. Jeg synes altså ikke rigtigt den fanger her.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Jeg tror hypen ved denne sang skal findes i Nancy Sinatra samplet. Det sample appellerer til Quentin Tarantino fans, da det blev brugt i Kill Bill vol. 1

For jeg har også svært ved at finde det helt store hitpotentiale i denne sang.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DaMonk
Indlæg: 255
Tilmeldt: 30 jan 2003, 10:02

Indlæg af DaMonk »

nco skrev:Nu har jeg hørt den et par gange. Jeg synes altså ikke rigtigt den fanger her.
Må sgu give NCO ret... Jeg har hørt federe house, kan ikke lige høre det fede i sangen udover hvis man skulle være meget fanatisk Kill Bill fan! :roll:
Brugeravatar
aroxdk
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 01 jan 2005, 18:00
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Jeg har gjort en dyd ud af aldrig at se en Tarantino films, ergo har jeg heller ikke set Kill Bill 1 el 2. Har lige præcis altid ment at han var overhypet ;) (Nej, jeg har heller ikke set Pulp Fiction, og kommer sikkert aldrig til det :twisted:)
Glæder mig til maxien, synes stadig det er en rigtig god produktion i den mørke ende - wow! :)
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

aroxdk skrev:Jeg har gjort en dyd ud af aldrig at se en Tarantino films, ergo har jeg heller ikke set Kill Bill 1 el 2. Har lige præcis altid ment at han var overhypet ;) (Nej, jeg har heller ikke set Pulp Fiction, og kommer sikkert aldrig til det :twisted:)
Glæder mig til maxien, synes stadig det er en rigtig god produktion i den mørke ende - wow! :)
Hvordan kan du mene, at en instruktør er over-hyped uden at have set hans værker? - Det er ligesom at mene, at en farve er grim, samtidig med at man er blind? Det ignorence på højeste plan det dér.

Sangen er SUPER fed om man er Kill Bill fan eller ej, dejlig dejlig hård house blandet med en lækker vokal. Et nummer der nok vil blive spinnet mange gange på Kat fremover ;D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
JayJay^^
Indlæg: 915
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:25
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

FrZ skrev:
aroxdk skrev:Jeg har gjort en dyd ud af aldrig at se en Tarantino films, ergo har jeg heller ikke set Kill Bill 1 el 2. Har lige præcis altid ment at han var overhypet ;) (Nej, jeg har heller ikke set Pulp Fiction, og kommer sikkert aldrig til det :twisted:)
Glæder mig til maxien, synes stadig det er en rigtig god produktion i den mørke ende - wow! :)
Hvordan kan du mene, at en instruktør er over-hyped uden at have set hans værker? - Det er ligesom at mene, at en farve er grim, samtidig med at man er blind? Det ignorence på højeste plan det dér.
...... HØØØØØØØØØØØØØØØØRT!! Mener det samme, har da sjældent hørt noget så latterligt..
<---------------------------->
§1 I'm always right
Brugeravatar
aroxdk
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 01 jan 2005, 18:00
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

JayJay^^ skrev:
FrZ skrev:
aroxdk skrev:Jeg har gjort en dyd ud af aldrig at se en Tarantino films, ergo har jeg heller ikke set Kill Bill 1 el 2. Har lige præcis altid ment at han var overhypet ;) (Nej, jeg har heller ikke set Pulp Fiction, og kommer sikkert aldrig til det :twisted:)
Glæder mig til maxien, synes stadig det er en rigtig god produktion i den mørke ende - wow! :)
Hvordan kan du mene, at en instruktør er over-hyped uden at have set hans værker? - Det er ligesom at mene, at en farve er grim, samtidig med at man er blind? Det ignorence på højeste plan det dér.
...... HØØØØØØØØØØØØØØØØRT!! Mener det samme, har da sjældent hørt noget så latterligt..
Nå men ... jeg udtaler mig jo ikke om kvaliteten af en film men om et musikstykke, som jeg synes er cool - det var andre der slog mig i hartkorn med Tarantino fans - og der ville jeg bare sige fra.

At Tarantino har en fantastisk evne/held/osv til at få eksponeret sine film i pressen kan der vist ikke være tvivl om. Hvorvidt de er gode lader jeg andre vurdere ;)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Synes også det er en dejlig produktion er dog stadig mere til naco v og benjamin bates udgave.
Men at sige at audio bullys har tyvstjålet den er måske så meget sagt, så vidt jeg er informeret er det ved at være et godt stykke tid siden audio bullys udgave først så dagens lys, var ihvertfald ude på whitelabel under navnet Bullys audio.
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

aroxdk skrev:Nå men ... jeg udtaler mig jo ikke om kvaliteten af en film men om et musikstykke, som jeg synes er cool - det var andre der slog mig i hartkorn med Tarantino fans - og der ville jeg bare sige fra.

At Tarantino har en fantastisk evne/held/osv til at få eksponeret sine film i pressen kan der vist ikke være tvivl om. Hvorvidt de er gode lader jeg andre vurdere ;)
Tarantino slår sig på de fedeste dialoger i hans film, og de er hver gang SUPER gennemførte. Kan ikke huske en film som han enten spiller med i, eller som han er instruktør for, hvor dialogerne ikke er OVERDREVET gennemførte.

Desuden er filmene altid overraskende og nyskabende, og så lige som en detalje fyldt med fede effekter (minus et par stykker - jackie brown og håndlangerne) . Synes endnu ikke han har skuffet (dog var jeg ikke fan af From Dusk Till Dawn i starten, den skal man lige vænne sig til) :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Haude

Indlæg af Haude »

Tror også vi har et kommende sommerhit her :D

Dog vil jeg ikke mene den er så mørk.. Håber da i hvert fald på et lidt hårdere remix.
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

P3 spiller den jævnligt nu så mon ikke vi får mere at høre til den :D
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Som jeg skrev tidligere så har Marco V og Benjamin Bates også lavet en version af dette track. Det har fået white release som et bootleg under navnet Marco V vs. Ron van der Beuken - Bang Bang. Så hvis man er til lidt mere tempo end Audio Bullys version så skal den her høres!

Er allerede bestilt hjem :wink:
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Tøffer lige ind og bestiller den også så. Sidder med CDS og VLS foran mig af Audio Bullys :p
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Synes dog det er en skam de ikke har lavet den marco v vs beuken osv. i en ebdre kvalitet, Samplingen fra beuken er jo helt elendig under alt kritik. desuden synes jeg personligt at ting som det er 10 gange sjovere at lave on the fly hehe :)
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Syntes det er en skam at man ikke kan få Marco V og Benjamin Bates version uden RVB indover. Eller jeg har hvertfald ikke kunne finde et sted der sælger den :cry:
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar