Bootlegs
Redaktør: Moderators
Bootlegs
Hey Gutter.....
Jeg har smidt et par bootlegs op på min home.no account, går ind og check dem ud http://home.no/djnemo/bootlegs her ligger p3 hittet "Schnappi vs Nik og Jay - Pop Pop Das Kleine Krokodil" og en lille ekstra ting... Snoop Dogg vs Bikstok Roegsystem - Drop min Cigar den er varm
VH
(dj) nem0 catch me @ efnet
// Link Updated, ikke de samme tracks mer, fang mig på efnet hvis du ikke fik dem
Jeg har smidt et par bootlegs op på min home.no account, går ind og check dem ud http://home.no/djnemo/bootlegs her ligger p3 hittet "Schnappi vs Nik og Jay - Pop Pop Das Kleine Krokodil" og en lille ekstra ting... Snoop Dogg vs Bikstok Roegsystem - Drop min Cigar den er varm
VH
// Link Updated, ikke de samme tracks mer, fang mig på efnet hvis du ikke fik dem
Senest rettet af nemo 24 mar 2005, 00:38, rettet i alt 1 gang.
Jeg griner stadig af Schnappi vs. Nik og Jay
De andre er bare høj standard
De andre er bare høj standard
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Schnappi vs Nik & Jay - Pop Pop Das Kleine Krokodil
Haha den der Schnappi vs. Nik & Jay er fanme for fed.. Den ender sq nok med at blive en landeplage Der er faktisk ikke rigtigt nogen steder, hvor jeg ligesom synes den ikke rigtigt passer sammen.. Synes derimod de er som skabt til at blive mixes.. Men vil ikke vide hvad du havde røget siden du fik den idé
Sendte lige titlen til en af mine kammerater og han sagde bare "Det mix kan jeg slet ikke forestille mig"... men han synes nu den er humor.. Tror sq han spiller den på onsdag når han skal på arbejde..
Tror du har fået lavet dig en landeplage der
Synes det er blær, og så er det sq humor.. Good work..
Snoop Dogg vs. Bikstok Røgsystem - Drop min cigar den er varm
Lyder også rigtig blær.. Det mix er så nemmere at forestille sig, da det er samme genre, og næsten samme rytme.. Ikke så kogt en idé som den ande, men den lyder fed..
Du har klaret det godt.. Meget enkel, men god.. Fortsæt de bootlegs, så vi andre har noget grine lidt af
Haha den der Schnappi vs. Nik & Jay er fanme for fed.. Den ender sq nok med at blive en landeplage Der er faktisk ikke rigtigt nogen steder, hvor jeg ligesom synes den ikke rigtigt passer sammen.. Synes derimod de er som skabt til at blive mixes.. Men vil ikke vide hvad du havde røget siden du fik den idé
Sendte lige titlen til en af mine kammerater og han sagde bare "Det mix kan jeg slet ikke forestille mig"... men han synes nu den er humor.. Tror sq han spiller den på onsdag når han skal på arbejde..
Tror du har fået lavet dig en landeplage der
Synes det er blær, og så er det sq humor.. Good work..
Snoop Dogg vs. Bikstok Røgsystem - Drop min cigar den er varm
Lyder også rigtig blær.. Det mix er så nemmere at forestille sig, da det er samme genre, og næsten samme rytme.. Ikke så kogt en idé som den ande, men den lyder fed..
Du har klaret det godt.. Meget enkel, men god.. Fortsæt de bootlegs, så vi andre har noget grine lidt af
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Re: Bootlegs
... hej Blue|St4r #chart.dk @ efnetnemo skrev:VH
Ville iøvrigt lige rose nem0s bootlegs igen, de hænger ved i min winamp
Keep em comming