Skriveborde?
Redaktør: Moderators
Bare for at vise team-spirit får i lige Wilma også .. I skal jo ikke føle jer udenfor :P
http://putteand.homepage.dk/wilma.jpg
http://putteand.homepage.dk/wilma.jpg
Indsæt selv smart kommentar/billede her.
-
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
-
-
Det hedder ikke noget, jeg har bare sammensat det på en måde som jeg synes er pænt. Ikonerne hedder Reflektive, og min baggrund er som sagt Keely Hazel, og min bundlinie hedder MIRO+Hoopstar skrev:kan godt li dit windows theme.. eller hvad det er!
hvad hedder det?
Ikonerne i start er Suma, mener jeg det hedder. Og så er min kalender rainlendar. Hvis der er mere skal du bare spørge. Det tog mig cirka 10-15 minutter at lave. Har lavet andre end lige den
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
-
OS X widgets er rigtig gode. At jeg så synes nogle af de widgets er ret ligegyldige og aldrig ville finde på at bruge dem er så en anden sag. Der er guldkorn imellem. Jeg glæder mig til når jeg får losset mig sammen til at få bestilt min sorte macbook.
Iøvrigt kan jeg da lige smide mit Windows XP skrivebord op:
Ingen lir, ingen disneyfarver i temaet. Bare roligt at se på
Iøvrigt kan jeg da lige smide mit Windows XP skrivebord op:
Ingen lir, ingen disneyfarver i temaet. Bare roligt at se på
Senest rettet af QrazyLeg 14 nov 2006, 00:31, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
Du har ret, jeg har da også nogen widgets som jeg bare har for sjov, mens andre er virkelig nyttige.. mine kammerater elsker mine benzinpris opdateringer hvert minut.. og de julelys var bare et væddemål for vi sad på studiet og kedet os og havde en intern konkurrence om hvem der kunne geile sit dashboard mest op... men glæder mig til Leopard kommer så man kan have flere aktive dashboards kørende på samme tid...QrazyLeg skrev:OS X widgets er rigtig gode. At jeg så synes nogle af de widgets er ret ligegyldige og aldrig ville finde på at bruge dem er så en anden sag. Der er guldkorn imellem. Jeg glæder mig til når jeg får losset mig sammen til at få bestilt min sorte macbook.