Tims Cookies

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Lokefar
Indlæg: 907
Tilmeldt: 08 feb 2005, 14:41
Geografisk sted: Denmark

Tims Cookies

Indlæg af Lokefar »

Jeg fik et lille hint fra en trunte forleden.
"Lad være med at spise romkugler. Smut istedet ned i Netto og køb Tims Cookies, de er hammer gode!"

Truntens ord blev lov og jeg smuttede ned i den lokale Netto, med den stadige kommentar hængende i øret "... de er hammer gode!".
Jeg må indrømme, at jeg er er super glad for hvad amerikanerne kalder Chocolate Chip Cookies, vi kan kalde dem chokoladekager.

Jeg fik fundet mit første eksemplar og der står jeg så allerede i et dilema.
Skal man forsøge sig men den helt standarde "Chocolate Chip Cookie" eller skal man være lidt rebelsk og prøve "Double Chocolate Cookie". Valget faldte på den sidste og efter endnu en dårlig og total anti-service minded betjening af Nettos kassedame begiver jeg mig hurtig hjem for at smage nyervhervelsen.

Jeg kan kun sige... Trunten havde sq ret. De er super hammer gode. Det de er blødere end din standard Netto Chocolate Chip Cookie til en tier pakken, opvejer de i smag. Jamen, man er ikke i tvivl om at vi her snakker chokolade og endda af den gode slags.
Jeg oplever normalt med standard Netto versionen at man efter et par stykker når til underlig lidt halsbrands agtig fornemmelse. Denne opstod ikke engang ved Tims kagerne :)

For at slutte af kan det siges at de i denne uge koster 9kr. Ved ikke om Netto fortsat vil føre dem men alt andet ville være en skam.
Deres webadresse er http://www.timscookies.dk , og hvis du er fra KBH så smut da inden om den lokale Tims butik på Nørrebro og fortsæt reviewet fra den vej

Men efter min mening får de 4 ud af 5 fordi de foruden at smage godt gav mig en svag afhængighed så jeg nu er oppe på en pakke om dagen :(
:4af5
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

Helt enig, har nu i mange år efterhånden drønet forbi butikken på nørrebro for lige at snuppe en kage eller muffin med hjem. De kører stilen og sparker mås mht til kagerne. Fedt at netto har fået disse kager, da de bare smager super godt :)

Kan godt sende nogle originale kager til folket i det danske land, hvis i vil have dem fra butikken. Synes dog at dem der ligger i butikken smager lidt bedre end dem man får i netto. Men det er der jo en logisk forklaring på, da de skal holde sig lidt længere :)
mickon
Indlæg: 442
Tilmeldt: 14 apr 2005, 05:50

haha

Indlæg af mickon »

loke du er fucked :D
i'm the juggernaut, BITCH!
Acid
Indlæg: 209
Tilmeldt: 10 maj 2002, 02:49
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Acid »

God anmeldelse.......... :lol: :lol:
--==Heller en god trekant, end en ond cirkel==--
Besvar