Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
QrazyLeg skrev:
Vi smider jo heller ikke Odder ud fordi han er AaB-fan...
haha ! det var da ikke helt venligt sagt, var det?
Ikke over for AaB nej. Men overfor Odder, jo han kan tage det. Og sådan kører vi på hinanden. Mest fordi BIF oftest fører. Ellers får han +b og det ved han...
ej det var kun ment som sjov overfor ham. Ændrer ikke mit syn på de bolchestribede fjolser.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Shahbaz Akhtar og Aziz Mahmoud spiller begge musik og havde netop lavet en musikvideo, da de blev kontaktet af TV2. Derfor havde de to unge mænd fået det indtryk, at indslaget skulle handle om videoen.
-----------------------------------------------------------------------------------
De har lavet en video, om de vil overtage danmark?
LoL
Ja invandrerbander provokeret tit folk.
Jeg har selv en masse indvandre venner som er vildt flinke osv. men indvandrer bander skal bare genere alt og alle.
Jeg tror såen ca. at de har fovoldt lige meget skade.
well jeg er ikke i tvivl om hvem der har forvoldt mest skade.
Og ja indvandre bander provokerer folk.
Men derfor synes jeg stadig ikke rocker er bedre end indvandre.