Club Above / CA Party, Fre D. 7. Okt. @ Strawinsky KBH
Redaktør: Moderators
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Han kan da lige så godt få det lærtFeffe skrev:fordi hun skal amme i 6 måneder så der ikk kommer alkokaj i mælken til hendes sønFairground skrev:Hvorfor 6 måneder ? Er du ikke gammel nok ?mp3grl skrev:Øv...jeg vil os med i kunne da lige ha ventet 6 måneder
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
De færreste som vil han hyper unge, og det er du et godt eksempel påodder skrev:Han kan da lige så godt få det lærtFeffe skrev:fordi hun skal amme i 6 måneder så der ikk kommer alkokaj i mælken til hendes sønFairground skrev:Hvorfor 6 måneder ? Er du ikke gammel nok ?mp3grl skrev:Øv...jeg vil os med i kunne da lige ha ventet 6 måneder
-
- CA Party Freak
Ahhhhhh ok! Altså ingen Odder look-a-like'sFeffe skrev:fordi hun skal amme i 6 måneder så der ikk kommer alkokaj i mælken til hendes sønFairground skrev:Hvorfor 6 måneder ? Er du ikke gammel nok ?mp3grl skrev:Øv...jeg vil os med i kunne da lige ha ventet 6 måneder
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
- Bæver Bekæmper
Såsåså Feffe.. nu skal du være ordentlig ellers kickbanner du mig fra boardet og irc for evigtFeffe skrev:De færreste som vil han hyper unge, og det er du et godt eksempel påodder skrev:Han kan da lige så godt få det lærtFeffe skrev:fordi hun skal amme i 6 måneder så der ikk kommer alkokaj i mælken til hendes sønFairground skrev:Hvorfor 6 måneder ? Er du ikke gammel nok ?mp3grl skrev:Øv...jeg vil os med i kunne da lige ha ventet 6 måneder
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
- Site Admin
- Kontakt:
Tja har de første mange som skrev til mig om jeg ikke ville det efter de 10 første post her på ca og dine første linier på chatten...odder skrev:Såsåså Feffe.. nu skal du være ordentlig ellers kickbanner du mig fra boardet og irc for evigtFeffe skrev:De færreste som vil han hyper unge, og det er du et godt eksempel påodder skrev:Han kan da lige så godt få det lærtFeffe skrev:fordi hun skal amme i 6 måneder så der ikk kommer alkokaj i mælken til hendes sønFairground skrev:Hvorfor 6 måneder ? Er du ikke gammel nok ?mp3grl skrev:Øv...jeg vil os med i kunne da lige ha ventet 6 måneder
-
- Bæver Bekæmper
omg vi får quoted noget.. Kom nok lidt uheldigt fra start.. Men Feffe... indrøm at du ikke ret gerne ville undvære mig nu Jeg er jo nærmest dit et og alt efterhånden..Feffe skrev:Tja har de første mange som skrev til mig om jeg ikke ville det efter de 10 første post her på ca og dine første linier på chatten...odder skrev:Såsåså Feffe.. nu skal du være ordentlig ellers kickbanner du mig fra boardet og irc for evigtFeffe skrev:De færreste som vil han hyper unge, og det er du et godt eksempel påodder skrev:Han kan da lige så godt få det lærtFeffe skrev:fordi hun skal amme i 6 måneder så der ikk kommer alkokaj i mælken til hendes sønFairground skrev:Hvorfor 6 måneder ? Er du ikke gammel nok ?mp3grl skrev:Øv...jeg vil os med i kunne da lige ha ventet 6 måneder
Desuden syns jeg du er super duper mand... stolt af at være med et sted hvor du er "chefen" <--- hader at Feffe bare kan ændre hvad jeg skriver.. det er snyd
Senest rettet af odder 19 aug 2005, 21:05, rettet i alt 1 gang.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
- Site Admin
- Kontakt:
i know.. men vi må hellere stope her og holde til topicodder skrev:omg vi får quoted noget.. Kom nok lidt uheldigt fra start.. Men Feffe... indrøm at du ikke ret gerne ville undvære mig nu Jeg er jo nærmest dit et og alt efterhånden..Feffe skrev:Tja har de første mange som skrev til mig om jeg ikke ville det efter de 10 første post her på ca og dine første linier på chatten...odder skrev:Såsåså Feffe.. nu skal du være ordentlig ellers kickbanner du mig fra boardet og irc for evigtFeffe skrev:De færreste som vil han hyper unge, og det er du et godt eksempel påodder skrev:Han kan da lige så godt få det lærtFeffe skrev:fordi hun skal amme i 6 måneder så der ikk kommer alkokaj i mælken til hendes sønFairground skrev:Hvorfor 6 måneder ? Er du ikke gammel nok ?mp3grl skrev:Øv...jeg vil os med i kunne da lige ha ventet 6 måneder
Desuden syns jeg du er super duper mand... stolt af at være med et sted hvor du er "chefen"
-
- CA Party Freak
Så er den officielle side også oppe http://www.ClubAbove.com
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Club Above, Chart Attack Party og Kaptajnfest på en og samme aften. Det bliver vildt. Jeg glæder mig.BB skrev:Jeg er klar. Prøver at slæbe en røvfuld venner og veninder med.
nco vi må ud og agitere i slagelse, så holder vi sgu en kaptajnsfest samtidig.
@ Brian / Fair: Kan du undersøge om man kan købe Captain Morgan der inde?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA