Club Above / CA Party, Fre D. 7. Okt. @ Strawinsky KBH
Redaktør: Moderators
Ja vi må jo erkende at Mars gjorde det godt sidste år. Til trods for han spillede så det gik i stykker.Feffe skrev:syns jeg faktisk os er en STOR skam.marsdk skrev:Jeg synes faktisk det er dybt tragisk, at jeg slet ikke med i DJ-lineup'en. Hvad er der dog sket ?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Jeg skal prøve at høre dem ad..! Det er jo ikke et ordentligt sted hvis ikke man kan erhverve sig Morgan i tønder...!nco skrev:Club Above, Chart Attack Party og Kaptajnfest på en og samme aften. Det bliver vildt. Jeg glæder mig.BB skrev:Jeg er klar. Prøver at slæbe en røvfuld venner og veninder med.
nco vi må ud og agitere i slagelse, så holder vi sgu en kaptajnsfest samtidig.
@ Brian / Fair: Kan du undersøge om man kan købe Captain Morgan der inde?
Du var faktisk tiltænkt en plads i line up'en, men du er jo ikke til at få fat på, men det ville da undre mig om der ikke kom en fest lige i starten af det nye årMarsdk skrev:Jeg synes faktisk det er dybt tragisk, at jeg slet ikke med i DJ-lineup'en. Hvad er der dog sket ?
Jeg prøver lige at fange dig på MSN
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
- MegaMixers.com
- Geografisk sted: CPH - Denmark
- Kontakt:
Jamen endelig - ellers kan I alle jo lige hoppe til Slagelse 24/9 - www.djdanmark.dk.
Skulle der være en times tid til MixMaestroMars, så kender nco mit nummer - ellers gør OneHit også
Skulle der være en times tid til MixMaestroMars, så kender nco mit nummer - ellers gør OneHit også
// marsdk
megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
jeg gør os...marsdk skrev:Jamen endelig - ellers kan I alle jo lige hoppe til Slagelse 24/9 - www.djdanmark.dk.
husk at komme ind forbi www.dkbn.dk og tilmeld jer til festen så den kan komme så langt op som muligt og derved få rykket flere folk til
har tilmeldt mig.. men kommer jo desværre ikk...DjMail skrev:husk at komme ind forbi www.dkbn.dk og tilmeld jer til festen så den kan komme så langt op som muligt og derved få rykket flere folk til
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
dumme daclownDa Clown skrev:har tilmeldt mig.. men kommer jo desværre ikk...
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
tjaa.. hvis det nu bare havde været den "oprindelig" dato.. ku jeg...odder skrev:dumme daclownDa Clown skrev:har tilmeldt mig.. men kommer jo desværre ikk...
men da den er blevet flyttet til ugen før efterårs ferie.. ka jeg jo ikke pga. Studie-tur... anden gang i træk at der er fest @ Strawinsky... og jeg ska på studie-tur
-
- CA Party Freak
-
- CA Party Freak
Du er da ikke fra SlagelseDjMail skrev:1 del fed slagelse tysker idiot
Men ja... festen iår kommer til at blive noget af den ondeste CA POT.
Der er btw. kommet forum på den officielle side nu. http://www.clubabove.com
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!