Hjælp wireless internet

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Amh skrev:
LeG0lAsDK skrev:Hehehe det er sjovt at AMH ikke skriver mere i denne tråd..... Troede at lommepengene var store nok til hans eget net..... AMH ta to avisruter om morgenen før du skal i 4.klasse, så kan det være du har råd til noget net :twisted: :twisted:
jamen er lige her :P har bare ikke lige haft tid, til at være her inde og tjekke. ;) men lad mig sige det sådan her: Jeg har fysisk adgang til routeren, da det ikke er min nabo's, men min kammerats ;) Dette eksempel, vi tog var bare min nabo, som desuden også kan være min ven, i realiteten ;)

EDIT: Har fået adgang til det nu. hvordan? Ja, det forbliver min hemmelighed :D :P Og det var sådan set bare en prøve, han ville lave på mig.. om hvordan man kunne finde WEP nøglen. da han så også har forstand på wireless net.
Hmm.. nu blir det mere latterligt...
Du vil gerne ha hjælp, men vil ikk sige hvordan du løste problemet..


omg
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Denne historie lugter langt væk af uærlighed.

Amh - Din troværdighed ligger et meget lavt sted lige nu. Folk forsøger oprigtigt at hjælpe dig, og så er du ude i (lad os kalde det for) lyssky forretning.

Jeg har lige haft en virus liggende på min computer. Tog lang tid at fjerne, da den fik min virusscanner til at gå ned, og så kunne den faktisk være kommet fra en idiot som dig. Bemærk jeg skrev KUNNE.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Feffe skrev:
Amh skrev:
LeG0lAsDK skrev:Hehehe det er sjovt at AMH ikke skriver mere i denne tråd..... Troede at lommepengene var store nok til hans eget net..... AMH ta to avisruter om morgenen før du skal i 4.klasse, så kan det være du har råd til noget net :twisted: :twisted:
jamen er lige her :P har bare ikke lige haft tid, til at være her inde og tjekke. ;) men lad mig sige det sådan her: Jeg har fysisk adgang til routeren, da det ikke er min nabo's, men min kammerats ;) Dette eksempel, vi tog var bare min nabo, som desuden også kan være min ven, i realiteten ;)

EDIT: Har fået adgang til det nu. hvordan? Ja, det forbliver min hemmelighed :D :P Og det var sådan set bare en prøve, han ville lave på mig.. om hvordan man kunne finde WEP nøglen. da han så også har forstand på wireless net.
Hmm.. nu blir det mere latterligt...
Du vil gerne ha hjælp, men vil ikk sige hvordan du løste problemet..


omg
Nej, for det er jo ikke lovligt, i følge onkelc..
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Indse nu bare at du har trådt i en brandvarm kolort lille ven.

Du latterliggører bare dig selv endnu mere ved at sige mere i denne debat.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

hihi pwned
mikeman dk
Indlæg: 353
Tilmeldt: 06 maj 2002, 10:19
Kontakt:

sv

Indlæg af mikeman dk »

burde man fra admins side ikke gå ind og ekskludere AhM fra boarded og udelukke hans ip Adresse fremover. han får os jo alle sammen til at fremstå som en flok bonderøve der kun venter på at blive snydt
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Hvad er forskellen på om han bruger en andens net eller du henter 27 gb warez om måneden?

Og fordi han får andre til at fremstå som idioter, er det baggrund nok for at banne ham? Tvivler. Folk kan jo bare lade være med at svare ham hvis de ikke ønsker at hjælpe.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

moral er godt
dobbeltmoral er tjaaa latterligt
Hoopstar
Indlæg: 1651
Tilmeldt: 30 dec 2002, 17:16

Indlæg af Hoopstar »

Kan ikke huske det helt men mener da at derhar været et andet topic om ca det samme hvor personen bare lagde ud med at prøve at komme ind på en andens net. (kan ikke huske om det var her eller et andet board) så burde han jo også få sparket..

I det store hele bør man nok bare ligge ud med at fortælle sådan en ting til at starte med så kan man jo vælge at lade være at hjælpe og så ville AHM ikke føler sig lidt dum :P
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Hvorfor ikke bare låse topic? Så slutter diskussionen hér ;)
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

QrazyLeg skrev:Hvad er forskellen på om han bruger en andens net eller du henter 27 gb warez om måneden?
Tja, havde tænkt det samme. men gad ikk kommentere det. jeg er ude af denne tråd nu!
mikeman dk
Indlæg: 353
Tilmeldt: 06 maj 2002, 10:19
Kontakt:

Indlæg af mikeman dk »

Amh skrev:
QrazyLeg skrev:Hvad er forskellen på om han bruger en andens net eller du henter 27 gb warez om måneden?
Tja, havde tænkt det samme. men gad ikk kommentere det. jeg er ude af denne tråd nu!
forskellen er efter min overbevisning, at ved at bruge en andens net er det ejeren af denne forbindelse, der skal stå til regnskab for hvad du henter/sender, men hvis det er din egen forbindelse er det kun dig selv som du hænger ud. så forskellen er efter min mening stor.

dette er mit sidste indlæg i denne sag :!:
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Tak
Besvar