Så er der kommet guf på markede til alle os game freaks! nok med til dem som gamer FPS spil!
Razer har udgivet der nye Laser mus som de denne gang ikke overraskende har givet et slange navn nemlig copperhead! musen er totalt på forkant med alle andre mus på markedet og er specefikt lavet til game scenen!
her er et par billeder
Dette er et billede af det interface hvor man kan ændre alt på musen dens sens og dpi og hvad de enkelte knapper skal bruges til! alle 7 knapper er programbare!
her er lidt spec på den.
2000 DPI Laser Engine Powered by Razer Precision™
1000 Hz Ultrapolling™ with 1 ms response time as compared with 125Hz/8 ms response time used by other conventional gaming mice
32KB Onboard Memory Powered by Razer Synapse™
7 independently programmable buttons optimized with Razer’s Hyperesponse™ technology for ultra tactile button feedback and maximum actions-per-minute (APM) gameplay
Zero-Acoustic Ultraslick™ Teflon feet
16 bit data path, as compared to 8 bit and 12 bit data paths used by other conventional mice
High speed motion detection, up to 45ips and 20g / Over 7080 frames per second
Always-On™ mode pioneered by Razer™ - the laser engine sensor never powers down to provide instantaneous response at all times during gameplay
Award winning Razer™ drivers featuring On-the-Fly Sensitivity™ DPI adjustment pioneered by Razer
Size: 5.04" length x 2.5" width x 1.54" height
GlowPipe™ non-slip side rails
Ergonomic ambidextrous design
Ultra large non-slip rubber coated mouse buttons
Gold plated USB connector for maximum conductivity
7 foot, lightweight, non-tangle cord
Til forskel fra de føste Razer mus er de nye mus som Copperhead og diamondback blvete lavet mere ergonomiske så man ikke får så ond i hånden af at bruge dem!!
jeg har nu gamet et par dage med Copperhead musen og det er den bedste invistering jeg har lavet længe! mega hurtig mus og totalt præsis!!
jeg gir denne mus 5/5 CA [/img]
Razer Copperhead anmeldes
Redaktør: 3dotz
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Razer Copperhead anmeldes
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
har også haft en razer copperhead, synes den var kanon de første 2 måneder.
Så begydte den af "hoppe" rundt over hele skærmen, vilket gjorde det umuligt at spille nogen form for spil da ens aim var total fucked. Der efter begydte den at slette driverne og firmware og jeg måtte ligge dem ind igen hver gang jeg startede spanden op. Så til sidst ville den ikke slukke når man slukkede for computeren.
Nu har jeg købt en Logitech G7 som også har 2000 dpi, håber den er lidt mere holdbar.
Så begydte den af "hoppe" rundt over hele skærmen, vilket gjorde det umuligt at spille nogen form for spil da ens aim var total fucked. Der efter begydte den at slette driverne og firmware og jeg måtte ligge dem ind igen hver gang jeg startede spanden op. Så til sidst ville den ikke slukke når man slukkede for computeren.
Nu har jeg købt en Logitech G7 som også har 2000 dpi, håber den er lidt mere holdbar.
<center> wop wop </center>