Razer Copperhead anmeldes

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Razer Copperhead anmeldes

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Så er der kommet guf på markede til alle os game freaks! nok med til dem som gamer FPS spil!

Razer har udgivet der nye Laser mus som de denne gang ikke overraskende har givet et slange navn nemlig copperhead! musen er totalt på forkant med alle andre mus på markedet og er specefikt lavet til game scenen!

her er et par billeder

Dette er et billede af det interface hvor man kan ændre alt på musen dens sens og dpi og hvad de enkelte knapper skal bruges til! alle 7 knapper er programbare!
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

her er lidt spec på den.

2000 DPI Laser Engine Powered by Razer Precision™

1000 Hz Ultrapolling™ with 1 ms response time as compared with 125Hz/8 ms response time used by other conventional gaming mice

32KB Onboard Memory Powered by Razer Synapse™

7 independently programmable buttons optimized with Razer’s Hyperesponse™ technology for ultra tactile button feedback and maximum actions-per-minute (APM) gameplay

Zero-Acoustic Ultraslick™ Teflon feet

16 bit data path, as compared to 8 bit and 12 bit data paths used by other conventional mice

High speed motion detection, up to 45ips and 20g / Over 7080 frames per second

Always-On™ mode pioneered by Razer™ - the laser engine sensor never powers down to provide instantaneous response at all times during gameplay

Award winning Razer™ drivers featuring On-the-Fly Sensitivity™ DPI adjustment pioneered by Razer

Size: 5.04" length x 2.5" width x 1.54" height

GlowPipe™ non-slip side rails

Ergonomic ambidextrous design

Ultra large non-slip rubber coated mouse buttons

Gold plated USB connector for maximum conductivity

7 foot, lightweight, non-tangle cord

Til forskel fra de føste Razer mus er de nye mus som Copperhead og diamondback blvete lavet mere ergonomiske så man ikke får så ond i hånden af at bruge dem!!

jeg har nu gamet et par dage med Copperhead musen og det er den bedste invistering jeg har lavet længe! mega hurtig mus og totalt præsis!!

jeg gir denne mus 5/5 CA [/img]
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

skriv -- > : 5 a f 5 :D

Btw den ser faktisk ret fed ud :P men gamer ik så meget mere .. så ved ik om jeg gider ofre penge på en ny mus .. Men fed er den da . .!
<center>Billede
Jetz
Geografisk sted: i det mørke jylland
Kontakt:

Indlæg af Jetz »

har også haft en razer copperhead, synes den var kanon de første 2 måneder.
Så begydte den af "hoppe" rundt over hele skærmen, vilket gjorde det umuligt at spille nogen form for spil da ens aim var total fucked. Der efter begydte den at slette driverne og firmware og jeg måtte ligge dem ind igen hver gang jeg startede spanden op. Så til sidst ville den ikke slukke når man slukkede for computeren.

Nu har jeg købt en Logitech G7 som også har 2000 dpi, håber den er lidt mere holdbar.
<center> wop wop </center>
Cardio
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Er du sindsyg den er fed.... 8O
Billede

<i>Cardio © 2004 - 2006 All Rights Reserved</i>
Jetz
Geografisk sted: i det mørke jylland
Kontakt:

Indlæg af Jetz »

den er fed og en kanon mus når den virker .. tror bare det er mig der har været uheldig
<center> wop wop </center>
sambleben
Kontakt:

Indlæg af sambleben »

håber da ikke jeg får samme problemer, har lige fået denne fantastisk mus i julegave, den er både fed og utrolig dejlig at brug.
Besvar