Biografvaner... Er det kun noget nordjyder ikke forstår

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Zukot
Indlæg: 731
Tilmeldt: 28 nov 2005, 16:47
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Jeg mener ikke det har noget med opdragelse og gøre, alle børn skal have lov til at larme og lege, så er det bare forældrene lige skulle tænke sig om og lade være med at hive unger rundt på biblioteker biografer osv.
mickon
Indlæg: 442
Tilmeldt: 14 apr 2005, 05:50

Indlæg af mickon »

hehe, true qrazyleg... den værste af dem der er dog imo nok, at folk SKAL have larmende lorteposer med ind i biografen? - hvad blev der af sodavand og popcorn ? imo er det det eneste der hører sig til i en biograf, men det er nok bare mig der fejler noget (?)
i'm the juggernaut, BITCH!
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Bacher jeg har oplevet det på en del rutefly efterhånden. om det så er folk der flyver for første gang ved jeg ikke. men det er pisse nederen
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Jeg har fløjet meget gennem tiderne, da min forældre er/var den slags mennesker, der elsker at rejse. Nu er det sådan, at min far i forbindelse med sit arbejde rejse meget tit og derfor får point på sine bonuskort hos SAS. Derfor flyver vi med rutefly, når vi rejser, da vi enten kan fly næsten gratis p.g.a. pointene eller med god rabat.

Gennem 15 års rejser med dem, så husker jeg knapt 1 eller 2 gange hvor folk har klappet ved landing.
Til gengæld har jeg oplevet de få gange jeg har rejst alene og dermed med charterfly (da det er klart billigere med charter), at folk HVER gang klapper.
Første gang jeg oplevede det blev jeg næsten pinlig, da jeg ikke fattede bjælde af hvad der foregik på trods af at have rejst med fly ihvert fald 50 gange på de sidste 8-10 år.

En nem måde at finde ud af, hvorvidt man er på et charterfly eller ej er, at hvis det koster penge at få mad/drikke, så er det et charterfly.
For det meste kan man også se det på prisen og hvilke selskaber, man har købt billetten hos og lign., men ovenstående måde er dejlig nem. Så kan hr. Jensen, der skal til Mallorca for første gang, også finde ud af det.


Nå, men tilbage til topic.
Personligt går jeg ikke så meget op i det med, tillad mig at citere: "...vil jeg ved helt stille scener kunne høre en knappenål falde til jorden.", da jeg ikke er så god til det selv.
Det med toilettet vil jeg give QrazyLeg ret i, at det kan være irriterrende, men så længe det kun er en enkelt gang i løbet af filmen, vil jeg ikke hidse mig op, da man kan være "uheldig". Jeg kan nemt nøjes med en 40 eller 50cl Cola til 3 timer, men alligevel, så kan det være, at jeg virkelig skal pisse alligevel. Og så går jeg altså på toilettet for ellers synes jeg _mine_ penge er spildt, da jeg ikke kan nyde filmen, mens jeg virkelig prøver at holde mig. Lidt selvisk, men sådan er jeg af person.

Mobiltelefoner: FUCK AF! Som Mail siger, så kan det være at man har en barnepige på - MEN SÅ HAR MAN EN BARNEPIGE PÅ! Og så må han/hun for fanden da i det mindste kunne holde skansen ihvert fald til pausen. Så kan man tjekke sin lede sms!

Apropos det med nøglerne i lommerne, når folk går. Personligt synes jeg det er lige så latterligt et argument som Ace's ang. en skaldet person. Det er lidt irriterrende, men så er det for fanden da heller ikke værre?
Hvis det kan ødelægge jeres film, så må I fandme har det hårdt med ting der kan ødelægge jeres dag, sådan rent generelt.
Tag det hele lidt mere stille og roligt.
Personligt, så synes jeg ikke jeg har spildt nogen penge en film, hvis der er nogen der sidder og roder lidt med en mobil eller lige stikker på toilettet. Til gengæld, kan jeg NEMT nikke genkendende til Fair/Byko's evalueringer af Cinemaxx/Palads.

Det værste jeg har oplevet i en biograf var nok, da jeg gik og skulle blande lidt slik inden biografturen og 2 ~15 årige (Har vel selv været en 16-17 år) perkere skubbede sig forbi køen for at komme ud fra "slikbutikken" og på vejen lige åbnede to af de der låger med slik man kan blande fra og snottede ned i dem. Jeg tillod mig at råde efter dem hvad fanden de bildte sig ind og om de var fuldkommen idioter - desværre skulle de også ind og se I Kina Spiser de Hunde........ På rækken bag mig.... :s Det blev en lang film - endte med at vælge at gå.

Jeg ved godt, at de vandt deres sag, men gad ærlig talt ikke op og toppes med dem og så møde deres 10 fætre ude foran Palads... Muligvis skulle jeg bare have holdt min kæft i slikbutikken, men synes bare ikke man skal finde sig i, at folk kan opføres sig sådan.

Der mangler sikkert mindst en million ord og kommaer i den her tråd, men orker ikke at læse den efter og fejlene kommer når jeg skriver hurtigt. Så håber det giver mening og håber i har fået fat i mine pointer.

Mvh
dwr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Zukot
Indlæg: 731
Tilmeldt: 28 nov 2005, 16:47
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Synes det er iorden gjort dwr, det er kraft edme svineri.. Tror heller ikke jeg ville kunne have holdt min kæft i sådan en situation
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Re: Biografvaner... Er det kun noget nordjyder ikke forstår

Indlæg af UnitedPublic »

Og så skal vi lige have os en griner :lol:
QrazyLeg skrev:med ekstra benplads
Den lader vi lige stå lidt.....
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

haha united.....
Brugeravatar
Niles
Indlæg: 113
Tilmeldt: 12 sep 2002, 19:57
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Er fuldstændig enig med dig Qrazyleg! Der er ingen grænser for, hvor dårligt folk er opdraget mht at gå i biffen. Når filmen ruller så holder man sin kæft og holder sin telefon i lommen. At folk er nødsaget til at gå på toilettet kan jeg acceptere...bare de ikke larmer og kommenterer hver eneste scene i filmen.

Var selv inde at se King Kong og man er ikke et sekund i tvivl om, hvem der bliver problemer med allerede under reklamerne. En eller anden smartspiller havde bestemt sig for at den film var åhh så ihhh så dårlig og det skulle han kommentere filmen igennem. I pausen gav han udtryk for, hvor meget han havde lyst til at forlade biffen....JAMEN HVORFOR FANDEN GØR DU DET SÅ IKKE!!!!

Har tit tænkt på at sige noget til folk i biffen, hvis de larmer eller ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt, men aner ikke om det ville have nogen effekt....kunne også ende med man fik en ordenlig røvfuld fordi man beder nogen om at opføre sig anstændigt. Man ved jo aldrig!
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
Mysticurse
Indlæg: 32
Tilmeldt: 16 dec 2005, 11:55

Indlæg af Mysticurse »

Jeg må sige det er nogel vilde oplevelser fplk har haft i biffer.. Selv må jeg siges heller ikke at have været så heldig de få gange jeg nu har været i biffen.. biffen i Sønderborg er virkelig lille.. Det er lige før at hvis siddemanden skal på toilet, må man op at stå for at han kan komme forbi.. Ud over det er det som mange stedder sms skrivning, en del toiletbesøg og ungerne med deres slikposer..

Jeg synes dog ungerne er lidt undtaget mht toiletbesøg mm, så længe det ikke er den seneste film.

Som r0rre sagde så
1) Tage den seneste forrestilling, da de fleste børn/teens er skredet hjem iseng. (Dem der ikke er. SMUT. Nu er det de voksnes tid..!)
2) Lade være at tage derind på premiere dagen, medmindre i kan tåle støj.

Og så er de små biffer som andre også har sagt, sku ofte lige så gode som de store.. (Og billigere..)

Over and out :wink:
AMD Athlon XP 3200+ @ 2,20 GHz, 1024 Mb RAM, ATI Radeon 1650 Pro 512 Mb m DVI og Tv ud, 32" Phillips skærm/TV, DVD-RW, Cd-RW.
Besvar