Klar på et år med nul sex??? (06) ; )

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Stim
Indlæg: 657
Tilmeldt: 26 nov 2003, 23:10
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Klar på et år med nul sex??? (06) ; )

Indlæg af Stim »

GODT NYTÅR ALLESAMMEN!

Kom I ind i det nye år med stil?!
Jeg laver egentlig dette emne, fordi jeg synes det ku være griner hvis folk fortalte en sjov/pinlig episode de var ude for i fejringen af årsskiftet? :lol:
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg har fået fortalt at jeg trådte igennem en stol og smadrede hovedet ind i en højtaler, landte på ryggen og fik et fjernsyn i hovedet der stod på højtaleren.

Forklarer nok flængen i panden på mig. :s
Ace
[Ltd edition]
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 24 mar 2005, 19:53
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

PsyClone skrev:Jeg har fået fortalt at jeg trådte igennem en stol og smadrede hovedet ind i en højtaler, landte på ryggen og fik et fjernsyn i hovedet der stod på højtaleren.
Du kan altså nogen vilde trix br0h...

Godt nytår til jer alle sammen her fra. :)
Cardio
Indlæg: 509
Tilmeldt: 28 nov 2005, 10:47
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Det må vil bare være 5 mod 1 og hans venner:P

Nu når det er nul sex.. hehe
Billede

<i>Cardio © 2004 - 2006 All Rights Reserved</i>
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Klar på et år med nul sex??? (06) ; )

Indlæg af nco »

Stim skrev:Jeg laver egentlig dette emne, fordi jeg synes det ku være griner hvis folk fortalte en sjov/pinlig episode de var ude for i fejringen af årsskiftet? :lol:
Jeg blev enig med en af mine venner om at sparke døren ind til toilettet, blot fordi at vi havde råd til at gøre det. Vi var træt af at vente på alle kvinderne på toilet. Tog jo evigheder. Døren holdte dog, og vi røg baglæns og lige ind i skåle og andet gejl der var brugt til maden.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Cardio
Indlæg: 509
Tilmeldt: 28 nov 2005, 10:47
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Jeg sad og sked da vi kom ind i det nye år;)
Billede

<i>Cardio © 2004 - 2006 All Rights Reserved</i>
Brugeravatar
9
Warnings: 8423
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 06 okt 2005, 22:03

Indlæg af 9 »

Jeg fik en øl i skødet, smed bukserne, løb ud på gaden, fik et søm i foden, tømte en morgan, fik det dårligt, gik 10 km i 10 CM sne, og på det lokale disco, besluttede folk sig for at kaste med kanonslag... ;)
mini
Indlæg: 108
Tilmeldt: 10 mar 2004, 18:27

Indlæg af mini »

Jeg fik zorro til at spise verdens stærkeste chili.( Man kan samligne det med en alm. rød chili og så 4 gange stærker ) Jeg har aldrig i mit liv set en mand have det så dårligt :D
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

Det meste af min aften er et stort hul, vi kom jo også først hjem i går morges kl. 10.... Men en af mest tåbelige ting der skete den aften, var at Rune, fik blackout mens vi skulle hoppe ind i det nye år, så manden faldt blot ned i bordet og smadrerede kransekagen.... ;)
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Min sambo sad til festen og snakkede med en tysk pige (ud af tre, der var på besøg) og på et tidspunkt tog han pis på hende, men hun fattede ikke joken, så han sagde... "It doesnt matter, i just wanna fuck with you" med den context at han bare ville tage pis på hende.


.... det forstod hun det bare ikke som...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Stim
Indlæg: 657
Tilmeldt: 26 nov 2003, 23:10
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Indlæg af Stim »

hahaha, griner historier folket! Det må man sgu gi jer.

Jeg var heldigvis ikke ude for noget dissideret pinligt. Men en sjov ting vi havde med den aften var, at alle 30 mennesker der var med til spisning havde fået en lille opgave som lå under vinglasset. Min lød på at jeg sku 'udbringe en skål for min hund og så snakke om hvor vigtigt det var at ha en ven man kan stole på'. ; )

Ellers var der opgaver som 'mad din sidemand' 'hold en tale om dyrenes beskyttelse' an so on. Det var sgu underholdende! : )

Super aften hel klart! Og selvfølgelig røg jeg i hegnet - nærmest igennem det tror jeg ; ) Kl 9 åbnede jeg min hoveddør ... træt ... stiv ... og træt!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg var pinligt ædru hele aftenen fordi jeg skulle være chauffør.. Så blandt andet derfor var det begrænset hvor meget sjov jeg havde. Men et par pinlige episoder fra de stive svin jeg var sammen med gjorde det da lidt festligt. Blandt andet var der en, der mente, at han kunne tænde en cigar bare ved at suge i den og holde lighteren en halv meter fra den. Med det ene øje lukket, så man bedre kan se..
Billede
D3FrozTt
Indlæg: 597
Tilmeldt: 28 apr 2002, 01:22

Indlæg af D3FrozTt »

fede historier... jeg leverede (mod forventning) ingen skandaler i år og så sku man jo tro at året med det faretruende navn sku være "smooth-sailing" ...MEN NEJ!

Indtil vidre har det her år gjort hva det kan for at få mig ned med nakken...

1. januar: Laaang historie men det handler i al sin enkelthed om en hjemtur fra en nytårsfest ved nørreport omkring 7-8 tiden om morgenen og jeg var først hjemme klokken 22 om aftenen...

2. januar: Sidder og steener til noget fjernsyn og overser at det stykke kød der var på min gaffel er faldet af hvilket resulterer i at jeg bider i gaflen og smadrer en tand :(

3. januar: Vågner op og finder ud af at jeg over natten har lavet en "Overtrædelse 26a" altså parkeret for tæt på spærrelinien dvs. 510 dejlige kroner til Parkeringskontrol Nord

4. januar... jeg tror bare jeg blir under dynen og ser nogen film...

MØG2006 nu vil jeg kigge på min netbank og konstatere at det med at starte året med et beskedent overtræk nu er smadret af parkeringsbøder og et råddent gebis... Det værste er at alle tingene på sin vis er selvforskyldt, så måske ska mit nytårsfortsæt være navnebror med det kære jehovapropaganda: VÅGN OP!
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Hallo jeg er gift hvor meget sex tror i selv jeg får!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

LOL D3FrozTt.. du er sgu da også snot uheldig.. :)


Hehe YaKuZa... så kan du lære det.. ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg laved heller ikke det helt flove, kun lige at jeg faldt inde på Nørrebro, foran min halvbror og hans kæreste og hendes røv lækre veninde.
Så der tog jeg lige turen på røven, og var i forvejen stiv nok
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Cardio
Indlæg: 509
Tilmeldt: 28 nov 2005, 10:47
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

SimonThaMan

Røv man....
Billede

<i>Cardio © 2004 - 2006 All Rights Reserved</i>
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Klar på et år med nul sex??? (06) ; )

Indlæg af amh »

nco skrev:
Stim skrev:Jeg laver egentlig dette emne, fordi jeg synes det ku være griner hvis folk fortalte en sjov/pinlig episode de var ude for i fejringen af årsskiftet? :lol:
Jeg blev enig med en af mine venner om at sparke døren ind til toilettet, blot fordi at vi havde råd til at gøre det. Vi var træt af at vente på alle kvinderne på toilet. Tog jo evigheder. Døren holdte dog, og vi røg baglæns og lige ind i skåle og andet gejl der var brugt til maden.
Vi hang naboens juletræ op i hans flagstang og overpyntede det med kæmpe kanonslag, og raketter.. Fuck han blev sur! :D
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Klar på et år med nul sex??? (06) ; )

Indlæg af nco »

amh skrev:Vi hang naboens juletræ op i hans flagstang
Klassiker! ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Will
Chart Attack VIP
Indlæg: 890
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:47

Indlæg af Will »

Jeg var så heldig at blive inviteret hjem til sød pige nytårs nat :)
Men der var ikke meget 06 over det ;)

Nååh ja er forresten blevet singel :wink:
Besvar