Klar på et år med nul sex??? (06) ; )

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nå ja, skulle lige til at sige det. Trist at du er blevet single, I havde da ellers været sammen i evigheder havde I ikke? Men så heldigt du blev inviteret hjem af en.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Will
Chart Attack VIP
Indlæg: 890
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:47

Indlæg af Will »

Naah næsten 4 år så ikke hele mit CA liv..
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hun har ellers altid virket som en sød pige de gange jeg har mødt hende. Håber at I skiltes i godt humør og stadig kan snakke sammen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Kazo
Proud Chart Attack Member
Indlæg: 1121
Tilmeldt: 24 apr 2002, 20:47
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Havde en kanon nytårs aften :bday:

Der blev spillet op til dans i den lokale by, hvor alt hvad der kunne kravle og gå var samlet til en fælles kalas! Med det mener jeg alle unge, fra nær og fjern der på et tidspunkt har boet i den lille by. Der var fælles bowle, konfetti og hvad der ellers hører sig til. Der blev ikke lavet de store eskapader, men der var dog nogle små børn i krig med romerlys lige uden for. Det var sgu vildt nok at se på :2gunfire:

Endte selv delvist i hegnet, kan i hvert fald ikke huske hvad tid, og til dels hvordan jeg kom hjem. :drinking:
Billede
Besvar