Hvorfor netop dét NICK?
Redaktør: Moderators
-
??? Det blevet ændret til Mysticurse nu?? Funny... Nåh, det kommer sig så at MystiCal
Curse...
Fra folkeskole tiden: Mine lære kaldte mig en forbandelse og eleverne underlige...
Curse...
Fra folkeskole tiden: Mine lære kaldte mig en forbandelse og eleverne underlige...
AMD Athlon XP 3200+ @ 2,20 GHz, 1024 Mb RAM, ATI Radeon 1650 Pro 512 Mb m DVI og Tv ud, 32" Phillips skærm/TV, DVD-RW, Cd-RW.
ja det var noget med jeg hed Bluestar...eller bluest4r eller bare blue...fordi jeg er blå og en stjerne..hmm..flot logo ...takker m@!mann
på andre fora hed jeg dog enzitico, som er mit ældste nick. det fandt jeg på fordi jeg var træt at de andre ting jeg forsygte altid var optaget. så tænkte jeg, at jeg måtte finde et jeg altid kunne bruge, som aldrig ville være optaget....derfor enzitico.
det bliver så lidt bøvlet med 2 nicks, derfor blev de smidt sammen til bluenzi..aight!
nåå ja...hed vist også enz og enz\\ en overgang hehe
på andre fora hed jeg dog enzitico, som er mit ældste nick. det fandt jeg på fordi jeg var træt at de andre ting jeg forsygte altid var optaget. så tænkte jeg, at jeg måtte finde et jeg altid kunne bruge, som aldrig ville være optaget....derfor enzitico.
det bliver så lidt bøvlet med 2 nicks, derfor blev de smidt sammen til bluenzi..aight!
nåå ja...hed vist også enz og enz\\ en overgang hehe
-
- Geografisk sted: HAT
- Kontakt:
Hehe griner at læse alle de her
Mit nick "80er" stammer fra 99 hvor jeg gik på efterskole og var pænt ligeglad med hvordan mit garn satte osv. samt det var meget normalt at have hvert sit øgenavn/nick på efterskole.
Men er blevet klippet siden, og det har enlig bare hunget ved siden, og det genere mig ikke...alle mine venner og bekendte kalder mig idag 80er....jeg reagere oftere på 80er end mit rigtige navn.
Ser det som en mega fordel da jeg ved der ikke er andre med det nick, bliver dog ofte forvirret når der bliver råbt fisse !
Pilskadden...stammer fra dengang jeg lavede nogle meget dårlige minimix .... havde fået et håndtegnet logo af blood som jeg brugte sammen med
Og nu har jeg bare blandet det så folk ved hvem jeg er. også kan man heller ikke hede noget med tal forand på mIRC så det blev Pils^80er
Mit nick "80er" stammer fra 99 hvor jeg gik på efterskole og var pænt ligeglad med hvordan mit garn satte osv. samt det var meget normalt at have hvert sit øgenavn/nick på efterskole.
Men er blevet klippet siden, og det har enlig bare hunget ved siden, og det genere mig ikke...alle mine venner og bekendte kalder mig idag 80er....jeg reagere oftere på 80er end mit rigtige navn.
Ser det som en mega fordel da jeg ved der ikke er andre med det nick, bliver dog ofte forvirret når der bliver råbt fisse !
Pilskadden...stammer fra dengang jeg lavede nogle meget dårlige minimix .... havde fået et håndtegnet logo af blood som jeg brugte sammen med
Og nu har jeg bare blandet det så folk ved hvem jeg er. også kan man heller ikke hede noget med tal forand på mIRC så det blev Pils^80er
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
I tidernes morgen, da jeg startede med at drikke bajere med drengene, kom vi i tanke om at kalde os for "de fordrukne vikinger". Alle blev tildelt et "vikinge navn" Mit var Thorof af oellet!
Vi moedes stadig den dag idag 2 gange om aaret, til julefrokost, og hver sommer til et druk-fodboldsstaevne hvor vi klaeder os ud som vikinger og drikker hjernen ud
Deraf mit nick, som ioevrigt aldrig har vaeret andet end Thorolf15
Vi moedes stadig den dag idag 2 gange om aaret, til julefrokost, og hver sommer til et druk-fodboldsstaevne hvor vi klaeder os ud som vikinger og drikker hjernen ud
Deraf mit nick, som ioevrigt aldrig har vaeret andet end Thorolf15
Jeg tror, uden at prale, faktisk at det var noget jeg fandt på det med de to \\. Jeg startede i tidernes morgen med at skrive mit nick med -nco!. Men det kunne man ikke bruge på IRC (på Amiga brugte man dengang AmIRC), så lavede jeg det i stedet til nco\\.dwr skrev:Ja der var lige den der "" overgang, hvor alle skulle have "xyz"
Selve mit nick er efterhånden ret gammelt, og kommer faktisk fra forkortelsen af NiCkO ;) Det ord lød for svanset i længden, så derfor tog jeg blot forkortelsen til mig og den har så hængt ved.
Jeg startede faktisk ud på Amigaen tilbage 92/93. I starten var det blot spil der fangede mig, og især Sensible Soccer og Cannon Fodder. Jeg startede ud med en Amiga 500, en 600 HD og sluttede så med en Amiga 1200 med 150mb HD og 8mb fast-ram og 2mb chip-ram. Jeg fik så også et 2k4 baud modem, og så lige pludselig blev det jo sjovt at skrive på FidoNet (datidens nyhedsgrupper) og med tiden også at ringe til BBS'er og udveksle filer og spil. Jeg nåede da også at få både 14k4 og 33k6 baud modem i mens jeg havde Amigaen.
I løbet af 95 blev jeg grebet af ascii, og jeg begyndte at lave den selv, og det var der at nco-navnet for alvor opstod. Samtidigt stod jeg i spidsen for et par grupper på det tidspunkt og var også medlem af Skid Rov's Amiga division (på det tidspunkt laaaaaaangt større end PC-scenen) i et års tid. Indtil omkring 98 udgav jeg 5 forskellige ascii-collectioner og andre småting, såsom patches til spil og hjalp andre grupper med ascii. Alt i alt en sjov tid, som har givet mig en masse erfaring og som jeg ikke ville have været foruden i dag.
I 98 hoppede jeg så med på PC-vognen. På Amigaen havde jeg allerede i 97 lavet min første hjemmeside, som på det tidspunkt var den første danske DeepDance-hjemmeside og som i løbet 98 blev til MixPoint Denmark (som Thomazmix den dag i dag står for). 99 kom Chart Attack på bordet. CA blev på et tidspunkt slået sammen med det dengang forholdsvise store site Hawkzone vs. MeetTehcno, men omkring 2000 mener jeg, kørte vi solo her igen.
Og så kender de fleste efterhånden resten af historien. Så vi nærmer os det 15'ende år med navnet nco\\ :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Må jeg nok os ærlig indrømme nco, det er imponerende, at du har været med i så mange år. Jeg kom først på "musik download markedet" da napster fik sit frembrud, men ok jeg er os kun 18.
Men ja som sagtm det er imponerende
Men ja som sagtm det er imponerende
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Mit nick stammer tilbage fra dengang Bigbrother kørte i fjernsynet. Eller ihvertfald dengang den første sæson kørte.
Min lillebror var begyndt at arbejde på et af byens diskoteker som afrydder, og da jeg begynder at lære folk at kende på det pågældende sted er der en af dj'sne der begynder at kalde mig bigbrother, som storebror. Det er så simpelthen hængt ved og er siden blevet forkortet til BB som jeg bliver kaldt af næsten alt og alle i Slagelse.
Da jeg begyndte at slå mine folder for alvor på IRC hed jeg først BBmon, som i poke-mon. Det stammer simpelthen fra en god brandert til en fest da mig og veninde gik i 'mon' mode.
Og nu er det så bare forkortet ned til BB og så er der så også lige kommet \\ på til ære for nco.
Min lillebror var begyndt at arbejde på et af byens diskoteker som afrydder, og da jeg begynder at lære folk at kende på det pågældende sted er der en af dj'sne der begynder at kalde mig bigbrother, som storebror. Det er så simpelthen hængt ved og er siden blevet forkortet til BB som jeg bliver kaldt af næsten alt og alle i Slagelse.
Da jeg begyndte at slå mine folder for alvor på IRC hed jeg først BBmon, som i poke-mon. Det stammer simpelthen fra en god brandert til en fest da mig og veninde gik i 'mon' mode.
Og nu er det så bare forkortet ned til BB og så er der så også lige kommet \\ på til ære for nco.
BB\\
I'm not so think as you drunk i am...
I'm not so think as you drunk i am...
Putteanden ... Jaah.. Det er faktisk et meget godt spørgsmål..
Jeg startede mit online-liv på Qnet. Utroligt nok - Ingen MSN, ICQ - eller jubii som i andre åbenbart brugte. Bare ren text-irc.
Der hed jeg Anden_J - Da jeg hedder Anders J (mmm, jeg er ikke en tøs ) . og jeg bliver kaldt Anden..
Navnet "Anden" var taget på qnet, såeh Anden_J blev det til.
Jeg kom så til at idle i kanal med "Anden" og begyndte faktisk at skrive en del med ham, og folk tog ofte fejl af os.
Så jeg blev nærmest tvunget til at skifte nick.
Så var der en eller anden, irriterer mig jeg ikke kan huske hvem, der sagde "PUTTEAND!", og bare for at gøre grin med det lavede jeg en '/nick Putteand' :p
Jeg fandt aldrig et bedre nick, så det blev det altså til
Sjovt nok, har jeg kun set én til med samme nick, også en fyr
ps. jeg er stolt af aldrig at have brugt Napster (Voldbollede det dog hos en af mine venner med ISDN). Jeg havde slet ikke PC dengang. Mine forældre var og er MEGET anti-teknik.
Jeg startede mit online-liv på Qnet. Utroligt nok - Ingen MSN, ICQ - eller jubii som i andre åbenbart brugte. Bare ren text-irc.
Der hed jeg Anden_J - Da jeg hedder Anders J (mmm, jeg er ikke en tøs ) . og jeg bliver kaldt Anden..
Navnet "Anden" var taget på qnet, såeh Anden_J blev det til.
Jeg kom så til at idle i kanal med "Anden" og begyndte faktisk at skrive en del med ham, og folk tog ofte fejl af os.
Så jeg blev nærmest tvunget til at skifte nick.
Så var der en eller anden, irriterer mig jeg ikke kan huske hvem, der sagde "PUTTEAND!", og bare for at gøre grin med det lavede jeg en '/nick Putteand' :p
Jeg fandt aldrig et bedre nick, så det blev det altså til
Sjovt nok, har jeg kun set én til med samme nick, også en fyr
ps. jeg er stolt af aldrig at have brugt Napster (Voldbollede det dog hos en af mine venner med ISDN). Jeg havde slet ikke PC dengang. Mine forældre var og er MEGET anti-teknik.
Indsæt selv smart kommentar/billede her.
Sjov.. Jeg kan huske den side.. Det var dér jeg først lærte Chart Attack at kende og hentede meget musik herfranco skrev:99 kom Chart Attack på bordet. CA blev på et tidspunkt slået sammen med det dengang forholdsvise store site Hawkzone vs. MeetTehcno, men omkring 2000 mener jeg, kørte vi solo her igen.
Og så kender de fleste efterhånden resten af historien. Så vi nærmer os det 15'ende år med navnet nco\\
Desværre, så stoppede I jo siden (eller designet blev ihvert fald ændret drastisk, så jeg antog den var blevet overtaget af nogle andre - det blev de jo ofte dengang) og jeg var ikke så meget på forums den gang, så jeg søgte nye sider (og gamle - deluxemp3 bl.a. - hvem kan ikke huske den)
Og så på et tidspunkt søgte jeg tilbage igen og så fandt jeg chart attack i forum form og så tænkte jeg "hvorfor ikke kigge ind og se hvad der sker.." hvilket jeg så gjorde..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.