Jeg har aldrig oplevet så meget larmende tavshed efter en CA-POT, som efter denne fest. Med både jyder og danskere samlet til en stor fest er jeg imponeret over, hvor lidt man har kunne læse om denne fest.
Hvor er alle de store beretninger om, hvordan man startede med at gå i Netto klokken 11 efter billige bajere, hvordan man fik en narkoman til at lægge et drop i armen på en, så man kunne hælde procenterne direkte i blodåren i stedet for at trække tiden med at drikke normalt.
Hvordan Nørrebro pizzakebab blev væltet af 500 festglade CA'ere med vodkaflasker i øjnene og kondomer på ham den lille. Hvordan samtlige kvinder og pigebørn alle fik en kompliment eller 100 og hvordan djen rykkede festen så meget, at bassen stadig bliver registreret på Richterskalaen.
Alle de mange billeder, der dokumenterer at godt nok var Woodstock stort, men en CA-POT er større. Aldrig i CA festernes nu fem år lange historie har der været så lidt respons efter en fest.
Kan det virkelig være rigtigt?
...
Var Club Above total kedeligt eller hvad?
Redaktør: Moderators
Var Club Above total kedeligt eller hvad?
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=11759
Ved ikke om du har set de sidste indlæg i det emne?
Tror bare at det løb ud i sandet da folk stod op dagen efter og skulle snøvle sig sammen til at lave et nyt emne hvor de skulle skrive om aftenen.
Jeg er sikker på dagen derpå var røvtur, for de fleste. Jeg havde det ihvertfald dårligt. Hehe.
Ved ikke om du har set de sidste indlæg i det emne?
Tror bare at det løb ud i sandet da folk stod op dagen efter og skulle snøvle sig sammen til at lave et nyt emne hvor de skulle skrive om aftenen.
Jeg er sikker på dagen derpå var røvtur, for de fleste. Jeg havde det ihvertfald dårligt. Hehe.
Re: Var Club Above total kedeligt eller hvad?
Har haft den samme tanke. Brættet plejer at vælte med indlægs dagen der på.3dotz skrev:larmende tavshed efter en CA-POT
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
- Geografisk sted: Polen, Krakow
Club Above var overdrevet fedt imo.. Mange ukendte ansigter der blev sat navn på, men man savnede bestemt lidt flere CA'ere.. Men jeg syntes sgu det var ubeskriveligt fed fest!
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Det var superduperfineanddandy!
Endnu engang "Tak for sidst".
Endnu engang "Tak for sidst".
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
kunne ikke være mere enigQrazyLeg skrev:Det var superduperfineanddandy!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game