Søger det link hvor man kunne "rippe" arto-billede

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

valvet skrev:..alt er hardcoded, ingen options.
Tsk tsk... ;)
Snoop
Indlæg: 91
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:19
Kontakt:

Indlæg af Snoop »

Jeg har lige prøvet at bikse noget sammen i vultual basic. Det tog lidt lang tid da jeg aldrig har koden i programmet før, og måske det ikke virker, men skriv....

Men prøv det og sig hvad I synes.

Det skal lige bemærkes at der ikke er noget grafisk i programmet, og man skal skrive noget i de dialogbokse der popper frem. Trykker man på annuler på alle dialogboksne melder programmet fejl.
Men programmet skulle være lige til at gå til.

www.zop.dk/Arto.rar
Billede
You can live a life without being seen.
Or you can be seen without any life.
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

Snoop skrev:Jeg har lige prøvet at bikse noget sammen i vultual basic. Det tog lidt lang tid da jeg aldrig har koden i programmet før, og måske det ikke virker, men skriv....

Men prøv det og sig hvad I synes.

Det skal lige bemærkes at der ikke er noget grafisk i programmet, og man skal skrive noget i de dialogbokse der popper frem. Trykker man på annuler på alle dialogboksne melder programmet fejl.
Men programmet skulle være lige til at gå til.

www.zop.dk/Arto.rar
er jeg den eneste der ikke engang kan starte det ;(
Snoop
Indlæg: 91
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:19
Kontakt:

Indlæg af Snoop »

LeG0lAsDK: Du har vel .Net 2.0 installeret? Det tror jeg nemlig nok man skal have.

[EDIT] Jeg har lige prøvet at ændre lidt i filen, men man skal stadig have .net 2.0 installeret, før man kan bruge programmet. Forstår ikke hvorfor man skal det, men det kan hentes på windows update.
Billede
You can live a life without being seen.
Or you can be seen without any life.
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Snoop skrev:LeG0lAsDK: Du har vel .Net 2.0 installeret? Det tror jeg nemlig nok man skal have.

[EDIT] Jeg har lige prøvet at ændre lidt i filen, men man skal stadig have .net 2.0 installeret, før man kan bruge programmet. Forstår ikke hvorfor man skal det, men det kan hentes på windows update.
Det er pga. den bruger komponenter fra det nye framework, tror jeg.. :)
Men det er jo så ligemeget.. Hehe.
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

Snoop skrev:LeG0lAsDK: Du har vel .Net 2.0 installeret? Det tror jeg nemlig nok man skal have.

[EDIT] Jeg har lige prøvet at ændre lidt i filen, men man skal stadig have .net 2.0 installeret, før man kan bruge programmet. Forstår ikke hvorfor man skal det, men det kan hentes på windows update.
okay, det har jeg ikke installeret pt. men installer det snarest og afprøver dette program.
valvet
Indlæg: 15
Tilmeldt: 16 feb 2006, 14:15

Indlæg af valvet »

Snoop skrev:LeG0lAsDK: Du har vel .Net 2.0 installeret? Det tror jeg nemlig nok man skal have.

[EDIT] Jeg har lige prøvet at ændre lidt i filen, men man skal stadig have .net 2.0 installeret, før man kan bruge programmet. Forstår ikke hvorfor man skal det, men det kan hentes på windows update.
Du har jo kodet det i VB.NET så defor skal du bruge .NET framwork.. siger ligsom sig selv heh.

Kode: Vælg alt

     // Assembly Reference: Microsoft.VisualBasic, Version=8.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a
Aly
Indlæg: 238
Tilmeldt: 23 apr 2002, 10:11
Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre

Indlæg af Aly »

Hvor Fedt program !

Takker mange gange.. det virker bare... Bruger ingen resourser! så kan den stå natten over og suge...
Snoop
Indlæg: 91
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:19
Kontakt:

Indlæg af Snoop »

valvet: Har aldrig kodet i VB før, og så bare at MS VB.net ligger til fri download på MS side, så prøvede bare i den. Hvilket program bruger du, så alle kan åbne dine filer?

Hvad synes I om mit program? Noget der kan bruges? Kom gerne med ris og ros...
Billede
You can live a life without being seen.
Or you can be seen without any life.
valvet
Indlæg: 15
Tilmeldt: 16 feb 2006, 14:15

Indlæg af valvet »

Bruger selvfølgelig også vs.net. Folk uden .NET framework burde skamme sig.. "problemet" er bare at du bruger VS.NET 2005 hvilket bruger .NET framework 2.0, det er ikke standart i windows endnu da det er helt nyt, og kræver en download.. .NET 1.0 bliver hentet automatisk via. Windows Update.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det er da vist noget værre noget det Arto?:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=338863
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Mikkel
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 24 apr 2005, 13:22
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

nco, det har jeg sgu ikke lige hørt om der der? :P
Besvar