SÅDAN FJERNES DRM-KODNINGER NEMT!

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
fjamz6

SÅDAN FJERNES DRM-KODNINGER NEMT!

Indlæg af fjamz6 »

Efter lang tids søgen, og efter utallige mislykkede forsøg ved andre måder, at fjerne de forbandede DRM kodninger på, har jeg endelig fundet en dejlig nem måde. Der virker hver gang! Tror der findes mange af disse programmer, som I garanteret allerede kender, men dette er yderst nemt. Programmet hedder Tunebite og kan hentes her: http://www.tunebite.com/website/v2/en/home.php.
Programmet kræver et serialnr., der selvfølgelig kan købes eller findes gratis på Google ved en let søgning.

Programmet går i al sin enkelthed ud på, at du bare åbner/add'er de DRM-filer, som du ønsker at fjerne kodningen på. Herefter vælger du det format, du ønsker den færdige fil, uden kodningen, skal være. Så trykker man GO. Derfefter åbner og afspiller programmet selv filen/filerne i Windows Media Player, og optager dem digitalt samtidigt uden kodningen(Understøtter op til 4X hastighed). Resultatet er super. Jeg kan i hvert fald ikke høre forskel!

Håber I vil få glæde af det, i hvert fald jer der stadig døjer med DRM kodninger...

P.S. Skal til sidst lige siges at programmet selvfølgelig kun virker, hvis man selv har licensen til sangene.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Jeg kender det, og har brugt det i lang tid! Fantastisk program!
Bobo-Denmark
Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden

Indlæg af Bobo-Denmark »

Er der ikke noget med, at der så ikke være være andre lyde igang på maskinen, ellers komme de med??
F.eks hvis at der pludselig popper en besked op på MSN??
Mvh

Bobo-Denmark
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Tak for tippet. :)
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Bobo-Denmark skrev:Er der ikke noget med, at der så ikke være være andre lyde igang på maskinen, ellers komme de med??
F.eks hvis at der pludselig popper en besked op på MSN??
Jo, den ripper jo lydkortet. (´Self. ikke i bogstaveligste forstand, men alt lyd der kommer gennem lydkortet). Men man kan jo slå lyde i MSN Messenger fra!
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ellers kan man bruge ARWizard3 Det ripper også alt der kører på lydkortet. Det er et meget lille og simpelthen program. Du vælger hvor den færdige .mp3 fil skal gemmes, og trykker så record. :)
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Ja tak for tippet det skal nok komme til at blive brugt hehe!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Nu har jeg i laaang tid forsøgt at finde en serial, men uden held. En der kan hjælpe mig?
Billede
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

http://fileforum.betanews.com/detail/Fa ... 56529648/1

Ved ikke om FairUse4WM hullet er lukket endnu. Hvis ikke burde det virke ok. Personligt synes jeg det er tosset at betale for wma og så endog i latterlig kvalitet, så jeg gør det kun yderst sjældent. Hvis jeg gjorde det igen ville jeg prøve det her program som det første ;)
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Kigger på det... Tak!
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Hvordan fjerner man så DRM kodning på VIDEO filer? har prøvet denne http://forum.doom9.org/showpost.php?p=7 ... tcount=462 som efter sigende skulle kunne, men få en fejl om at der mangler en fil som hedder "automate.vbs"
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

findes der ikke et program hvor man ka fjerne drm-kodninger, men den ikke ripper lydkortet..?
mickon

Indlæg af mickon »

amh skrev:Hvordan fjerner man så DRM kodning på VIDEO filer? har prøvet denne http://forum.doom9.org/showpost.php?p=7 ... tcount=462 som efter sigende skulle kunne, men få en fejl om at der mangler en fil som hedder "automate.vbs"
det kan du sagtens bruge dette program til..
i'm the juggernaut, BITCH!
Besvar