Hvad bliver voldspillet på DIT anlæg denne sommer
Redaktør: Moderators
Jeg går amok hvis der er nogle af de skoddede HOUSE sange der slår igennem igen :O Hvor er temposkiftet i det? Der er ingen, holdkæft jeg blev træt af Global Deejays og sådan sidste år
Men jeg ser gerne følgende sange som chart hits:
Basshunter - Botten Anna
R. Kelly ft. Cassidy - Hotel
Teenagerz - Slam Down (Rob Mayth Remix)
Potatoheadz - Living on Video
Sven-RG vs. Bass-T - I wanna be with you
eller
bare noget med gang i - DJ's plz skån os for den latterlige house, den kan man sidde og skylle bajere ned med, men på et dansegulv der holder det altså ikke
Men jeg ser gerne følgende sange som chart hits:
Basshunter - Botten Anna
R. Kelly ft. Cassidy - Hotel
Teenagerz - Slam Down (Rob Mayth Remix)
Potatoheadz - Living on Video
Sven-RG vs. Bass-T - I wanna be with you
eller
bare noget med gang i - DJ's plz skån os for den latterlige house, den kan man sidde og skylle bajere ned med, men på et dansegulv der holder det altså ikke
Get up & Dance .
I hvilket remix? Synes umiddelbart at den er lidt tynd.kloojve skrev:Cicada - You Got Me Feeling <-- alt for nice :)
01-cicada-you_got_me_feeling.mp3
02-cicada-you_got_me_feeling_cicada_dub.mp3
03-cicada-you_got_me_feeling_coburn_rmx.mp3
04-cicada-you_got_me_feeling_coburn_vocal.mp3
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
- Geografisk sted: Østerbro
dj drop, du skal nok ik satse på Hotel bliver et chart hit i år det var den nemlig for 3 år siden
Desuden kan jeg se der er delte meningen om house man kan ikke rigtig se hvordan du kan kalde house for latterligt også samtidig mene Botten Anna er en fed sang? Den sang er da netop Indbegrebet af latterligt.
Derudover så vil jeg ikke ligefrem kalde Global Deejays for house det var jo bare den tyske dance mafia der prøvede at ride med på Benny Benassi bølgen..
Men det er selvfølgelig smag og behag, der er stort set intet musik jeg ikke kan holde ud at hører på, men med tiden ændre man jo som regel sin musik smag en smule
Desuden kan jeg se der er delte meningen om house man kan ikke rigtig se hvordan du kan kalde house for latterligt også samtidig mene Botten Anna er en fed sang? Den sang er da netop Indbegrebet af latterligt.
Derudover så vil jeg ikke ligefrem kalde Global Deejays for house det var jo bare den tyske dance mafia der prøvede at ride med på Benny Benassi bølgen..
Men det er selvfølgelig smag og behag, der er stort set intet musik jeg ikke kan holde ud at hører på, men med tiden ændre man jo som regel sin musik smag en smule
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Og der var sørme en til af slagsen >>FrZ skrev:[WinAmp]·[Gnarls_Barkley_-_Crazy_(Spencer_Collective_Edit)_Onesided-Vinyl-2006-DJ] [01-gnarls_barkley_-_crazy_(spencer_collective_edit)-dj]·[6:08]
Dejlig sommer house - let chillet med stadig up-tempo. Tror på den personligt!
[WinAmp]·[Evermore-Its_Too_Late__Dirty_South_Remix-(EIT001)-Onesided-Bootleg_Vinyl-2006-USF] [01-evermore-its_too_late__dirty_south_remix]·[6:13]
og - dog lidt ældre -
[WinAmp]·[Hi_Tack_-_Say_Say_Say_(Waiting_4_U)-(SUPER3039)-Promo_Vinyl-2005-FMC] [03_hi_tack_-_say_say_say_(waiting_4_u)_(b1_tocadiscos_not_guilty_mix)]·[5:46]
- jojo, det skal nok blive en god sommer
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Og Rob Mayth/Groove Coverage/Special D/Alle de andre harddance numre minder ikke om hinanden eller hvad?mikkel_hansen_99 skrev:amh, jeg tror simpelthen ikke på, at folk kan lide den pga musikken - det er da et af det mest overvurderede numre i lang tid. Det eneste der er anderledes ved Boten Anna er, at der bliver sunget på svensk - ellers ligner det ethvert andet pop trance-nummer..
BØH
Jeg synes Bob Sinclar's album er den værste gang lort. 12 sange med samme melodi stort set, hvor kun teksten er ændret. Hvis flere af hans sange hitter hen over sommeren tvinger det mig udenlandsk.
Angående Basshunter, så burde det kun være lovligt at høre det nummer hvis man ved hvad en bot er. Det gør egentligt ikke nummeret ringere end det er at en masse der ikke ved hvad det er synes den er god. Det gør det til gengæld usmageligt hvis Børge står på diskoteket og skråler med på noget han ikke aner en skid om. Ellers skal man fucke tilbage til sit Rihanna.
Angående Basshunter, så burde det kun være lovligt at høre det nummer hvis man ved hvad en bot er. Det gør egentligt ikke nummeret ringere end det er at en masse der ikke ved hvad det er synes den er god. Det gør det til gengæld usmageligt hvis Børge står på diskoteket og skråler med på noget han ikke aner en skid om. Ellers skal man fucke tilbage til sit Rihanna.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Skal man kunne forstå en sang, for at kunne lide den? Synes da at flere hits er sunget på sprog man ikke kan forstår, men godt kan "synge" med på.. Nu vil jeg ikke nævne de klamme baltiske drenge på flyveren :/QrazyLeg skrev:Jeg synes Bob Sinclar's album er den værste gang lort. 12 sange med samme melodi stort set, hvor kun teksten er ændret. Hvis flere af hans sange hitter hen over sommeren tvinger det mig udenlandsk.
Men hvad med Alizee? Eller Shakira (på org.) - synes du er lidt ensporet i udtalelsen.
Udover det;
geyster-under_the_fuse_of_love_(arno_cost_remix)
chocolate_puma-always_and_forever__original_mix
fairmont_-_gazebo_(sebastien_leger_remix)
trentemoller-rykketid_(david_amo_and_julio_navas_remix)
___
enur_feat_natasha-calabria_2006_(radio_mix)
nirvana_-_come_as_you_are_(dirty_funker_remix)
de to sidste leger lidt (upcomming), kan ikke finde ud af om det er for meget fordi "man kender dem"... De andre.. Tjo, de rammer mig meget godt, nok ikke så meget andre xD
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hehe, det var så skrevet med et glimt i øjet frz
Forstå det sådan her. Hvis det kun er alle der ved hvad en bot er må høre det nummer, så er det så få at det nummer aldrig bliver et hit... Og så får jeg en god sommer.
Forstå det sådan her. Hvis det kun er alle der ved hvad en bot er må høre det nummer, så er det så få at det nummer aldrig bliver et hit... Og så får jeg en god sommer.
Sommerhittet over alle er dette remake af Ghostbusters
http://download.yousendit.com/0D49A1596708FF38
http://download.yousendit.com/0D49A1596708FF38
<---------------------------->
§1 I'm always right
OMFG - en Crazy Frog-kopi! Arrgh!JayJay^^ skrev:Sommerhittet over alle er dette remake af Ghostbusters http://download.yousendit.com/0D49A1596708FF38
Men flertallet ved jo godt hvad en bot er... gør de ikke.. fuck jeg kommer ikke nok ud :/QrazyLeg skrev:Hehe, det var så skrevet med et glimt i øjet frz
Troede kun det var Børge, der ikke vidste det, og jeg havde bare lidt ondt af ham. That's all.
Hvis man skal tro tendensen, så kan Nelly Furtado: Maneater blive et andet godt bud. Jeg bygger antagelsen på at der er een mand, som kan bestemme det i dansk musikliv, han hedder Carsten Jensen og styrer P3 med hår hånd. Så denne produktion, er blevet ugens uundgåelig, tracket er skam også lækkert. Timbaland har produceret, det lyder ganske udemææææærket, så kan godt skyde denne til at rive en del af folk rundt på dansegulvet.
Ellers så Nephew er snart på trapperne med ny single, mon ikke den også skal blive voldspillet, hvis den blot er halvt så skruet sammen som Movieklip...
Men vejen til sommerhittet, gutter, går ikke over de latterlige remakes af gamle klassiskere. Det går igennem Carsten Jensen, musikchefen på P3.
Jer der er ålborg drenge, kan være stolte for han er fra ålborg og bor der stadigvæk deroppe. Så
Men jeg tror at Carsten Jensen, har haft i den rigtige lange ende mht Nelly Furtado, for det er sku en meget fed sang, som er røget på ipoden.
Selvom jeg bedre foretrækker US singlen promiscuous.
Men plejer sommerhits ikke være noget, man først opdager i en kæmpebrandert på et røvballe disco i provinsen?
Ellers så Nephew er snart på trapperne med ny single, mon ikke den også skal blive voldspillet, hvis den blot er halvt så skruet sammen som Movieklip...
Men vejen til sommerhittet, gutter, går ikke over de latterlige remakes af gamle klassiskere. Det går igennem Carsten Jensen, musikchefen på P3.
Jer der er ålborg drenge, kan være stolte for han er fra ålborg og bor der stadigvæk deroppe. Så
Men jeg tror at Carsten Jensen, har haft i den rigtige lange ende mht Nelly Furtado, for det er sku en meget fed sang, som er røget på ipoden.
Selvom jeg bedre foretrækker US singlen promiscuous.
Men plejer sommerhits ikke være noget, man først opdager i en kæmpebrandert på et røvballe disco i provinsen?
Det skulle da være det første denne by skulle være stolt af... Og så at slippe af med Jimmi Drop.