Hvordan fandt DU frem til CA ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

nco skrev:Mest fordi jeg var træt af kvaliteten af de andre MP3-sider der var på nettet dengang, og at jeg savnede steder at downloade dansk produceret musik. Så lavede jeg mit eget.
Det resulterede særlig godt, kan man se.. :) Takker fordi du gad starte Chart Attack!
QrazyLeg skrev:Har været her siden og I slipper ikke for mig igen.
Haha! Der kan man bare se... Regnede heller ikke med du bare droppede Chart Attack.. Man bliver sq afhængig af siden!! Tjekker den mere end 1 gang dagligt... Det er jo "Vores" Lille univers/familie :D
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Manglede en CD-key til Windows 2000 asap.

Brormand, QrazyLeg, requestede efter en her inde, og da der kun gik et par timer, indså jeg at det her var et godt sted at være ;) Der havde han vidst lavet et par mislykkedes forsøg på at forklare mig det. Så I kan skylde skylden på ham, for at jeg er her og forpester jeres liv på IRC! ;)

Btw IRC, efter jeg lavede en channel for CA på Quakenet, fik jeg at vide at der var en på EFnet, og det har været mit foretrukne netværk lige siden. ;)
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ja, Chart Attack, har da ikke altid brugt PhpBB2 ? Der var en som smed nogle links til noget gammelt design, hvad var det, og hvordan så Chart Attack ud før PhpBB2 kom på banen?
Lokefar
Indlæg: 907
Tilmeldt: 08 feb 2005, 14:41
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Jeg blev introduceret til det af Odder ehm forrige jul tror jeg.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

amh skrev:Ja, Chart Attack, har da ikke altid brugt PhpBB2 ? Der var en som smed nogle links til noget gammelt design, hvad var det, og hvordan så Chart Attack ud før PhpBB2 kom på banen?
Chart Attacks første design:
http://01.chartattack.dk/

Da det blev sammen med Hawkzone:
http://hzmt.chartattack.dk/

Og det første forum blev oprettet 30. november 2000 kl. 04:47, efter at have kørt et ret mislykkes system hvor alle kunne skrive fra det navn de ville. Adressen var dengang:
http://pub37.ezboard.com/bchartattack

Men lige siden 1999 da boardet blev startet, der har http://beam.to/chart/ virket og været et alias for det hele.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

"Fem@le - Lambada" !NCO!Beam.to/chart

Mener det sådan ud, det var vel i 99/2000 mener jeg...

TSA hehehehe, det var sku morsomt
Drud
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:35
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Vi skal tilbage til engang omkring Hawkzone vs. Meettechno - kan i hvert fald mindes jeg sad med et 33.6 modem og hentede fra den side :o

Så har jeg mere eller mindre hængt her siden - en overgang rigtig meget på irc, både i den første channel på efnet #chart-attack, og efter den blev overtaget så på #chart.dk.

Kan faktisk huske dengang jeg flyttede hjemmefra, og ikke havde internet i min lejlighed det første stykke tid - det første jeg gjorde da jeg fik det var at tjekke chart attack :D
Infected
Indlæg: 918
Tilmeldt: 27 sep 2005, 14:36
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Så at Mickon sad herinde nogen gange, og tænkte man lige kunne se påhvad dette var for noget.. hehe.. Så...
Will
Chart Attack VIP
Indlæg: 890
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:47

Indlæg af Will »

Hypertrophy - Pullover (meeTTechno) (Single Edit).mp3
666 - Bomba (meeTTechno).mp3

Var de 2 sange der jeg var ret vild med så jeg søgte på altavista var jo stort den gang hehe.

Så fik jeg den første side op hawk vs meet, ikke så lang tid efter blev den lukket og nco lavet sin egen side. Det var da man hørte "iam a littel yellow fish" som også var på siden. hehe Nå men har været på lige siden, var så heldig at have ISDN ubegrænset og gratis den gang, så har været med i en del mp3 sider. har været oppe på over 50 aktive juston kontoer hvor der var en 20 MB musik i hver, mener man måtte have 200 GB trafik pr dag. Var med sammen med nco og inferno til at vælge ud dem der skulle i TSA til at starte med. og vi findes da også stadig på efnet men max en gang om ugen der bliver skrevet noget. Nå men er ikke så aktiv mere, er sådan noget hygge noget nu og kigger forbi og læser lidt en gang om dagen.
Brugeravatar
aroxdk
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 01 jan 2005, 18:00
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Tror måske Infernal "Serengeti" var det første track jeg downloadede fra beam.to/chart. Sikkert også via hawks eller mp3factory.. Det var tider ;)
Hoopstar
Indlæg: 1651
Tilmeldt: 30 dec 2002, 17:16

Indlæg af Hoopstar »

Jeg må tildele mit møde med denne side til D3FrozTt...

Der blev også sagt at der var god mulighed for at få sange ganz gratis.. osv og så viste det sig jo at der var mange andre ting i det end det.. :D

Men det var også tilbage til dengang med beam.to/deluxe.. det var sq tider.. :D

og ja.. 4 år senere er man her stadig..
hirayz
Indlæg: 298
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:17
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

mener jeg fandt siden fra google, dengang den var på ezboard
og kom på irc senere :D
vnL
Indlæg: 621
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:48
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Min brormand viste mig siden. Det er vel ved at være 6 år siden nu, det var dengang det stadig det ezboard, og Inferno havde hans storhedstid dengang :)
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

UHA det var tider dengang, hvor mp3 siderne huserede og der opstod to nye hver gang en stoppede. Var selv med i et par mp3 sider blandt andet sammen med Will (Not).

Et af de første numre, som jeg hentede fra CA var Safri Duo - Played-a-live og jeg tror lidt på, at nco faktisk var med til at sørge for Safris gennembrud, da der var mange djs inde og hente nummeret og spille på brændte skiver på diskotekerne.

Det var tilbage i 2000 efter at jeg havde brugt Hawkzone og Meettechno lige som så mange andre har gjort. Siden er det gået stærkt.

Det eneste jeg bare ikke lige forstår er, hvordan Feffe fik så gode forbindelser at han i 1999 kunne bruge TSA, da det først blev oprettet i 2001 eller 2002. Hvor var vi dog seje derinde dengang. Vi havde adgang til noget, som de andre ikke havde.

Jeg husker hvordan jeg korsfæstede en mp3 pirat på forsiden af en nedlagt mp3 side, da han havde taget mine uploads og rettede i id tagget og postet på hans egen side. Vi var godt nok seje dengang.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Hvad står TSA egentlig for ?
CrazyBrain
Indlæg: 968
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:29
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Tror det var engang omkring 99 jeg stødte til.. Sad og ledte efter noget musik, og så mente jeg at kunne huske en side, jeg engang havde hentet fra, der skulle hedde noget ala beam.to/chartbox66 eller sådan noget.. men da den ikke virkede, prøvede jeg lidt forskellige kombinationer, og faldt tilfældigvis over CA.. Der har jeg så hængt på sån lidt on/off siden.. Forresten lykkedes det mig aldrig at finde den side jeg virkelig ledte efter.. :)

@amh.. Det står for "The Secret Area"...
Billede
Brugeravatar
T-Man
Indlæg: 607
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:00
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

...

Indlæg af T-Man »

Hmm kan huske jeg sad med et 56K modem :(

mener det var i 99`jeg sad og søgte efter Mp3 sider og ved et tilfælde landede på CA. og har lige siden været bruger ... :)
<HR>
<center>:)</center>
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

CrazyBrain skrev:
@amh.. Det står for "The Secret Area"...

Arh, sorry.. Logisk self. :D
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

amh skrev:
CrazyBrain skrev:
@amh.. Det står for "The Secret Area"...
Arh, sorry.. Logisk self. :D
Er da ikke særligt logisk. :)
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det var også min tanke.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar