Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg bor ca 20 km. derfra... Og planen var lidt jeg skulle op og arbejde der, men skulle ha' været på ferie..... Den blev dog aflyst, da en af dem vi skulle afsted med, self. brækkede benet ugen før vi skulle afsted , så jeg havde takket nej tak, til at arbejde på Vig... såå, måske næste år.
Måske hvis jeg var 14-16 igen, ellers har det da ikke meget at byde på.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Musikmæssigt har den da ikke særlig meget at byde på selv for 14 årige ville jeg skyde på.
Den rammer dem på omkring midt trediverne og op efter og børn fra 10-12 og nedefter.
Det de 14-16 årige har at komme efter til sådan en festival er typisk at drikke et par øl (nogle i skjul for de voksne - så er det også sjovere) og smug-ryge lidt og mødes på cykler/knallerter og køre rundt og hænge efter, der har været fælles spisning bl.a. den gruppe af familier, der lige kender hinanden til festivalen og så tage hjem med mor og far igen når klokken er hen ad en 22-23 stykker - så er børnene jo også trætte alligevel.
Det er ihvert fald, hvordan jeg typisk husker den slags fra den gang jeg var omkring 12.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
kæft det var tider da man væltede rundt i lorte telte og var pisse fuckin stiv på en mark.... gid jeg stadig var 15.... btw ha et godt roskilde drengerøve