Hancock Sport-Cola

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

CyberZink

Indlæg af CyberZink »

3dotz skrev:
Kayzero skrev:Mange gode ting kommer fra Skive :P

Superheroes
En del af Carpark North
Mads Langer
Hancock Høker
Sport-Cola ;)
Jeg vil nu nok sige, at Joan Frandsen er det bedste, der er kommet fra Skive endnu.

Jeg kan dog ikke udtale mig om sport-colaen, da jeg er bosat på den svenske side af Storebælt, så jeg har ikke fået smagt sådan en fyr endnu.

...

Joan Frandsen det er sku da sunshines mor.... hvor kender du hende fra :lol: :lol: 8) 8) :roll: :roll: :P :P
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Er også en stor fan af Hancock øl, måske skulle man besøge skive og opleve alle jeres seværdigheder
:)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Den bedste Hancock øl der findes er Hancock Black. Det blev vi enige om i aftes efter at have bestilt fra Høker til Camprinus...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg vil give Sport-Cola'en 4 ud af 5 kapsler. Den har en raffineret smag, der stimulerer de bagerste smagsløg, samtidig med at den er for cool at trisse rundt med i kloen. Kan btw. købes i Holstebro og Herning aswell.
Billede
Besvar