Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Så er TV3 igang med at vise den.. De viste som mange nok har lagt mærke til alle afsnit indtil videre i løbet og jeg var så godt som klinet fast til skærmen kan slet ikke vente til på Søndag
Ja dansk tv har nu aldrig kunnet finde ud af det med de sæsoner. Utallige gange har jeg hørt på tv3: "nu starter sæson 2 af prison break" NEJ det gør den ikke. Samme med the OC på kanal 4, der er utallige eksempler.
Drud skrev:Tv3 er stadig igang med at sende sæson 1, hvor usa er igang med sæson 2 - afsnit nr. 2 kommer i aften, så kan garanteret hentes i morgen på nettet
Yes kan findes fra omkring kl 04 :p
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Nej det ved jeg skam godt, men nu var det sådan at jeg ikke så nogen grund til at starte en ny tråd blot for den lille besked, det kunne jo godt være jeg ikke var den eneste der så det på TV3
Jeg bliver skide sur når jeg har set et afsnit færdigt. Hvorfor kan de ikke bare sende alle afsnittene på éen gang, sådan at man ikke skal gå og have ondt i maven indtil der er gået en uge?