Prison Break

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Har ikk set det endnu, men er igang med at hente det.. :D
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Så er TV3 igang med at vise den.. De viste som mange nok har lagt mærke til alle afsnit indtil videre i løbet og jeg var så godt som klinet fast til skærmen kan slet ikke vente til på Søndag :D
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Zukot, nu bliver der jo ikke snakket om de samme afsnit..
Billede
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Tv3 er stadig igang med at sende sæson 1, hvor usa er igang med sæson 2 - afsnit nr. 2 kommer i aften, så kan garanteret hentes i morgen på nettet :D
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Ja dansk tv har nu aldrig kunnet finde ud af det med de sæsoner. Utallige gange har jeg hørt på tv3: "nu starter sæson 2 af prison break" NEJ det gør den ikke. Samme med the OC på kanal 4, der er utallige eksempler.
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Drud skrev:Tv3 er stadig igang med at sende sæson 1, hvor usa er igang med sæson 2 - afsnit nr. 2 kommer i aften, så kan garanteret hentes i morgen på nettet :D
Yes kan findes fra omkring kl 04 :p
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zukot

Indlæg af Zukot »

Nej det ved jeg skam godt, men nu var det sådan at jeg ikke så nogen grund til at starte en ny tråd blot for den lille besked, det kunne jo godt være jeg ikke var den eneste der så det på TV3 :wink:
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Ja Qzl.. :D og nu er det nede.. :D Glæder mig sq til jeg har fri.. så står den på PB..
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg bliver skide sur når jeg har set et afsnit færdigt. Hvorfor kan de ikke bare sende alle afsnittene på éen gang, sådan at man ikke skal gå og have ondt i maven indtil der er gået en uge?
Billede
Zukot

Indlæg af Zukot »

På den anden side synes jeg det er fint nok der går en uge, så er der da lidt positiv ved Søndag aften
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Zukot skrev:På den anden side synes jeg det er fint nok der går en uge, så er der da lidt positiv ved Søndag aften
helt enig - men man bliver sgu alligvel lidt irriteret når det slutter, man er vel nysgerrig hehe
Zukot

Indlæg af Zukot »

Ja og de ved præcis hvornår de skal stoppe så det gør det bare mere irriterende
Besvar