"Lossless" musik downloads?

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

"Lossless" musik downloads?

Indlæg af Darkheart »

Er der nogen der kender en eller anden vældig fiks måde at hente musik ned i ordenlig kval?

Altså, lossless, ikke noget med 192 kps osv. Det sker jo man gerne vil høre det, førend man køber... For at bruge det som undskyldning :wink:
- Darkheart -
We fools who love...
Zivago

Indlæg af Zivago »

Så skal du søge efter musik i FLAC format.

Zivago
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Allofmp3 har forskellige lossless muligheder, men kun hvis du køber musikken. Jeg synes jeg er stødt på både torrent sites og nyhedsgrupper, der bruger et eller andet lossless format, så det er nok bare at søge lidt rundt omkring. Udvalget er nok bare lidt sparsomt.

Personligt køber jeg det, hvis jeg vil have bedste kvalitet - ellers foretrækker jeg mp3 tak ;) Synes det er hammer irriterende med alle de forskellige formater der er derude ..
Kymze

Indlæg af Kymze »

en der kan forklare lidt mere om det 'lossless' musik?
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Kymze skrev:en der kan forklare lidt mere om det 'lossless' musik?
http://losslessaudio.blogspot.com/

Der er rimeligt med ressourser på dét site. :)
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

...ellers er http://hydrogenaudio.org nok stedet hvis man vil vide noget om de forskellige encodin muligheder.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Besvar