Det er 2.2 Froyo du har fået, ikke?
Tror desværre ikke den når at komme til Hero, men er satme glad for 2.1-opdateringen trods alt.
Ved ikke om jeg evt. skal opgradere til en Xperia, Legend eller noget andet når bindingsperioden udløber.
HTC Hero
Redaktør: Moderators
Re: HTC Hero
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Iøvrigt, så er det superlækkert at 2.2 endelig giver mulighed for at lagre programmer på SD-kortet. Så er man fri for at roote
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jeg står og overvejer at anskaffe mig en HTC telefon fra 3 af, men spørgsmålet er så bare, hvilken det skal være....? Der findes jo en del af dem, og hvad er den præcise forskel på dem...? Det jeg ønsker er en med okay kamera, og blitz på ligeledes.
Det bliver dog ikke før om nogle måneder før jeg anskaffer den, så der kan jo sagtens nå og komme andre til..
Men lige PT, hvilke vil I anbefale, Jer som har HTC i forvejen, og sikkert ved meget mere om det end jeg...?
På forhånd tak!
Det bliver dog ikke før om nogle måneder før jeg anskaffer den, så der kan jo sagtens nå og komme andre til..
Men lige PT, hvilke vil I anbefale, Jer som har HTC i forvejen, og sikkert ved meget mere om det end jeg...?
På forhånd tak!
Jeg har en HTC Legend og er godt tilfreds. Dog kunne standbytiden godt være noget bedre. Synes det løber lige igennem den. Havde jeg skulle købe telefon nu, så havde jeg nok valgt lite-udgaven HTC Wildfire (den lille HTC Desire).
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA