Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg kunne godt have valgt at skrive æggestokke og testikler/sædproduktion, men givet aldersgruppen herinde valgte jeg et lidt mere børnevenligt, pædagogisk sprog :)

Deres øvre organer kender jeg intet til (så langt rakte undervisningen i anatomi og fysiologi ikke). Men du kan måske spørge ham, der var med i "sandhedens time" her til aften. Han havde prøvet lidt af hvert, bl.a. lolitadukker, fede kvinder og shemales, så mon ikke han også har været omkring mongolerne og har lidt viden på det frugtbare område :)
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Der er ikke noget galt i fede kvinder, de arbejder dobbelt for sagen!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

En bytur blev afbrudt af masse slagsmål hvor 4 fra mit studie var indeblandet.

Min aften endte med at jeg måtte betale bøden for deres lort på vej hjem.
Jeg synes 1 mod 2-3 stk er unfair.

Bøsserøve.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

DjMail skrev:En bytur blev afbrudt af masse slagsmål hvor 4 fra mit studie var indeblandet.

Min aften endte med at jeg måtte betale bøden for deres lort på vej hjem.
Jeg synes 1 mod 2-3 stk er unfair.

Bøsserøve.
Øv øv :( Men lyder da ikke til at du kom ret galt af sted?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nej jeg har det fint nok.
Havde dog lidt ondt i kæben da jeg vågnede, men ironisk nok blev det heldigvis afbrudt af en flok indvandre drenge som lagde sig imellem hehe.

Heldigt nok for mig :)
Silian^

Indlæg af Silian^ »

Sunshine skrev:Jeg kunne godt have valgt at skrive æggestokke og testikler/sædproduktion, men givet aldersgruppen herinde valgte jeg et lidt mere børnevenligt, pædagogisk sprog :)

Deres øvre organer kender jeg intet til (så langt rakte undervisningen i anatomi og fysiologi ikke). Men du kan måske spørge ham, der var med i "sandhedens time" her til aften. Han havde prøvet lidt af hvert, bl.a. lolitadukker, fede kvinder og shemales, så mon ikke han også har været omkring mongolerne og har lidt viden på det frugtbare område :)
Han var godt nok klam!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sunshine skrev:Jeg kunne godt have valgt at skrive æggestokke og testikler/sædproduktion, men givet aldersgruppen herinde valgte jeg et lidt mere børnevenligt, pædagogisk sprog :)

Arh, han havde altså ikke prøvet she-males, han ville bare gerne. Hvis jeg sad i den der stol, ville programmet seriøst blive SÅ kedeligt. Udover mine lettere racistiske/facistiske/nazistiske/narcisitiske tilgang til tilværelsen, ville der godt nok ikke være meget at snakke om. Fatter ikke at folk kan leve den slags dobbel tilværelse.. Og min farvede tilgang til livet er end ikke noget jeg holder hemmeligt, så det ville ikke rigtigt være tv-seer venligt i den forstand.

Syg syg verden - og inden nogen flamer mig, så er jeg hverken facist eller nazist nej. Kan blot more mig ved ekstremiteten i deres eksistens, hvilket kan bringes op ved en hver festlighed :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Har brugt hele min dag hos lægen og derefter på sygehuset uden at få svar på hvad jeg fejler :(
weisz

Indlæg af weisz »

Raun skrev:Har brugt hele min dag hos lægen og derefter på sygehuset uden at få svar på hvad jeg fejler :(
er der sku ingen som fortjener
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Kender I det, hvor man har sådan en dag hvor alt bare går en imod?
Først var jeg ved at komme for sent op. Bagefter skulle jeg bruge laaaang tid på at skrabe bilen fri for is med en lorteskraber, og da jeg endelig kom ud på skolen, bandende og svovlende over, at jeg kom 5 minutter for sent, var de andre fra min gruppe ikke dukket op (!). Eftermiddagen gik nogenlunde smertefri, bortset fra at jeg var ved at smadre min oplader plus en stikkontakt, fordi jeg valgte at overse den og derefter snuble i den. Til aften var jeg ved at brænde maden på, og da jeg valgte at prøve at sætte nogle hylder op i lejligheden (som jeg har prøvet at tage mig sammen til i 1000 år), fik jeg først boret to kæmpe huller i væggen efter flere forsøg, fordi de skal sidde på minimal præcist, ellers passer beslagene ikke. Så jeg opgav, og fandt ud af, at jeg havde fået en splint i fingeren imens. Og midt i det hele ringer min far og "skælder ud" over, at jeg ikke har haft ringet til min farmor og farfar for nyligt.
Nu gider jeg ikke mere, så nu går jeg sur i seng :(
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg vil gerne lige være den der sparker dit brok i skridtet.

Du havde i det mindste en bil at køre i. Du havde i det mindste en mulighed for at gå i skole. Du har i det mindste en væg du kan bore i og muligheden for at oplade en mobiltelefon. Derudover er du så heldig at du overhovedet kan få mad hver dag og sidst men ikke mindst så er du så heldig at du i det mindste har en far.

Et lille eksempel på, hvor forvænte vi danskere egentligt er. Vi glemmer at sætte pris på, hvor godt vi egentligt har det.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hvem fanden har lukket Enhedslisten herind? Selv Villy Søvndal ville mene at der var for megen hensyntagen til omverdenen i det ovenstående indlæg. :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Har man nu ikke lov til at brokke sig bare fordi der er nogle i verden der har det dårligere? Synes da at kunne huske at du har tudet om bla. manglende xbox spil and what not :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg vil gerne brokke mig over mine medstuderende som enten er ekstremt dårlige til klokken er helt ligeglade med at vi andre gerne vil have noget ud af undervisningen.

At kommer 5 min for sent er dovent og sløset, men at komme 20 min for sent er fuckin pinligt.

--edit--
Kan så melde at det samme gør sig gældende efter pausen.... ffs
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg er enig DjMail. Det er fandme sløset! Jeg hader det. Skulle man komme mere end 3-5 minutter for sent kan man sgu godt vente med at vade ind til der er pause.

Og ja at komme vadende ind efter pausen, midt i forelæsningen, så bør man overveje om man gider at være der. Det kan pisse mig fuldkomment af, og jeg er absolut ikke Guds bedste barn til at komme rettidigt.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

odder skrev:Jeg vil gerne lige være den der sparker dit brok i skridtet.

Du havde i det mindste en bil at køre i. Du havde i det mindste en mulighed for at gå i skole. Du har i det mindste en væg du kan bore i og muligheden for at oplade en mobiltelefon. Derudover er du så heldig at du overhovedet kan få mad hver dag og sidst men ikke mindst så er du så heldig at du i det mindste har en far.

Et lille eksempel på, hvor forvænte vi danskere egentligt er. Vi glemmer at sætte pris på, hvor godt vi egentligt har det.
:sign3:

Nogle danskere kunne sgu godt trænge til at se hvor godt de har det når de kan brokke sig over at de skal skrabe sne af deres bil...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:Hvem fanden har lukket Enhedslisten herind? Selv Villy Søvndal ville mene at der var for megen hensyntagen til omverdenen i det ovenstående indlæg. :)
Jeg vil lige minde dig om at det var dig selv der præsenterede mig for Charten i sin tid :) Derudover er jeg sgu ikke enhedsliste.

Så selvom jeg generelt bare er glad i øjeblikket, så vil jeg gerne brokke mig over, at blive kaldt medlem af Enhedslisten.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

odder skrev:Jeg vil lige minde dig om at det var dig selv der præsenterede mig for Charten i sin tid :)
I know, jeg giver stadig kvajebajer på ugentlig basis til de fleste herinde, hihi :p
weisz

Indlæg af weisz »

kunder der tager det personligt at en tilbudsvare er udsolgt
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

weisz skrev:kunder der tager det personligt at en tilbudsvare er udsolgt
Hørt! Der bare nogle kunder der ikke forstår at man ikke kan have 800 kg træbriketter stående standby ude på lageret så at alle kunder der kommer i den tilbudsuge har chancen for at få en pakke med hjem.
Besvar