Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg stod ude på vejen kl 8.15.

Der var vitterligt ikke noget, men nu blæser det også som en åndsvag her, så måske det var blæst væk igen.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Her har vejret skiftet virkelig syret. Jeg kiggede ud af vinduet og der var skyfri himmel. 10 minutter senere var der helt mørkegråt og der var noget der mindede om snestorm! 10 minutter senere var der igen skyfri himmel og sådan fortsatte det hele dagen. Det var virkelig fucked.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg skal have fat i et masterprojekt fra 2006, og det er åbenbart umuligt at fremskaffe! Åndssvage forlag, som sælger ud af alt og kun får det igen, hvis der er nok efterspørgsel på det. De er nok skide ligeglade med lille Sunshine fra Aalborg, som skal bruge det til sin bacheloropgave.. Grrr.
Billede
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

jeg vil gerne brokke mig over den uendelige strøm af hjerte, knus og kærligheds beskeder og opdates der flyver gennem facebook fra sunshine og qrazyleg.... Argh..... ! ;)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

lol... :oops:
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg vil gerne brokke mig over, at klokken nu er 13.37, og at gårsdagens afsnit af Paradise Hotel stadig ikke er lagt op på TV3ls' hjemmeside. De skriver ellers, at afsnittet vil være online fra omkring frokost. Og i min verden spiser man altså frokost klokken 12!
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Det ligger på warez.dk og undskyld (noget internt)

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Kan være jeg skal hente det, da det STADIG ikke er kommet online. Men om ikke andet bliver det genudsendt på TV3ls kl. 16.15.
Og det er helt ok ;) noget siger mig, at vi ikke har set det sidste til ham i det program.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg vil brokke mig over min manglende evne til at sige "nej tak ikke flere 0.8 L long iceland icetea´s til mig."

Nu har jeg ondt i håret og kvalme og er på arbejde :(
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Jeg vil brokke mig over min manglende evne til at sige "nej tak ikke flere 0.8 L long iceland icetea´s til mig."

Nu har jeg ondt i håret og kvalme og er på arbejde :(
Know the fealing, sådan en dræbte mig fuldstændig forrige uge - tror stadig jeg er lidt mærket... Efter man lige har knækket en flaske whisky, skal man ikke hoppe på hovedet i Long Island poolen :(
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Vi skulle ha en enkelt øl efter arbejde.

Det blev så til 4-5 fadøl på 5 forskellige steder og så 5 long island i kæmpe fadøls glas. For SATAN de slår hårdt.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Axelmusic.dk lukker og slukker og har indgåët konkursbegæring. Det er et hårdt slag for distributionen af ordentlige R2 DVDudgivelser. Heldigvis lever .com stadig videre, da det er to forskellige virksomheder, men iiiiiih!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Sikke da et lorteindlæg du kommer med der. Godt .com stadig lever. Det er dem jeg primært bruger, når jeg vil slippe for toldrisiko.

Ærgerligt er det dog. Det var hos Axel Music i Scala, at jeg i sin tid startede med at købe Deep Dance. Den første var nummer 18.

...
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Mit tv signal er lige så dødt som Roskilde i februar måned! Det er pisse irriterende at der bare intet kan blive gjort rigtigt i den her bunke lort af en kaserne! Heldigvis virker nettet stadig. Men det er også mig selv der har sat det op i denne ende af stedet, for det havde de jo heller ikke gjort ordentligt. Glatnakker.

Så tror jeg den står på Wall-E, Anders And historier af Don Rosa og noget Harry Potter. Så kan alle de danske kanaler bare gå nedenom og hjem fordi de mister en seer! Tag den I små svin!

Jeg er ikke så negativ, som det lyder skal det lige siges. Men jeg er træt af det.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Vil gerne brokke mig over Expert på Nørrebro.

Kommer ned i butikken for at købe deres prisbasker en Philips dvp3264/12 til 349,-. Den er så udsolgt, og det er, hvad der kan ske.

Men at ekspedienten så prakker mig en Philips dvp3310/12 på, og påstår at det er storebroderen til den anden - og derfor er 100 kr dyrere. Da jeg spørger ind til specs, kan han desværre ikke huske dem, men det er en nyere generation, så alt den gamle havde plus mere forsikrer han.

Jeg tænker - skal jeg - hmm.. Nu var jeg der, og jeg havde brug for en maskine, så selv jeg ikke havde tjekket den ud hjemmefra, så var den nok ok. Køber den i troen om, at den er som lovet.

Kommer hjem og laver med det samme en sammenligning på philips egen hjemmeside (før jeg overhovedet åbner æsken - tager mig 10 sek.). Ser til min skræk, at "storebroderen" ikke understøtter divx, at den ikke har USB indgang, og at den er STØRRE end dens "lillebror".

Så måtte jeg jo afsted igen, og hyle mine frustrationer ud over de IDIOTER, som blot kan give mig klar besked fra starten. Jeg mener, hvor mange artikler er der i lille ekspert butik? 500 MAX. Og hvis de endeligt ikke kender specs mv. SÅ SLÅ DEM OP PÅ NETTET!!!!

Fuck hvor kan det pisse en af, at de er så KOMPLET SNOTABER!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Ekspertbetjening i Expert

...
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg er Brøndby-fan og kan kun skamme mig over indsatsen mod AC Horsens i dag. Ydermere bliver jeg rasende, når jeg ser de bøller, der kalder sig fans, sætte ild på stadion og kaste romerlys på kontrollørerne. Føj for satan!
Billede
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Kazo skrev:Jeg er Brøndby-fan og kan kun skamme mig over indsatsen mod AC Horsens i dag.
:sign3:
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

x2
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
heyhey

Indlæg af heyhey »

x3
Besvar