Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
havde fået stukket i fjæset at jeg kunne overtage min nye lejlighed d.1 (selvom det ville være 2 uger før tid)
Nu har vi d.3 og jeg har sjovt nok ikke fået nøglerne til lejligheden endnu......
Hvis jeg først får nøglerne til weekenden, så skal man til at vælge mellem at flytte ind, skanderborg og raw.... Jeg hader at skulle tage beslutninger
Min oprindelige plan var Skanderborg Fredag, Raw lørdag og efterfest søndag - fordi jeg troede at jeg kunnne flytte ind onsdag/torsdag....
Nu må vi se om lejligheden overhovedet bliver ledig til weekenden.
DjMail skrev:Er det ikke andet år i træk, du dropper Raw ?
Anyway jeg hoster en efterfest efter Raw du er velkommen til at kigge forbi
Der er meget større sandsynlighed for jeg kommer til RAW end jeg kommer til efterfest da det er en aftale søndag der nok holder mig hjemme.
Men jo det er andet år i træk jeg trækker mig. I år syntes jeg bare ikke jeg går glip af det store efter en uge med Above & Beyond, Alex Kidd, Roger Shah + daglige dubstep og D'n'B fester.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Søndags aftaler er noget så rookie som det kan blive
Du har ret i at line up i år er sløvt, men du har set roger shah og a&b - det er om noget endnu mere tamt
Alex kidd er dog uhyrlig underholdende hehe.
Anyway smid et opkald hvis du kommer ud, jeg står uden for og danser med min skygge
Stod til og skulle få hele mit depositum fra mit gamle kollegium retur, og lige pludselig dukker der en fraflytningsrapport op med sjovt samme beløb som skal bruges til at renoverer lejligheden som jeg smed i depositum! Der står der skal males og lappes huller. Selvom synsmanden selv sagde alt var i skønneste orden... og jeg har malet og lappet huller gjort rent. osv. Det mener de at der ikke er gjort.. Flot !
Hvornår har du sidst hørt om nogle, der fik hele eller store dele af deres depositum tilbage. Sure penge, men opfat det som fraflytningsomkostninger.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz skrev:Hvornår har du sidst hørt om nogle, der fik hele eller store dele af deres depositum tilbage. Sure penge, men opfat det som fraflytningsomkostninger.
...
Det har Sunshine gjort de gange hun er flyttet, og jeg har ligeledes gjort det sidst jeg flyttede fra en lejelejlighed.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Min kone fik ingenting tilbage, da hun flyttede hjem til mig, og jeg kender ingen andre, der har fået en stor del retur.
Rart at få at vide, at man kan blive positivt overrasket.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.