Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Har lige bestået min sidste eksamen for det her semester!
Fik 7 efter den nye skala - årgangen har en dumpe-procent på 51% pt... 42% af årgangen har fået 00. Man har vel statistik
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Det er endelig lykkes mig at finde en ny lejlighed.. vel og mærket 2 dage inden jeg ryger ud af min nuværende
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
hehe mon ikke det kan arrangeres, altid en god anledning til at få hilst på resten af opgangen
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Hold da op.
Har lige fundet en gren af familien på facebook, som jeg ikke rigtig har haft kontakt til i flere år.
Tænk - den ene er 74 år - men er på facebook. Hatten af for det.
På trods af at mit køkken stinker af et eller andet ubestemmeligt (og det samme gør underboens) og har gjort det siden i går, så bliver dagen reddet af at jeg sidder med en iskold Mountain Dew. Og selvfølgelig den rigtige udgave og ikke det sprøjt de sælger herhjemme normalt.
odder skrev:På trods af at mit køkken stinker af et eller andet ubestemmeligt (og det samme gør underboens) og har gjort det siden i går, så bliver dagen reddet af at jeg sidder med en iskold Mountain Dew. Og selvfølgelig den rigtige udgave og ikke det sprøjt de sælger herhjemme normalt.
Det gør 5 liter klorin i afløbet meget ved
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Cokeline skrev:Det gør 5 liter klorin i afløbet meget ved
Har været der med afløbsrens og kogende vand. Desuden har min underbo det også. Og det kom i forgårs. Øj det irriterer mig, men nu ringer jeg til boligselskabet i dag, og så må de tage sig sammen, for det er ikke til at opholde sig i køkkenet for stanken.
Har været der med afløbsrens og kogende vand. Desuden har min underbo det også. Og det kom i forgårs. Øj det irriterer mig, men nu ringer jeg til boligselskabet i dag, og så må de tage sig sammen, for det er ikke til at opholde sig i køkkenet for stanken.
Tøm skraldespanden...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Jeg går spændt og venter på en pakke indeholdende Traktor Scratch Pro.
Har lige bestilt det, og håber sådan at jeg kan nå at lege lidt med det inden jeg smutter en uge til London på onsdag.
Tøm skraldespanden...!
Been there done that. Jeg har været ALT igennem i køkkenet.