Prison Break
Redaktør: 3dotz
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
elsker den serie. Det er første gang jeg virkelig er gået op i en serie
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Øh de viser da de afsluttende episoder af første sæson i de her dage? Eller hvilket episodenummer er de kommet til?Infected skrev:Synes det er en konge serie, og glæder mig til sæson 2 kommer igang over i usa her til efteråret..
En skam at TV3 ikk har opkøbt hele sæson 1 endnu.. Så har ondt af de mennesker som ikk kan se slutningen..
Har selv siddet og gloet slutningen her idag så kan kun sige glæd jeg..
Iøvrigt en ganske fed serie der formår at holde spænding og præmis hele vejen gennem sæsonen. Fra første til sidste afsnit... Det er ikke mange serier, der er istand til det desværre.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ok. Synes bare de lagde op til det i traileren af det var de sidste afsnit. Anyway, jeg ser ikke tv på TV3ls (udtales tv-træls). Deres reklamepauser og undertekster er belastende. Hvis nogle gerne vil have serien fra ende til anden så er der masser af torrents derude på "indernædded" Og skulle det knibe med et afsnit eller to (læs: IKKE HELE SÆSONEN!) kan I jo prøve at smide mig en pm
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Det ville være mærkeligt, at de køber nogle afsnit af en serie men ikke færdiggøre den, så seerne kan få den fulde serie at se.Infected skrev:Jeg har også hele lortet og det er perfekt kvali.. Men det er jo et krav..
Og har lige skrevet en mail til TV3 om det er rigtig de ikke har rettigheder til hele serien.. Så I hører fra mig når jeg får svar..
Det er jo sket før. American Dreams, der afløste "B.H. 90210" på TV nåede 8 afsnit. Så blev serien cancelled i USA og det blev annonceret efter det 8. afsnit på TV2 at serien var blevet aflyst. Ikke TV2's fejl, men man kunne måske godt lige have ventet med at købe serien indtil dens trial-periode for første sæson var ovre.amh skrev:Det ville være mærkeligt, at de køber nogle afsnit af en serie men ikke færdiggøre den, så seerne kan få den fulde serie at se.
Har TV3 ikke lige lavet samme stunt med Commander in Chief? Men okey den serie var jo dødsdømt fra starten Hele konceptet er totalt forkertQrazyLeg skrev:, men man kunne måske godt lige have ventet med at købe serien indtil dens trial-periode for første sæson var ovre.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Jo. Og det er da også den største gang lort. Sådan lidt West Wing agtigt, bare på den kiksede måde.
Re: Prison Break
Nyskabende ??! Det er set utallige af gange, bla. Mean Machine, En verden udenfor (som er verdens 2nd bedste film, efter Godfahter 1) så nej, og vil menne det er samme kval som LOST..PsyClone skrev:Denne serie har præmiere på søndag på TV3 kl. 20, og da jeg har set alle afsnittene (indtil videre), vil jeg bare lige smide en anbefaling til jer alle.
I mine øjne overgår Prison Break, Lost mange gange. (Nu får jeg sikkert smæk af både frz og sensei )
Den er utroligt kryptisk, spændende, nyskabende(?) og ikke mindst SPÆNDENDE.
Anywho, jeg vil give denne serie 5 ud af 6 Fef'er.
Jeg kan også hel sikkert anbefale denne serie, og det passer mig VILDT dårligt, at der er sæsonpause
Men hallo hey, I kan følge lidt med i, at hvad der sker på http://www.imdb.com/title/tt0455275/
Men hallo hey, I kan følge lidt med i, at hvad der sker på http://www.imdb.com/title/tt0455275/