300
Redaktør: 3dotz
Uden tvivl en lækker udgivelse. Især med den 32 siders booklet. Jeg venter dog lige en måned til halvanden med at bestille den. Det kunne jo ske at japanerne eller amerikanerne får lavet nogle bokse. Jeg er også lidt spændt på om Amazon og Play for rettigheder til exclusives. Det gjorde de nemlig med Sin City (kunne selvfølgelig også bare bestille to udgaver, som er tilfældet med Sin City )
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Den ser også rigtig spændende ud den amerikanske med hjelm og kort.
Men det er vist en shop exclusive jvf. det andet forum du huserer på
Men det var ikke fordi jeg ville have købt 300 endnu. Ville have ventet på, at den faldt i pris og med danske undertekster, men når tilbuddet kommer, så må man jo slå til.
Men posten bliver nok ikke glad, når du først slipper din bestillingsliste afsted.
...
Men det er vist en shop exclusive jvf. det andet forum du huserer på
Men det var ikke fordi jeg ville have købt 300 endnu. Ville have ventet på, at den faldt i pris og med danske undertekster, men når tilbuddet kommer, så må man jo slå til.
Men posten bliver nok ikke glad, når du først slipper din bestillingsliste afsted.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Hvor kan man finde denne box?
Den skal jeg ha > http://www.bigbadtoystore.com/images/pr ... C10623.jpg
Nogen der kender nogen shops man kan stole på som sælger dem?
Den skal jeg ha > http://www.bigbadtoystore.com/images/pr ... C10623.jpg
Nogen der kender nogen shops man kan stole på som sælger dem?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Hvis det er den version jeg har bestilt du tænker på et link til så er det www.ezydvd.com.au under exclusives.
...
...
Cokeline, hjelmen er en
300 Leonidas Helmet Prop Replica og de laves af NECA. Det er dem der også laver collectibles fra Nightmare on Elm Street, Halloween osv. Lidt heldigt for dig er at deres produkter er en anelse billigere end båder Master Replica (mmm Star Wars, Disney og LOTR) og WETA.
Jeg fandt den på eBay til en pris omkring de $100. Det lyder sindsygt billigt iøvrigt, men igen, så er de noget billigere end andre med licens. Hvis du køber den skal du forsikre dig om to ting. For det første en original indpakning og selvfølgelig i "mint condition". For det andet at der er licens med. Kan sælger garantere dette, så er der ikke rigtig nogen grund til ikke bare at købe den hvor den er billigst.
Play.com har den iøvrigt også
300 Leonidas Helmet Prop Replica og de laves af NECA. Det er dem der også laver collectibles fra Nightmare on Elm Street, Halloween osv. Lidt heldigt for dig er at deres produkter er en anelse billigere end båder Master Replica (mmm Star Wars, Disney og LOTR) og WETA.
Jeg fandt den på eBay til en pris omkring de $100. Det lyder sindsygt billigt iøvrigt, men igen, så er de noget billigere end andre med licens. Hvis du køber den skal du forsikre dig om to ting. For det første en original indpakning og selvfølgelig i "mint condition". For det andet at der er licens med. Kan sælger garantere dette, så er der ikke rigtig nogen grund til ikke bare at købe den hvor den er billigst.
Play.com har den iøvrigt også
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Tak for det... Jeg faldt nemlig over NECA's hjemmeside og de tilbyder mange af de ting collectors ting som WB også har i deres shop. Hjelmen er bare udsolgt hos dem. Jeg går ud fra at Neca så laver en replica af dem efter de har fået licens til dem?
For mig er det ikke "ægthedsværdien" synes bare den er cool
Er der nogen danske importører af deres varer? Og kender du evt nogen shops hvor der ikke er problemer? Vil helst undgå ebay. Stoler ikke på dette koncept. Har du handlet hos dem fra play før? De får først den hjelm i i slutningen af juli men den bliver released i US nu.
92 euro koster den hos play.
For mig er det ikke "ægthedsværdien" synes bare den er cool
Er der nogen danske importører af deres varer? Og kender du evt nogen shops hvor der ikke er problemer? Vil helst undgå ebay. Stoler ikke på dette koncept. Har du handlet hos dem fra play før? De får først den hjelm i i slutningen af juli men den bliver released i US nu.
92 euro koster den hos play.
Senest rettet af Cokeline 01 jun 2007, 10:45, rettet i alt 1 gang.
De ting jeg har købt via eBay har aldrig fejlet noget.
Der er ingen danske importører af NECA, WETA eller MR. Men der er europæiske forhandlere. Dui kan forudbesille den hos play.com (engelsk, dog somme tider med fragt fra Amerika). Amazon.com har nok også et par sælgere
Der er ingen danske importører af NECA, WETA eller MR. Men der er europæiske forhandlere. Dui kan forudbesille den hos play.com (engelsk, dog somme tider med fragt fra Amerika). Amazon.com har nok også et par sælgere
Ahh beklager. Det overså jeg. Men jeg tror ikke du finder den ret meget billigere. Jeg får nok tid i weekenden
-
- Geografisk sted: langt væk
til dem der ikke har set filmen
Default 300 - Excellent quality
http://files.filefront.com//;7076326;;/
Part 1
http://files.filefront.com//;7082910;;/
Part 2
Part 1
Part 2
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
- Kasper Spez
- Kasper Spez
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Elsker jo "releases" som bare hedder noget med "Excellent Quality"PinK^^ShadoW skrev:til dem der ikke har set filmen
Part 1
Part 2
-
- Geografisk sted: langt væk
Heh, garanteret den mislabelede TC, der er linket til. Men en film af den type skal altså ses med perfekt lyd og billede... Det er jo det der bærer den!
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Lidt det samme når nogen grupper får den smarte idé at optage en CAM Version og udgive den som Xvid og DVDR! At øge størrelsen 5 - 6 gange giver satme også mening når kvaliteten stadig ikke bliver bedre end den lousy cam version det nu engang er.
Så er 300 ude på dvd. Var jeg den eneste CA'er, der var heldig at få dobbeltdiscen med miniaturehjelmen hos Blockbuster. 230 kroner var fan**e billigt.
...
PS Filmen blev bedre anden gang jeg så den. Det hjalp lidt med et par danske undertekster for det giver lidt mere mening.
...
PS Filmen blev bedre anden gang jeg så den. Det hjalp lidt med et par danske undertekster for det giver lidt mere mening.
Rygterne sagde 420 kr. Så jeg holdte mig langt væk. Tror jeg ender med den franske udgivelse