Ville nu mene at Axwell stadig opvejer det, at der kommer sådanne typer..FrZ skrev:Renome = Envy = Luux... Holder mig fra de steder pr. definition. Gider ikke alle de grimme polet negere.gentlemanfinn skrev:Nedtur, forresten andre end mig der skal ind og hører Axwell og Tim Andresen give den gas på Renome her den 27. september?Sig-Mund skrev:Ærger mig så meget over jeg ikke kom derud. Havde købt billetten, men har ligget syg hele weekenden
[31 AUGUST 2007] Green Beats @ Halvandet
Redaktør: Moderators
Ville jeg ikkeSilian^ skrev:Ville nu mene at Axwell stadig opvejer det, at der kommer sådanne typer..FrZ skrev:Renome = Envy = Luux... Holder mig fra de steder pr. definition. Gider ikke alle de grimme polet negere.gentlemanfinn skrev:Nedtur, forresten andre end mig der skal ind og hører Axwell og Tim Andresen give den gas på Renome her den 27. september?Sig-Mund skrev:Ærger mig så meget over jeg ikke kom derud. Havde købt billetten, men har ligget syg hele weekenden
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- Geografisk sted: Østerbro
Tja når der er ordentlig musik på programmet kan jeg godt leve med det Det var i hvert fald en cool nok aften til MTV Selected der inde på trods af det lå på en tirsdagFrZ skrev:Ville jeg ikkeSilian^ skrev:Ville nu mene at Axwell stadig opvejer det, at der kommer sådanne typer..FrZ skrev:Renome = Envy = Luux... Holder mig fra de steder pr. definition. Gider ikke alle de grimme polet negere.gentlemanfinn skrev:Nedtur, forresten andre end mig der skal ind og hører Axwell og Tim Andresen give den gas på Renome her den 27. september?Sig-Mund skrev:Ærger mig så meget over jeg ikke kom derud. Havde købt billetten, men har ligget syg hele weekenden
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Jeg vil tildels give Frz ret i at axwell ikke opvejer det.
Der er tale om et helt andet crowd når venuet er et mainstream populært sted. Det giver en anden stemning og pleasing af crowden vil foregå på nogle segmenter som de mainstreame gæster synes er meget cool, men som de mere dedikerede house gæster vil finde lidt for cheasy.
Jeg ville klart heller høre axwell på et sted fyldt med dedikerede houseravere, end på et sted hvor 50% af gæsterne kommer fordi det er smart og populært. Det slog Celcius ihjel, og gør det sikkert også med renome. Intentionerne er fine nok, men ikke rentable i længden.
Der er tale om et helt andet crowd når venuet er et mainstream populært sted. Det giver en anden stemning og pleasing af crowden vil foregå på nogle segmenter som de mainstreame gæster synes er meget cool, men som de mere dedikerede house gæster vil finde lidt for cheasy.
Jeg ville klart heller høre axwell på et sted fyldt med dedikerede houseravere, end på et sted hvor 50% af gæsterne kommer fordi det er smart og populært. Det slog Celcius ihjel, og gør det sikkert også med renome. Intentionerne er fine nok, men ikke rentable i længden.
-
- Geografisk sted: Østerbro
Nu må vi se, tror nu ikke Axwell spiller meget anderledes fordi det er Renomé idet han jo spiller super mainstream i forvejen det er jo netop hands in the air house han er kendt for.
Tror nu i hvert fald på en god aften, polet negere eller ej
Tror nu i hvert fald på en god aften, polet negere eller ej
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.