Tunes of the Month November...
Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Det vil sige at vi skal vote denne månded?
Der er kun smidt 2 sange op fra hver af dem der har uploadet, så med mindre der kommer flere er der jo ingen grund til at have en vote, så er deadline jo først den 27? eller hvad
Der er kun smidt 2 sange op fra hver af dem der har uploadet, så med mindre der kommer flere er der jo ingen grund til at have en vote, så er deadline jo først den 27? eller hvad
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Deadline bør stadig være den 24.
Kan man ikke overholde den deadline så bør man overveje om man overhovedet er i stand til at overholde deadlines.
Jeg uploader musik fra mig i morgen. Men jeg vil gerne vide om vi kun uploader to numre, glemmer længden og så stadig kører dobbelt cd (for så er to numre pr. person ikke nok) eller om vi tænker på længden af numrene.
Med denne deadline giver vi Rea alle muligheder for at have coveret klar tidligt, numrene kan encodes, pakkes, nfo og alt det stads, og så kan vi release den dag vi har planlagt.
Jeg vil vædde på, at en deadline den 27. oktober giver en release i omegnen af første weekend i november, ikke sidst i oktober.
...
Kan man ikke overholde den deadline så bør man overveje om man overhovedet er i stand til at overholde deadlines.
Jeg uploader musik fra mig i morgen. Men jeg vil gerne vide om vi kun uploader to numre, glemmer længden og så stadig kører dobbelt cd (for så er to numre pr. person ikke nok) eller om vi tænker på længden af numrene.
Med denne deadline giver vi Rea alle muligheder for at have coveret klar tidligt, numrene kan encodes, pakkes, nfo og alt det stads, og så kan vi release den dag vi har planlagt.
Jeg vil vædde på, at en deadline den 27. oktober giver en release i omegnen af første weekend i november, ikke sidst i oktober.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Jeg synes vi skal lade være med at tænke på længden af tracks og så bare uploade to numre. Hvis der så er nok til en dobbelt, så må vi lave det.
En ting jeg ikke forstår, hvorfor diskuterer vi overhovedet, om vi skal vote, når det allerede er aftalt, at vi ikke skal? Så må man sgu være lidt mere opmærksom herinde, prøve at følge lidt mere med i de ting, man selv har meldt sig til at være med i.
Angående goafreak, så er jeg temmelig sikker på, at han ikke er med i totm mere. Dette skal dog lige bekræftes af ham selv herinde..
Det var dagens sure opstød fra mig.
En ting jeg ikke forstår, hvorfor diskuterer vi overhovedet, om vi skal vote, når det allerede er aftalt, at vi ikke skal? Så må man sgu være lidt mere opmærksom herinde, prøve at følge lidt mere med i de ting, man selv har meldt sig til at være med i.
Angående goafreak, så er jeg temmelig sikker på, at han ikke er med i totm mere. Dette skal dog lige bekræftes af ham selv herinde..
- Dj Pantheon
- Kontakt:
Nu blev det jo aftalt i starten at voten skulle køre fra den 24 til den 27, og derefter sendes vider til Rea, og der var alle klar på at det var i orden, så forstår ikke hvorfor du tror at det så først bliver klar lang tid efter....3dotz skrev:Jeg vil vædde på, at en deadline den 27. oktober giver en release i omegnen af første weekend i november, ikke sidst i oktober. ...
Men synes heller ikke der skal være nogen vote, og mente jeg også vi havde aftalt....
Men efter hvad jeg kan regne ud så burde dealine være den 27, men ret mig hvis jeg er forkert på den....
Mit glade opstød for idag
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Det er nu mere fordi voten er kommet op og køre!Sunshine skrev:En ting jeg ikke forstår, hvorfor diskuterer vi overhovedet, om vi skal vote, når det allerede er aftalt, at vi ikke skal? Så må man sgu være lidt mere opmærksom herinde, prøve at følge lidt mere med i de ting, man selv har meldt sig til at være med i.
Så rolig nu!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
hey dreng
hey folkens...
har smidt en masse op!
b1_style_of_eye_-_h-bomb_(john_dahlback_remix).mp3
02-groove_coverage_-_because_i_love_you_(elektrofachgeschaeft_mix)-ume.mp3
01-pokker_life_-_so_you_can_(sunloverz_electrostatic_remix).mp3
01-matys_-_funk_(original_mix).mp3
01-luke_porter-dependency__original_mix.mp3
01-lucid-i_cant_help_myself_(wrongun_remix).mp3
01-jakob_carrison-zombie_nation.mp3
01-dirty_funker-enter_sandman_(dirty_hole_dub).mp3
01-danny_junior_crash-get_party_on__clevz_remix.mp3
01-cut_n_run-another_dance.mp3
01-clevz-laugh_again__electro_remix.mp3
01_steve_murano_and_doc-ownway__side_a_mix.mp3
01_jg_and_dm-enjoy_the_silence_2008.mp3
har smidt en masse op!
b1_style_of_eye_-_h-bomb_(john_dahlback_remix).mp3
02-groove_coverage_-_because_i_love_you_(elektrofachgeschaeft_mix)-ume.mp3
01-pokker_life_-_so_you_can_(sunloverz_electrostatic_remix).mp3
01-matys_-_funk_(original_mix).mp3
01-luke_porter-dependency__original_mix.mp3
01-lucid-i_cant_help_myself_(wrongun_remix).mp3
01-jakob_carrison-zombie_nation.mp3
01-dirty_funker-enter_sandman_(dirty_hole_dub).mp3
01-danny_junior_crash-get_party_on__clevz_remix.mp3
01-cut_n_run-another_dance.mp3
01-clevz-laugh_again__electro_remix.mp3
01_steve_murano_and_doc-ownway__side_a_mix.mp3
01_jg_and_dm-enjoy_the_silence_2008.mp3
Jeg kan ikke få kontakt med totm serveren, så jeg har smidt nogle numre op på YSI.
http://download.yousendit.com/811674EB338BEA1E
Det er
1 - 3dotz_-_Captain_Hollywood_-_Flying_High_2007_CJ_Stone_Remix_feat._Boom_Boxx
2 - 3dotz - Jajo_-_L_Opera_(Orchestral_Radio_Pump_Mix)
3 - 3dotz - -the_jumpers-sandstorm
4 - 3dotz - Dj Joe K. - Born Slippy
5 - 3dotz - Klubbhoppers_-_Musica_Brutale
6 - 3dotz - Dj_Sanny_J_Vs._Double_Face_Feat._Tj_Fastor_-_Ti_Trovero_(Fabrizio_E_Marco_Radio_Recipe)
...
http://download.yousendit.com/811674EB338BEA1E
Det er
1 - 3dotz_-_Captain_Hollywood_-_Flying_High_2007_CJ_Stone_Remix_feat._Boom_Boxx
2 - 3dotz - Jajo_-_L_Opera_(Orchestral_Radio_Pump_Mix)
3 - 3dotz - -the_jumpers-sandstorm
4 - 3dotz - Dj Joe K. - Born Slippy
5 - 3dotz - Klubbhoppers_-_Musica_Brutale
6 - 3dotz - Dj_Sanny_J_Vs._Double_Face_Feat._Tj_Fastor_-_Ti_Trovero_(Fabrizio_E_Marco_Radio_Recipe)
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
- Dj Pantheon
- Kontakt:
- Dj Pantheon
- Kontakt:
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Jeg tør ikke sige det...
Nu har jeg testeten et par gange
Og den hopper op og ned i hastighed hvor jeg til sidst kom op på 16 kb/s og transferen kører meget ujævnt.
Min linje kører lige nu med
Download hastighed: 2811.3 KB/sek (22490 kb/sek)
Upload hastighed: 1970.9 KB/sek (15767 kb/sek)
Så det er ikke herfra at fejlen kommer.
Er der router på ved dig?
Nu har jeg testeten et par gange
Og den hopper op og ned i hastighed hvor jeg til sidst kom op på 16 kb/s og transferen kører meget ujævnt.
Min linje kører lige nu med
Download hastighed: 2811.3 KB/sek (22490 kb/sek)
Upload hastighed: 1970.9 KB/sek (15767 kb/sek)
Så det er ikke herfra at fejlen kommer.
Er der router på ved dig?
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Det gør den også som regel ved mig.Sunshine skrev:jeg har faktisk også stødt på dette problem nogle gange. Men det har været i forbindelse med at jeg var færdig med at uploade, så er det som om den timer ud eller et eller andet. Jeg mistænker også, at det har været derfor jeg pludselig ikke kunne se det Noir-track jeg havde smidt op.
Det er i forbindelse med noget passive mode (noget med firewall/routere) der har indflydelse på det
- Dj Pantheon
- Kontakt: