iPod Touch
Redaktør: 3dotz
Så skal du bare tage højde for told og importafgift...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Infected skrev:den koster 399$ på Apple's egen hjemmeside, og de skriver de er shipping free...
Og omregner du de 399$, bliver det ca 2050kr.. Og det billigeste sted i dk, jeg har fundet, er på 2999kr..
ja, men så prøv du og se om du kan bestille fra apple us store ?... den går ikke.. du kan kun få en til at købe den og sende den hjem til dig. også blir den nok nappet i tolden. også ka du ellers + told og moms.. ellers skal du selv på et smut tur til us..
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Gå på ebay der er mange amerikanere som køber både touch og iphone's hjem som de så sender til EU som gave hvilket gør at tolderne ikke må åbne pakken så de kan ikke pålægge told og straf gebyr.Infected skrev:hmm.. bliver nok nød til at slippe 2999 for den..
Simpelt!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Fairground skrev:Gå på ebay der er mange amerikanere som køber både touch og iphone's hjem som de så sender til EU som gave hvilket gør at tolderne ikke må åbne pakken så de kan ikke pålægge told og straf gebyr.Infected skrev:hmm.. bliver nok nød til at slippe 2999 for den..
Simpelt!
så vidt jeg er ved. er dette et rygte, som ikke holder... men det ved qzl sikkert meget mere om...
Det er det...mt^1 skrev:Fairground skrev:Gå på ebay der er mange amerikanere som køber både touch og iphone's hjem som de så sender til EU som gave hvilket gør at tolderne ikke må åbne pakken så de kan ikke pålægge told og straf gebyr.Infected skrev:hmm.. bliver nok nød til at slippe 2999 for den..
Simpelt!
så vidt jeg er ved. er dette et rygte, som ikke holder... men det ved qzl sikkert meget mere om...
Gaver osv. skal der også betales told af.
Men man kan self. sende det uden at oplyse det, det har jeg da fået gjort før.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Der er intet der afholder dem fra at må åbne pakker der er gaver... Jeg har gjort det flere gange, når et bokssæt skulle bestilles hjem. Og det er ikke hver gang den er gået smertefrit igennem.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Jeg har mig en iphone. Den er helt kanon. Jeg er ret sikker på at der går lang tid før jeg skifter til noget som helst andet mobil.
Så godt råd til alle. Køb en iphone når den lander. Eller allerede nu hvis i vil slippe lidt ekstra, eller selv har mod på at cracke den. (det er meget nemt)
Det eneste der er ldit ærgeligt er strømmen. Men nu har jeg haft nokia 8000 sirocco det seneste års tid, og den holder lige så elendigt strøm. Så det er vel en tilvendingssag.
Igen ros til apple... Men det skal en garvet grafiker jo give. hehe...
Think simple.
Så godt råd til alle. Køb en iphone når den lander. Eller allerede nu hvis i vil slippe lidt ekstra, eller selv har mod på at cracke den. (det er meget nemt)
Det eneste der er ldit ærgeligt er strømmen. Men nu har jeg haft nokia 8000 sirocco det seneste års tid, og den holder lige så elendigt strøm. Så det er vel en tilvendingssag.
Igen ros til apple... Men det skal en garvet grafiker jo give. hehe...
Think simple.
Ja, både og, det de sælger er en us. udgave (ihverfald telekælden) med software 1.0. og du har flere ting som ikke virker, + du må ikke software opdatere dem med apples egen software.. jeg ville ikke betale 6000 for noget jeg der ikke virker 100%. hvis de de tog 2200 som i us ville jeg overveje det men 6000 er helt blankt. noget helt andet er i 1.0 er der ikke ÆØÅ som der er kommet i ver. 1.1.1 og nu er ver. 1.1.2 kommet i dag