Alternativ løsning for at se TV

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Cokeline skrev:Der sidder kun et frekvensfilter såfremt der er nogen der har den lille eller mellempakken.

Ude på boksen sidder der den trekantede lås men på selve stikket til husstanden er de begyndt at montere nogen små låse så du ikke bare kan montere ad libitum.
Hmm jeg skal pille et "filter" af? og hvordan ser sådan et filter ud? Nogle siger man skal fjerne et stik til et andet ligesom en stik kontakt... Jeg har nok først adgang til boksen i morgen, har ikke lige en bidtang som man også kan åbne dem med fik jeg af vide. :) Nogle steder er de dog begyndt og sætte plomb på.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

hmm.. kablet er lidt som de gamle net-stik og dem som man bruger til parabol. fileret er en lille cylender som med et kabel i den ene ende som går op til dit lejlighedsnummer, og dit lejligheds nummer står sikker os på kabelet som går ind i fileret så fjerner du fileret og sætter stikkert som før gik i fileret dirkete i det stik som står dit lejlighed nummer på.. nummerne plejer og stå på gule små strips...

ps. jeg har aldrig gjort det !
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

amh skrev:
Cokeline skrev:Der sidder kun et frekvensfilter såfremt der er nogen der har den lille eller mellempakken.

Ude på boksen sidder der den trekantede lås men på selve stikket til husstanden er de begyndt at montere nogen små låse så du ikke bare kan montere ad libitum.
Hmm jeg skal pille et "filter" af? og hvordan ser sådan et filter ud? Nogle siger man skal fjerne et stik til et andet ligesom en stik kontakt... Jeg har nok først adgang til boksen i morgen, har ikke lige en bidtang som man også kan åbne dem med fik jeg af vide. :) Nogle steder er de dog begyndt og sætte plomb på.
Filteret sidder imellem et langt kabel hvor dit husnummer står på og en boks. filteret kan vist se forskelligt ud og dem jeg har set er nogen små firkantede kasser hvor der står frequency filter på. det skal du tage af og så sætte det kabel direkte på.

Det til højre... Sådan ser det kabel ud.
Billede

Lad dit TV værre slukket. Der kan være lidt spænding på det er ikke meget eller farligt men det er ikke rart når kribler i hånden.

Noget i den stil... Sådan ser stikket ud som du skal sætte det i

Billede

Lad værre med at pille ved de andre og lad værre med at gøre det ved højlys dag.

Jeg mener Yousee noterer den slags og kunne finde på at nægte dig som kunde på et senere tidspunkt + at du ville få en bøde for signal tyveri.

Desuden kan de komme ret pludseligt men som regel piller de den bare fra igen og hvis de spørger kan du bare spille dum så vær forsigtig med den tang, den laver nemlig mærker på låsen.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Ja præcis væk med det pis filter....
Når du så har den store pakke, så kan du også tilkoble
en dreambox og se deres digitale kanaler.

Hvis du vil se TV via nettet fra andre steder, så kan du evt. benytte orb.com
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

LunaPark skrev:Ja præcis væk med det pis filter....
Når du så har den store pakke, så kan du også tilkoble
en dreambox og se deres digitale kanaler.

Hvis du vil se TV via nettet fra andre steder, så kan du evt. benytte orb.com
Hehe, jeg troede du var modstander af sådanne ting, nu når du arbejder indefor TV :lol:

Tak for tippet !
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg vil nu mene, at det er en god ide, lige at give en nabo eller 2 samme løsning.

Så er det jævnt svært for tdc at give dig skylden, hvis andre også har snydt.

Anyway, betal dog for jeres produkt eller meld det fra.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hehe, umiddelbart ser det for let ud til at være godt! For det første står der med store gule strips ens lejlighed på. Desuden er der sådan nogle firkante dele ting imellem den lange sølvbox allesammen sidder fast på, og så ledningen. Jeg kunne forestille mig at jeg skulle pille den sølv ting fra og sætte ledningen direkte på boxen som nogle af de andre har på deres. Er det rigtigt?!
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

ja, det er 100% rigtig ahm :) af med den lange sølvbox også dirkte på det andet stik.. så let er det :)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

fuck man, det er jo for nemt faktisk!! Nå, jamen tak for tippet skriver lige igen hvis det ikke virker :D
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hmm så nemt var det ikke. Den var pisse stram. Men den kunne komme af. :) Tak for hjælpen !
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Men virker det så..? :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

TheJackal skrev:Men virker det så..? :D

Hehehehe :) Ved ikke om jeg skal sige det? :lol:

Station 2 ( og nok andre medier) læser jo med ?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Lol din idiot amh!!!

Tror du station journalisten løber ned til den lokale panser og melder en person ved navn "amh" ? Panseren råber helt sikkert - HAM VED JEG LIGE HVOR BOR!?!?!
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

DjMail

Haha, det var jo for sjovt. Men i princippet burde det jo virke. Så om det virker eller ej. Det er jo et godt spørgsmål. :lol:
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

amh skrev:DjMail

Haha, det var jo for sjovt. Men i princippet burde det jo virke. Så om det virker eller ej. Det er jo et godt spørgsmål. :lol:
Virker det så? sømand. Eller er du bange for at station 2 og andre journalister kigger for meget med herinde? btw hvem var det af os som arbejdede for station 2 :D
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

LeG0lAsDK skrev:
amh skrev:DjMail

Virker det så? sømand. Eller er du bange for at station 2 og andre journalister kigger for meget med herinde? btw hvem var det af os som arbejdede for station 2 :D
søg på det, en fra station2 har oprettet en tråd :)

og vil da sige, at amh er MEGET gennemskuelig - slf. virker det! Det er da tydeligt at læse :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

FrZ skrev:
og vil da sige, at amh er MEGET gennemskuelig - slf. virker det! Det er da tydeligt at læse :)

Hvorfor skulle det ikke virke? :lol:
axci

Indlæg af axci »

Citat fra amh i brokketråden: "Sidder og ser noget på National Geographic med computere og magneter... Så ryger signalet fandme på alle kanaler !!! ARRG!!! godt man ikke betaler for det lort"

Skal det betyde at yousee opdagede det?
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

axci skrev:Citat fra amh i brokketråden: "Sidder og ser noget på National Geographic med computere og magneter... Så ryger signalet fandme på alle kanaler !!! ARRG!!! godt man ikke betaler for det lort"

Skal det betyde at yousee opdagede det?
Nej der var udfald på alle kanaler i nat. Det er dog rettet kan jeg se.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Nu du er i gang. Hvorfor så ikke også stoppe med at betale din licens. Vi andre betaler da med glæde mere for at se TV så du kan se det gratis.....NOT!
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Besvar