Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
Jeg synes det var fedt sidste gang i parken, men Tiesto i Forum tror jeg næppe vil blive så vildt. Forum er og bliver et af landets dårligste koncertsteder.
Jeg har snakket med flere af vennerne om vi skulle tage derind, men jeg må sgu melde pas, vil langt hellere opleve andre navne i Danmark. Sensation derimod skal opleves igen. Og overvejer stadig om jeg ikke skulle springe en tur til Black i år, desværre er der kun én kammerat der også er super frisk på det, så vi må se
Ja, jeg er også super interesseret for at høre om det er helt nyt musik, eller bare noget af det gamle han har remixed, eller lavet.... For hvis der er et nyt album på vej, som han så skal på Turné med er det en overvejelse. Men som der også bliver skrevet, har jeg snakket med andre om en tur i Forum, og de andre melder også pas, da det er et dårligt spillested... Så ja, tror desværre ikke jeg oplever ham igen denne gang.
amh skrev:Ja, jeg er også super interesseret for at høre om det er helt nyt musik, eller bare noget af det gamle han har remixed, eller lavet.... For hvis der er et nyt album på vej, som han så skal på Turné med er det en overvejelse. Men som der også bliver skrevet, har jeg snakket med andre om en tur i Forum, og de andre melder også pas, da det er et dårligt spillested... Så ja, tror desværre ikke jeg oplever ham igen denne gang.
Han skrev på hans hjemmeside at han pt arbejder på et nyt album, som sku udkomme til sommer, så tror helt sikkert der er en masse nyt med
amh skrev:Ja, jeg er også super interesseret for at høre om det er helt nyt musik, eller bare noget af det gamle han har remixed, eller lavet.... For hvis der er et nyt album på vej, som han så skal på Turné med er det en overvejelse. Men som der også bliver skrevet, har jeg snakket med andre om en tur i Forum, og de andre melder også pas, da det er et dårligt spillested... Så ja, tror desværre ikke jeg oplever ham igen denne gang.
Han skrev på hans hjemmeside at han pt arbejder på et nyt album, som sku udkomme til sommer, så tror helt sikkert der er en masse nyt med
hvor har du den information fra..?? alt jeg ka finde på hans side er dette:
tiesto.com skrev:Tiësto recently stated that he will go on touring in 2009 and that he is currently working on a new record, productions and special remixes.
Måske er det godt nok der "kun" er 10.000 billetter til salg i år, kan tydeligt huske hvordan det meste af resturationsbranchen skreg efter DJ's da han var i Parken
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ?