Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
De har tabt en del kroner, men det er også 100% selvforskyldt.
Aldrig har jeg set så elendig en promotion for så stort et event.
Deres key selling points på websiden var bedøvende ligegyldige, der var intet der fangede mig.
En skam at det skal gå ned for dem, men modsat, så skal man også tage sin opgave seriøst. Det er tydeligt at der er tale om rock n roll arrangører her og ikke elektroniske arrangører. Det kræver lige lidt mere "skubben bag på" før hypen er igang.
Jeg tvivler på at de ville kunne sælge 20k billetter fra nu og så frem til d. 8 Maj. Der er SÅ kort tid til.
Dejligt hvis der bliver tømt lidt ud i latterlige arrangører der ikke har det mindste forstand på hvad slags musik de har med at gøre(ThisIsElectro, BigBang etc.)
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Primært var min grund til at jeg ikke gad deltage, at der stod Live! ud for ét navn. Uanset om folk spiller live eller ej, skal det ikke vises på den måde.. det er sgu for tamt efter min mening.
Nu forsøger de at sælge Guetta som en lukket "vip" fest
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
De har været alt for dårlige til at komme ud til folk.
Har snakket med rigtig mange venner, og ingen har vist en skid om det. Og det samme med mig selv, end til jeg fik en billet..
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Det er ellers en meget spændende lokation... Men jeg fatter hat af hvorfor der er billetter til salg på billetlugen til 200.- ?!? http://www.billetlugen.dk/musik/7738/