Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
hirayz skrev:drikker 99% af karton, der er ikke andre der skal drikke af min mælk alligevel..
og opvask er nok min hadeting nr1 i verden
Den hopper jeg lige med på.
Tapper uden dårlig samvitighed gerne direkte..
Nu ryger der så også ca. en litter mælk vis jeg bruger tid ved computern.
Desuden drikker damen ikke mini mælk så har min mælk for sig selv.
Og så er der plus ved opvasken den bliver ikke større.
Sunshine skrev:
+1.. Mælk skal ikke drikkes af andet end dyr, børn og dyrebørn. Drikker heller ikke andet af kartonen. Sådan er jeg bare opdraget. Og så har jeg opvaskemaskine
Mælk smager af en eller anden grund bare bedre når man drikker det a glas..
Men det sker da en gang imellem hvis det er en mælk med skrugelåg og jeg er for doven til a finde et glas, og alligevel tømmer den ..
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Jeg drikker også gerne direkte af kartonen hvis den har skruelåg, kan ikke se den store forskel på at drikke af den og så at drikke af feks en cola flaske eller øl flaske.
(og nej jeg sætter den ikke tilbage i køleskabet jeg drikke op, og ja jeg har opvasker og jeg gør det alligevel)
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
dwr skrev:Jeg nyder også glæden af en opvaskemaskine, så jeg er sådan set også ligeglad med glassets rengøring, men jeg er opdraget af nogle 'emma gad' forældre, som går meget op i, at man ikke smasker; man ikke afbryder; man ikke spiser med åben mund; man ikke har albuerne på bordet - og deriblandt, at man ikke drikker af kartonen.
Selvom det er snart 6 år siden jeg flyttede hjemmefra, da sidder den slags stadig fast. Det hører sig til almen dannelse - såvel som basal viden om det danske sprog, som at kunne skælne mellem at ligge og at lægge.
... og så drikker jeg heller ikke mælk - dog spiser jeg det med Corn Flakes til morgenmad.
Bortse fra det med opvaskemaskinen. Sådan en har jeg desværre ikke.