Paradise Hotel Web TV nu mod betaling!

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jmunch skrev:
chreddy1 skrev:Og hvis man så ikke har TV3??? Ikke at jeg ikke har.. Men der ska nok være nogen som gerne vil se det, men som ikke har TV3..
Som Mail også nævner, så er det jo selvforskyldt. Du har ikke TV3 i din pakke, som vil sige at du ikke allerede betaler for det. Ergo er du vel i bund og grund heller ikke interesseret !
Hvordan du konkluderer fra den ene til den anden påstand fik mig lige til at trække på smilebåndet. Hvis man ikke har TV3 i sin pakke, så er man i bund og grund ikke interesseret? Da man kan se afsnittene på webtv behøver man ikke at have TV3 i sin programpakke, som i øvrigt er dyre nok. Og hvorfor vælge en programpakke, som er den dyreste, fordi TV3 er i, men hvor man ikke er interesseret i de 29 andre kanaler, man får ekstra i pakke? Du kan ikke sidestille prisen man betaler, med interessen man har.
jmunch skrev:Samme præncip som at tage toget uden at indløse en billet. Hvor nogle tilbyder en service eller et show, skal de have en eller anden form for betaling.
Præcis som når du sidder nede på hongkong-bar og Nakkinuak danser halvnøgen oppe på bordet foran dig. Hun kræver også betaling for sit gøren ;)
Igen, kan jeg kun trække på smilebåndet. Den gratis service TV3 gav seerne i form af GRATIS webtv med afsnittene var meget populært, og dette var en af grundene til, at folk nu brokker sig over at skulle betale. Det der engang var gratis medfører altså pludselig økonomiske omkostninger, og dette gælder i alle henseender. Se bare folk der brokker sig over prisstigninger, antallet af personer der er med i gruppen imod betaling for facebook, klager over blokering af The Pirate Bay, klager over indførsel af medielicens etc etc etc.. Altsammen noget der illustrerer, at folk er trætte af at skulle betale for noget, der engang var gratis.
Billede
Besvar