[29/05-10] Tiestö i Parken
Redaktør: Moderators
- Pesimisten
- Geografisk sted: Sådan ca midt i DK
Re: [29/05-10] Tiestö i Parken
Har jeg gjort nu - eller fandt hjemmesiderne på stederne!Sunshine skrev:maps.google.dk, krak.dk
Hvordan er "attituden" de steder? Vi kommer nok 4 pænt stive studerende! Vi klarer allesammen aldersgrænsen, men ved ikke om det er for trendy steder? Nogen der forstår mit spørgsmål. Måske vi bare skal tage på in?
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Lige musik for mig!
Karel er, Park er på Østerbro men så er det heller ikke længere væk...Pesimisten skrev:Er det steder der ligger i centrum?DjMail skrev:park, karel
Hvad der vender på den dato, får man nok først et rigtigt godt overblik over, ved at vente til ugen inden. Der skal nok blive rav i gaden, sjældent at kbh går i stå
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
- Pesimisten
Må nok bare vente med tålmodighedFrZ skrev:
Hvad der vender på den dato, får man nok først et rigtigt godt overblik over, ved at vente til ugen inden. Der skal nok blive rav i gaden, sjældent at kbh går i stå
Dada fucking Life
Lige musik for mig!
Lige musik for mig!
Nemlig Sunshine - så det bliver Karneval
æh.. hvad?? er ikke lige helt med...Stim skrev:Nemlig Sunshine - så det bliver Karneval
Haha, det kan lige så godt være mig der roder lidt. MEN, læste jeg ikke dig skrive på side 1 at "det er samme dag som Karneval" eller var det blot en konstatering?
Ah så er jeg med igen. Det er ikke forbudt at quote, når indlægget er en kommentar på noget så langt tilbage
Så net-avanceret er jeg slet ikke Måske du kunne lære mig det til Karneval, Sunshine? Jeg skal nok medbringe laptop. haha
- Pesimisten
Vi ses i morgen - nu skrider jeg mod staden
Glæder mig sgu til at se Avicii (og nok også lidt Tiesto )
Glæder mig sgu til at se Avicii (og nok også lidt Tiesto )
Dada fucking Life
Lige musik for mig!
Lige musik for mig!