Film man kan se frem til i 2010
Redaktør: Moderators
Re: Film man kan se frem til i 2010
Her hvor Prince of Percia er lige op over, så vil jeg lige gøre opmærksom på traileren til dem der ikke har set det.
Har man spillet det fantastiske spil bare en smule må ryste i bukserne af spænding. Jeg glæder mig i hvert fald.
Traileren kan ses i op til 1080p ved at se den på Youtube
Har man spillet det fantastiske spil bare en smule må ryste i bukserne af spænding. Jeg glæder mig i hvert fald.
Traileren kan ses i op til 1080p ved at se den på Youtube
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kan man andet end at glæde sig?
Inception lever op til de umiddelbare forventninger, set ud fra traileren
Inception lever op til de umiddelbare forventninger, set ud fra traileren
Så meget mere hooked på Super 8...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
jojo men det er jo først i 2011 den udkommer
Lige sådan kvart information og spørgsmål? Du er godt klar over traileren er ude fra studiets side så den er knap så skærende i lydende og mere stabilt i billedet?
Fandt bare lige en tilfældig på tuben - så den end ikke igennem selvQrazyLeg skrev:Lige sådan kvart information og spørgsmål? Du er godt klar over traileren er ude fra studiets side så den er knap så skærende i lydende og mere stabilt i billedet?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Fra dengang danske film var noget ved:
Passer ikke specielt ind i tråden, men synes det var lige i overkanten med en hel tråd for sig selv.
Passer ikke specielt ind i tråden, men synes det var lige i overkanten med en hel tråd for sig selv.
Filmene 2010:
GODE overraskelser:
· Kick-Ass [12 March 2010 (USA)] (den var bare sjov og velspillet!)
· Inception [16 July 2010 (USA)] (super fed hele vejen igennem)
· Scott Pilgrim vs. the World [13 August 2010 (USA)] (overraskende og morsom - elskede referencerne)
· The Social Network [1 October 2010 (USA)] (SUPER velspillet!!)
Middelmådige men underholdende:
· Iron Man 2 [30 April 2010 (USA)] (Havde højere forventninger)
· Prince of Persia: The Sands of Time [28 May 2010 (USA)] (Tja..)
· The A-Team [11 June 2010 (USA)] (Tja..)
· Predators [7 July 2010 (USA)] (Nåede den originale til sokkeholderne ..)
· Despicable Me [9 July 2010 (USA)] (Ret morsom.. men ikke rigtigt min genre)
· The Expendables [19 August 2010 (USA)] (Kom nok en kategori for højt, men for fanden - det er alle stjernene!)
· Red [15 October 2010 (USA)] (Ok underholdt)
Under middelmådige - kunne ses med tømmermænd:
· Legion [22 January 2010 (USA)] (Alt for mange plothuller - ellers bare mærkelig)
· Clash of the Titans [2 April 2010 (USA)] (Tynd kop te)
· The Losers [23 April 2010 (USA)] (Meget morsom - A-team kopi)
· Get Him to the Greek [4 June 2010 (USA)] (Grinede sådan rundt omkring...)
· Splice [4 June 2010 (USA)] (Fucking sindsyg twist)
· The Karate Kid [11 June 2010 (USA)] (Ok af en børnefilm...)
· Toy Story 3 [18 June 2010 (USA)] (Ikke rigtigt min genre)
· Knight and Day [25 June 2010 (USA)] (Tynd kop te)
· The Sorcerer's Apprentice [16 July 2010 (USA)] (Tynd kop te.. underholdende til tider)
· Salt [23 July 2010 (USA)] (Set for mange gange...)
· Piranha [20 August 2010 (USA)] (Patter og blod.. virker ok)
· Machete [3 September 2010 (USA)] (Patter og blod igen)
· Resident Evil: Afterlife [10 September 2010 (USA)] (Zombier er altid godt)
· Wall Street: Money Never Sleeps [20 September 2010 (USA)] (Skuffede i forhold til forventninger)
ELENDIGE:
· The Book of Eli [15 January 2010 (USA)] (Gennemført elendig film)
· From Paris with Love [5 February 2010 (USA)] (Virkelig dårlig...)
· Cop Out [26 February 2010 (USA)] (Overhovedet ikke min kop te)
· The Bounty Hunter [19 March 2010 (USA)] (Bare ekstremt kedelig)
· Repo Men [19 March 2010 (USA)] (Elendig)
· Hot Tub Time Machine [26 March 2010 (USA)] (ikke sjov nok)
· Furry Vengeance [2 April 2010 (USA)] (ELENDIG)
· Date Night [9 April 2010 (USA)] (ELENDIG)
· Jonah Hex [18 June 2010 (USA)] (Årets skuffelse måske?)
· The American [1 September 2010 (USA)] (For langtrukken og langsom)
(Resten har jeg ikke set!)
Så går jeg i gang med at forberede mig til film-året 2011... Det skal nok blive godt
GODE overraskelser:
· Kick-Ass [12 March 2010 (USA)] (den var bare sjov og velspillet!)
· Inception [16 July 2010 (USA)] (super fed hele vejen igennem)
· Scott Pilgrim vs. the World [13 August 2010 (USA)] (overraskende og morsom - elskede referencerne)
· The Social Network [1 October 2010 (USA)] (SUPER velspillet!!)
Middelmådige men underholdende:
· Iron Man 2 [30 April 2010 (USA)] (Havde højere forventninger)
· Prince of Persia: The Sands of Time [28 May 2010 (USA)] (Tja..)
· The A-Team [11 June 2010 (USA)] (Tja..)
· Predators [7 July 2010 (USA)] (Nåede den originale til sokkeholderne ..)
· Despicable Me [9 July 2010 (USA)] (Ret morsom.. men ikke rigtigt min genre)
· The Expendables [19 August 2010 (USA)] (Kom nok en kategori for højt, men for fanden - det er alle stjernene!)
· Red [15 October 2010 (USA)] (Ok underholdt)
Under middelmådige - kunne ses med tømmermænd:
· Legion [22 January 2010 (USA)] (Alt for mange plothuller - ellers bare mærkelig)
· Clash of the Titans [2 April 2010 (USA)] (Tynd kop te)
· The Losers [23 April 2010 (USA)] (Meget morsom - A-team kopi)
· Get Him to the Greek [4 June 2010 (USA)] (Grinede sådan rundt omkring...)
· Splice [4 June 2010 (USA)] (Fucking sindsyg twist)
· The Karate Kid [11 June 2010 (USA)] (Ok af en børnefilm...)
· Toy Story 3 [18 June 2010 (USA)] (Ikke rigtigt min genre)
· Knight and Day [25 June 2010 (USA)] (Tynd kop te)
· The Sorcerer's Apprentice [16 July 2010 (USA)] (Tynd kop te.. underholdende til tider)
· Salt [23 July 2010 (USA)] (Set for mange gange...)
· Piranha [20 August 2010 (USA)] (Patter og blod.. virker ok)
· Machete [3 September 2010 (USA)] (Patter og blod igen)
· Resident Evil: Afterlife [10 September 2010 (USA)] (Zombier er altid godt)
· Wall Street: Money Never Sleeps [20 September 2010 (USA)] (Skuffede i forhold til forventninger)
ELENDIGE:
· The Book of Eli [15 January 2010 (USA)] (Gennemført elendig film)
· From Paris with Love [5 February 2010 (USA)] (Virkelig dårlig...)
· Cop Out [26 February 2010 (USA)] (Overhovedet ikke min kop te)
· The Bounty Hunter [19 March 2010 (USA)] (Bare ekstremt kedelig)
· Repo Men [19 March 2010 (USA)] (Elendig)
· Hot Tub Time Machine [26 March 2010 (USA)] (ikke sjov nok)
· Furry Vengeance [2 April 2010 (USA)] (ELENDIG)
· Date Night [9 April 2010 (USA)] (ELENDIG)
· Jonah Hex [18 June 2010 (USA)] (Årets skuffelse måske?)
· The American [1 September 2010 (USA)] (For langtrukken og langsom)
(Resten har jeg ikke set!)
Så går jeg i gang med at forberede mig til film-året 2011... Det skal nok blive godt
Shutter Island er jeg ret vild med - det undrer mig du ikke har den med på listen.
Kick-Ass var langt fra min kop te, men Prince of Persia synes jeg dog var overraskende god.
Kick-Ass var langt fra min kop te, men Prince of Persia synes jeg dog var overraskende god.
BØH
Har aldrig fået den set, da en ven røbede plottet... Skal nok komme omkring den en dag - men det bliver lidt ude i fremtiden :/goafreak skrev:Shutter Island er jeg ret vild med - det undrer mig du ikke har den med på listen.
Har lige stenet Easy A (chick flick teen comedy - en bedre end af slagsen) og Burried (ok faktisk... men lidt langtrukken efter min smag).
Det er en genial film, hvis du spørger mig. Den kan sagtens måle sig med Inception. Den må du ikke snyde dig selv for.
BØH
Jeg kan bestemt også anbefale Easy-A. Synes faktisk den var ret underholdende - trods chickflick.
Kick-Ass kan jeg godt anbefale som underholdningsværdig uden at imponere, men nok ikke en film jeg kunne finde på at betale større summer for. Nok lidt mere en STV-produktion i min verden - eller også er jeg det forkerte publikum.
Jeg kan iøvrigt også lige lave en liste over mine vurderinger af de film jeg har fået set indtil videre:
De Gode:
Kick-Ass kan jeg godt anbefale som underholdningsværdig uden at imponere, men nok ikke en film jeg kunne finde på at betale større summer for. Nok lidt mere en STV-produktion i min verden - eller også er jeg det forkerte publikum.
Jeg kan iøvrigt også lige lave en liste over mine vurderinger af de film jeg har fået set indtil videre:
De Gode:
- Easy-A
Jeg grinede ihvert fald en del og morede mig over visse dele af handlingen. Bestemt chickflick, men på en bedre måde, hvor det hele ikke bliver latterligt sukkersødt. - Shutter Island
Fed film. Fedt Plot. Ikke et nyskabende plot, men hammer godt fortalt. - Alice in Wonderland
Jeg ved faktisk ikke rigtigt, hvor jeg skal sætte fingeren, men den film synes jeg klarede det meget bedre end jeg havde turde håbe på.
- Toy Story 3
Jeg er nok lige en aldersgruppe over målgruppen.
- The Sorcerer's Apprentice
Lidt tam historie. Mangler gnist. Virker som "endnu en film, der bare skulle laves". - Wall Street: Money Never Sleeps
Fin underholdning. Startede godt ud. Lagde op til en masse, men mistede lidt pusten undervejs. Bliver også lidt for meget en historie om et kærestepar end Wallstreet, selvom der lægges op til andet. - Kick-Ass
Historien er for plat og et eller andet sted bare ikke fangende nok. Muligvis er det bare mig, men who knows. Jeg har bare svært ved at sætte mig ind i det hele og forholde mig til det. Det heller virker en smule akavet. - Grown Ups
Amerikansk film med amerikansk morale. Generelt en glimrende film, hvis man lige kan overskue den alt overskyggende amerikanske pegefinger. Ellers er det Adam Sandlers senere film i en nøddeskal - The A-Team
Selvfølgelig er den cliché og nej det gør absolut ingenting. Det skal den være. Problemet er bare, at der VIRKELIG skal meget til før en cliché for alvor kan imponere og det leverede den trods alt ikke. Jeg var dog på ingen måde skuffet. - Invictus
Spændende film om en spændende mand. Jeg ved ikke hvorfor, men filmen fik bare aldrig overtaget med mig. Det er lidt som de første 5 minutter af en film. Man glemmer bare aldrig rigtigt at man sidder og ser en film fremfor at få fortalt en historie.
- Dinner for Schmucks
Bare for plat - Shrek Forever After
Cashcow. Tom for ideer, dårligt fortalt, STV. Generelt bare et eksempel på, hvordan man lige får de sidste penge ud af at koncept inden det for alvor bliver skrottet. - From Paris with Love
Overdrivelse er ikke altid godt. Historien fanger ikke, plottet virker ugennemtænkt og dårligt fortalt. Sørgelig performance af John Travolta. - Parterapi
Nej. Bare generelt nej. Dårlig i næsten et hvert aspekt. - Date Night
Plat og latterlig. Laver Steve Carell film på samlebånd eller hvad foregår der? - Get Him to the Greek
Muligvis får den en forkert bedømmelse af mig, men jeg kunne slet ikke forholde mig til den. Jeg synes ikke man kan kende forskel på de forskellige film Jonah Hill og Russell Brand er med i. Koncepterne er stort set altid ens, linjerne er de samme og rollerne er de samme. Lidt for kedeligt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hvis nogle af Jer har tænkt jer og se "Buried" don't !
Jeg blev virkelig skuffet, 1 skuespiller og en trækasse begravet under sand... tænk man kan få halvanden time til og gå med det..
Jeg blev virkelig skuffet, 1 skuespiller og en trækasse begravet under sand... tænk man kan få halvanden time til og gå med det..
Smag og behag, den fangede mig meget godt - godt skuespil, men lidt langtrukken dogamh skrev:Hvis nogle af Jer har tænkt jer og se "Buried" don't !
Har ikke selv set den, men det er da set før at denne type af "one-man show" godt kan holde til halvanden time, eksempelvis Phone Booth fra 2002.
Og hvorledes man over en længere periode kan få den samme handling til at holde er tv-serien 24 ligeledes værd at nævne.
Og hvorledes man over en længere periode kan få den samme handling til at holde er tv-serien 24 ligeledes værd at nævne.
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jeg og en kammerat snakkede også om Phonebooth efter vi havde nævnt Buried. Men 24 sker jo over det hele, og ikke kun på f.eks. CTU. Buried sker kun i en trækasse, det er det som jeg syntes er lidt ærgerligt. Kunne man bare ha' set konvojen blive stoppet, og taget til fange, og så se hvad der sker med ham, inden han bliver begravet ville være bedre, end bare og spole frem til at han ligger i en kasse.