Mandrillen 2

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Spike
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

for at lukke den sag så vil jeg bare det jeg mener er at mandrillen ripper man ikke da der ikke findes noget lignende... Det er sådan jeg ser på det men download det da bare jeg er ligeglad jeg synes bare det forbandet at dem som laver noget virkelig godt ikke kan tjene noget på det på grund af jer Leechere.... så er det sagt...
TRIXTER
Geografisk sted: DK's Perle: Å R H U S
Kontakt:

Indlæg af TRIXTER »

@spike

Hvis alle var så dumme som dig og "sugede" løs af Band of Brothers (som du jo gør) ville Tom Hanks og Spielberg eller for den sags skyld nogen anden producer nok ikke forsøge at lave verdens dyreste serie igen....

Den dobbelmoralske adfærd har floreret adskellige gange før herinde på CA så tag lige og luk eller og lad være med at svare, hvis du ikke har noget at tilbyde..
Spike
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

prøv lige at læs hvad jeg lige har skrevet derinde inden du begynder at brokke dig.........
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Spike skrev:for at lukke den sag så vil jeg bare det jeg mener er at mandrillen ripper man ikke da der ikke findes noget lignende... Det er sådan jeg ser på det men download det da bare jeg er ligeglad jeg synes bare det forbandet at dem som laver noget virkelig godt ikke kan tjene noget på det på grund af jer Leechere.... så er det sagt...
Nu bliver du ikk mere helligere! Du kan umuligt sige at man ikke ripper Mandrillen.

Hvad er dette board så ellers til? Synes bare at vi skal lukke dette topic, plat at se alle dine svar Spike!
Billede
Låst