Bag om CA julepot... :) Takke takke takke skriv her!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Bloodhound
Geografisk sted: St. Tv.

Indlæg af Bloodhound »

Hmm... holder i "slug cameraet konkurrance" eller hvad har FrZ gang i? 8O
Bloodhound
Geografisk sted: St. Tv.

Indlæg af Bloodhound »

Hmm... holder i "slug cameraet konkurrance" eller hvad har FrZ gang i? 8O
Yew
Geografisk sted: 3460
Kontakt:

Indlæg af Yew »

:rofl: alt for grinern bustur ind til byen ;)
LecTer

Indlæg af LecTer »

Ja jeg vil også bar lige sige tak for en fed julepot. Min første pot jeg har været med til og det var satme grinern. Hyggede mig især med baune og de andre jyder hjemme hos mcbigmac, men det kan i nok se meget mere til på videoen.

Og så tog vi på In.... Ja nogen af os gjorde.. Og det var kanon :D Gik sammen med nighthawk klokken 4.30 eller sårn, som de sidste.. inden havde vi fyret den af på dansegulvet omtrent hele tiden :D

Og Frz, synes det var for grinern da du skulle vise mig hvordan man scorede, med hende den fede og hun så afviste dig hahahaha :D
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Weee så er jeg i roe land igen!! vil bare sige mange tak for en mage fed aften selvom den endte lidt skod sad på skadestuen med kæresten fordi jeg på en eller anden underlig måde havde fået en flænge i min venstre kind nogen der ved hvor den er kommet fra???

En anden til SkinneR og Ideal og pono i skylder mig for taxa'er hehe!!

men Pono må gerne lade være at betale eftersom hgan fik en bøde for at stå og pisse op ad en lygte pæl ofran en hær af betjenbet LOL max grineren!!

Men mange tak for en fed af dem må vi ha nogle flere af!!!

YaKuZa OuT
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Nogen der gider være så venlig at samle alle billederne fra ca julepot også smide dem i en rar fil også lige ligge dem et sted så de kan blkive downloadet!!

jeg har tjekket dem oppe på feffe.dk men der kan jeg ikke få dem ned på min pc i sådan en størrelse som jeg gerne vil ha de er simpelthen alt for små!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar