Forside pige på denne mdr M!
Redaktør: Moderators
Spørg ikke hvorfor...
Spørg ikke hvorfor, men jeg kedede mig lidt på et forum på Facebook, og kom til at tænke, om man ikke kunne finde nogen up-to-date billeder af den - i sin tid - nok så kontroversielle pige.
Stadig kontroversiel, nu dog med lyserødt hår. Men er bestemt sød at se på - kigger man videre i hendes billeder, finder man hurtigt ud af, at hun ikke er bange for at udstille sig selv som SKØR-I-ROEN.
Nå ja, jeg burde nok sove nu i stedet for dette :P
Stadig kontroversiel, nu dog med lyserødt hår. Men er bestemt sød at se på - kigger man videre i hendes billeder, finder man hurtigt ud af, at hun ikke er bange for at udstille sig selv som SKØR-I-ROEN.
Nå ja, jeg burde nok sove nu i stedet for dette :P
...
Et mere til samlingen
http://advertising.microsoft.com/danmar ... ebbien.jpg
Men ja hun er sindssygt dejlig. Har savlet en del over hende i boggie!
http://advertising.microsoft.com/danmar ... ebbien.jpg
Men ja hun er sindssygt dejlig. Har savlet en del over hende i boggie!
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Holy crap hun skaber sig jo som en retarderet 17 årig. Jeg fandt hendes myspace, og jeg har aldrig set en på 28 te sig sådan. Tror virkelig ikke en gang jeg ville gå i kanen med hende, hvis jeg fik tilbudet. Eller jo, men så bliver det fanme med kloroformen på sengebordet!
Btw så fandt jeg to af de dersens pics til jer:
Btw så fandt jeg to af de dersens pics til jer:
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
- CA Party Freak
Jeg er lige blevet kaldt "hemgemt teenager" og fucking glad for den beskrivelse. HADER at sidde med gamle handelsskolevenner og høre på banklån og en røvkedelig hverdag.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- CA Party Freak
Præcis... sad sammen med nogle gamle venner den anden dag hvor den ene oplevede en dyb personlig krise da han ikke kunne finde ud af hvilken serie af Rosendahl / et-eller-andet-mærke glas han skulle købe.QrazyLeg skrev:Jeg er lige blevet kaldt "hemgemt teenager" og fucking glad for den beskrivelse. HADER at sidde med gamle handelsskolevenner og høre på banklån og en røvkedelig hverdag.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Hahaha, det er skægt sådan noget... Jeg plejede at diskutere om man måtte score en 15-årig stadigvæk, og om man nu endte med at knække sig igen om natten...Fairground skrev:Præcis... sad sammen med nogle gamle venner den anden dag hvor den ene oplevede en dyb personlig krise da han ikke kunne finde ud af hvilken serie af Rosendahl / et-eller-andet-mærke glas han skulle købe.QrazyLeg skrev:Jeg er lige blevet kaldt "hemgemt teenager" og fucking glad for den beskrivelse. HADER at sidde med gamle handelsskolevenner og høre på banklån og en røvkedelig hverdag.
MEN SÅ FIK JEG DAME :(
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Men det bliver FrZ
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino