Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Har haft den man kalder en rigtig god og dejlig dag :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Har lige sat min bankdame på plads. Jeg mente jeg skulle betale dem 1000 kr mindre om måneden. Hun mente nej. Så sagde jeg at sådan blev det, og jeg fik min vilje.

Hemmeligheden er at være god til at argumentere for dig. Så det vil jeg glæde mig over at jeg er :)
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

odder skrev:Har lige sat min bankdame på plads. Jeg mente jeg skulle betale dem 1000 kr mindre om måneden. Hun mente nej. Så sagde jeg at sådan blev det, og jeg fik min vilje.

Hemmeligheden er at være god til at argumentere for dig. Så det vil jeg glæde mig over at jeg er :)
iiih ja, sikke et argument. Næste gang der dukker en regning ind ad min brevsprække, så nægter jeg at betale den med det argument, at sådan er det bare og så er jeg sikker på at jeg får min vilje
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Deejay_Wonder skrev:Næste gang der dukker en regning ind ad min brevsprække, så nægter jeg at betale den med det argument, at sådan er det bare og så er jeg sikker på at jeg får min vilje
Den har jeg faktisk prøvet, men den gik ikke :?
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Opvasken fra helvede er overstået, køkkenet er skuret helt rent, fri idag og imorgen, økonomien på arbejdet er trods "krisen" endnu engang blevet bedre, har betalt mit SU lån ud (i morgen) og så er sommerferien lige netop betalt.

ahhhhhhhhhhhhhhhh.....
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

forlænget weekend, jo tak! 8)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Uh uh uh. Der starter en ny mand i den afdeling jeg arbejder i. Så det betyder 2 x morgenmad på jobbet :P
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Vi skal tilbage til engang i det sidste årtusinde før der sidst var plus på min lønkonto. Det oplevede jeg i dag.

Hurra for god løn og lidt ekstra overarbejde. At det så nok kun varer et par uger før den er nede i det røde igen er til at leve med.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Har tilbragt eftermiddagen med en veninde jeg ikke har set i flere år, og hendes lille søn på ½ år. Og har fået shoppet nye sko, to trøjer og det andet par solbriller jeg nogensinde har fundet, det klæder mig (af en eller anden grund er jeg bare ikke solbrillemenneske). Og så er der jo fantastisk vejr, fuglene synger og jeg har sommerfugle i maven, så hvordan kan man være andet end GLAD GLAD GLAD :)
Billede
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Er blevet godkendt til 2. del af optagelsesforløbt på mit forhåbentligt kommende studie :D
Billede
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Kazo skrev:Er blevet godkendt til 2. del af optagelsesforløbt på mit forhåbentligt kommende studie :D
Hvad er det for et studie?

Jeg vil glæde mig over at jeg både fik tid til at tage sol, samt se Jarhead og Madagascar på arbejdet i dag.

Og at jeg nu for første gang forsøger at lave mad på et gaskomfur, og jeg krydser fingre :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Kazo er det en tur forbi Høyer eller den grafiske i københavn ?
Kazo

Indlæg af Kazo »

odder skrev:
Kazo skrev:Er blevet godkendt til 2. del af optagelsesforløbt på mit forhåbentligt kommende studie :D
Hvad er det for et studie?
DjMail skrev: Kazo er det en tur forbi Høyer eller den grafiske i københavn ?
Det er Den Grafiske Højskole, eller Mediehøjskolen som den hedder nu.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

I kbh eller Høyer / kolding - elle rhvor de nu har flyttet den her ?
Kazo

Indlæg af Kazo »

Mediehøjskolen er i Kbh, mens Skolen for Visuel Kommunikation er flyttet fra Højer til Haderslev.
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Godt man har en Selector stående hjemme ved fladskærmen
En måned før den vigtige VM-kvalifikationskamp mellem Sverige og Danmark på Råsunda Stadion i Stockholm er der endelig fundet en dansk tv-kanal, der viser kampen. Eller, det vil sige en række danske kanaler.

YouSee, Stofa, Viasat og TDC har nemlig sammen købt rettighederne til kampen, som dermed bliver gjort tilgængelig for de fire distributørers kunder.

Kræver abonnement
- Man skal abonnere på digitalt tv for at kunne se kampen. Alle kunder hos Viasat eller med abonnement hos TDC TV/TDC Home Trio samt Telia TV er digitale kunder.

- Hos YouSee og Stofa er det kun kunder med abonnement på digital tv, dvs. kunder der har en digital set top-boks, der kan se kampen. De enkelte selskaber vil senere orientere om, hvilken kanalplads kampen vises på, hedder det i en pressemeddelelse fra det nye samarbejde.

Markedsføring af digitalt tv
- Vi ser det som en god mulighed for at få gjort reklame for vores digitale TV-udbud, og vi håber selvfølgelig, at kampen kan føre til, at flere vælger at blive digitale kunder, siger YouSee's administrerende direktør, Niels Breining, i samme pressemeddelelse.

Grunden til usikkerheden om transmissionen af kampen har bundet i de økonomiske krav, som den schweiziske rettighedshaver Kentaro har stillet - og som ahr afholdt de sædvanlige landsdækkende kanaler i at sikre sig rettighederne.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Kazo

Indlæg af Kazo »

3dotz skrev:Godt man har en Selector stående hjemme ved fladskærmen
...
Jeg tror jeg skal ned på den lokale sportsbar, for har hverken den ene eller anden boks stående :)

Man kan i øvrigt læse mere om mulighederne for at se kampen her: http://www.fodboldkampen.dk/
Billede
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Fødselsdag idag 8)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

tillykke med det da :)
Billede
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

Gratz til alle andre. baer man har en Digital boks fra en af 4 udbyder kan man se kampen :) dvs. de laver nok en slags kanal så folk kan se den :) Sidder selv ved YouSee
Besvar