Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Zivago

Re: Glædestråd

Indlæg af Zivago »

Sunshine skrev:Hov hov.. Det er strategisk placerede håndtag ;)
Hos mig er det ikke håndtag, men nærmere et abdominal prolaps ;-)

Zivago :D
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Zivago skrev:
cyrus skrev:Så har jeg lært man ikke skal stenne CA når man er sammen med veninden.. scrollede lige forbi "Zivago" indlæg, og det så min veninde.
Så mange tak, der blev jeg sat på arbejd, med at tilslutte printer osv. og printe lille Donald duck ud,
og ik nok med det, så er jeg blevet sat på job for at finde den i en bamse udgave... :D
Stakkels dig.
Måske er der noget du kan bruge på:
http://www.toytoy.dk/shop/lille-anders-and-425p.html

Zivago
Lol.. Men tak så må hun rode med resten... :D
Celebrate Your Life With House
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Min bror (som også er bruger herinde) har fået pladekontrakt.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
Fzang

Indlæg af Fzang »

Blev 18 i torsdags, wooh!

Skal skrive SRP fra i morgen og 2 uger frem... øv...
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Sunshine skrev:Jeg har lige spist en morgenmad/brunch, der kunne gøre selv dwr misundelig ;)
HAH!

Jeg kan til gengæld blære mig med lige at have fået 7 i et lorte-valgfag, hvor alt pensum består af white papers skrevet af professorer, fordi der ikke er noget litteratur om området endnu.
(Uden at have været til en eneste forelæsning).

Jeg er fint tilfreds :p
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Tillykke med det. Håber det gør lige så godt her, men tvivler. Jeg har ikke white papers, men videnskabelige artikler som udgangspunkt. Ikke en egentlig teori at læne mig op af. PFFFFT er vist det rette ord :/
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Teori er også så meget sidste projekt :)
Mit projekt består af 95% praktiske erfaringer og beskrivelser og 5% teori.
Min undskyldning er at der ikke findes teori om Sensory branding - hvilket er en modificeret sandhed :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hehe :) Om ikke andet så ingen teori, der passer på dit syn på sagen , eller i den sammenhæng du arbejder med den i :)
Sådan er det også lidt her, så det virker som omvej på omvej på omvej for at forklare forhold, der alligevel senere skal bruges som en tilgang til specialet. Og fuck jeg glæder mig til næste semester. Der skal teorier rives så meget rundt i manegen at de kommer til at ligne pauseklovnen frem for hovedattraktionen.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Skal jeg inddrage teori i mit projekt, skal jeg langt ud over hvad vores fakultet kan tilbyde af teorier.
Har ikke overskud til at gennemgå hvordan de 5 sanser påvirker vores købsvaner. Jeg nøjes med en omgang Piaget til noget forankring hehe.
Jeg glæder mig også til næste semester - 6 mdr. med praktik og ikke en eneste videnskabelig eller teoretisk tanke :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hvis du kan nå det så støv noget Holbrook og Hirschman op, det er vanvittigt relevant.

Faktisk har Vetner og Jantzen skrevet en artikel, der hedder "Oplevelsen som identitetsmæssig konstituent - Oplevelsens socialpsykologiske struktur". Den kan blandt andet findes i anden udgivelse af Excite-serien nr. 2 - og jeg kan smide den i en pdf til dig hvis du ønsker det. Dog er Excite-serien, især bind to og tre, meget inde på købsoplevelser og forhold. Men Holbrook og Hirschman er vejen frem. Du kan finde en masse artikler af dem på JCR.

Jeg regner med der går et par timer, så skal jeg gennemtæske Pine og Gilmore, samt Følelsesfabrikken. Sådan en gang ikke-holistisk men overophøjet pis.

- du skal iøvrigt ind at berører noget organisationsteori næste semester, samt dit arbejde skal til dels være teoretisk begrundet. Men ikke noget, der kræver den store tankevirksomhed at komme igennem,
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg har desværre ikke mange timer i overskud lige pt. Så holder mig til Zaltman, Marc Gobe, Lindstrøm og Piaget.
Men vil lige kigge dine ideer igennem, til mit oplæg til eksamen.

Min praktik rapport bliver utrolig tynd kan jeg allerede nu afslører hehe.
Hvis uni har lært mig noget, så er det at jeg på ingen måder er teoretisk tænkende.
Gud hvor jeg glæder mig til at komme væk haha.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Heh, jeg vil heller ikke påstå min var en nobelpris værd. Nærmere som en overspringshandling på vejen til noget større (har dog ikke lige fundett ud af hvad endnu)

Uh et lille glædesudbrud. Har lige fået julegaven fra DSB:
Besserwisser
Trip Trap Fionia Bakke
Trip Trap Get A Grip
BilledeBillede
En god flaske vin
Chokolade og lakrids.

MUMS!
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

QrazyLeg skrev:Heh, jeg vil heller ikke påstå min var en nobelpris værd. Nærmere som en overspringshandling på vejen til noget større (har dog ikke lige fundett ud af hvad endnu)

Besserwisser
Trip Trap Fionia Bakke
Trip Trap Get A Grip
BilledeBillede
En god flaske vin
Chokolade og lakrids.

MUMS!
Gode gaver. Godt at se vores billetpenge brugt på noget fornuftigt :lol:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Dine billetpenge går også til at kunne rejse gratis i Nordjylland hver søndag i advent :)
Den gode julegave er virkelig noget DSB går op i (lidt underligt at få julegaver fra dem, da jeg som sådan ikke er under DSB-regi). Men mon ikke de også har noget at skulle forsøde i år. Der har lige været to fyringsrunder i Kort & Godt, samt en fyringsrunde i billetsalget, og en procentvis stor en i DSB Rejsebureau.

Så fra DSB-ledelse og logistikafdeling burde der være et kort til samtlige medarbejdere, der stadig er der: Tak fordi du gider tage dig af vores brokkende kunder, vise dem forståelse og forklare fra vores optik, samtidig med der trues med en fyreseddel fra vores side. Der var dog et kort med, bare ikke lige af den slags, men et ret ærligt kort om DSB-drift. Den nye grønne og mere gennemskuelige strategi, vil jeg tro kommer til at rocke en del ved DSB hele vejen igennem ned til den mindste passager.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg har faktisk anvendt DSB´s service for en måned eller to side - havde ellers sværget det firma død og ødelæggelse.
Irriterende nok kom toget til tiden, ankom til tiden og tøsen som og ventede ved døren var faktisk flink.

DOG var de udsolgt af carlsberg og pølser - så det hader jeg dem stærkt for!
DeCain
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af DeCain »

Uij jeg ka ik få armene ned nu :D
Skal spille på 3 CDJ-2000 på fredag, som warm up for Morten Breum.. Og for Medina lørdag :)
Top dollar fed weekend..
--=DeCain the DJ=--
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Down1 skrev:
QrazyLeg skrev:Heh, jeg vil heller ikke påstå min var en nobelpris værd. Nærmere som en overspringshandling på vejen til noget større (har dog ikke lige fundett ud af hvad endnu)

Besserwisser
Trip Trap Fionia Bakke
Trip Trap Get A Grip
BilledeBillede
En god flaske vin
Chokolade og lakrids.

MUMS!
Ja det er fandme flot af et firma der er så gennemført elendigt kan give deres medarbejdere så stor en gave!

Så ved jeg da hvorfor jeg skal betale mere og mere billeterne.. brænd i helvede DSB!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Zivago

Indlæg af Zivago »

Fairground skrev:
Down1 skrev:

Besserwisser
Trip Trap Fionia Bakke
Trip Trap Get A Grip
BilledeBillede
En god flaske vin
Chokolade og lakrids.

MUMS!
Ja det er fandme flot af et firma der er så gennemført elendigt kan give deres medarbejdere så stor en gave!

Så ved jeg da hvorfor jeg skal betale mere og mere billeterne.. brænd i helvede DSB!
Æh. Sådan et udbrud burde da vist have været i brokketråden ;-)

Zivago - Det er kun hovedet det er galt med.
Brugeravatar
Fzang

Indlæg af Fzang »

Får sådan en her i julegave :D

http://www.aage.dk/shop/dj-computerudst ... ition.html

min første dims <3
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Fandt efter flere år min Inside the Whale - In natures uniform CD, signeret af Troels som nu er bassist i Baal så vidt jeg husker.
Har savnet den CD lige siden den dag den blev væk.
Egentlig meget sejt at jeg kan få den væk mens jeg boede hjemme, flytte i lejlighed uden at finde den og så flytte i en anden lejlighed og bo der i 4 år for så at finde den ved et tilfælde... Smukt :)
Besvar