Hvad bliver voldspillet på DIT anlæg denne sommer

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Chicane/Tom Jones er nok det bedste bud lige nu (kunne faktisk godt storhitte), men jeg er enig med nco. Vent en smule mere. Sidste år var mit maj bud Pussycat Dolls/Don't Cha, men den hittede først lidt sent på året... ;)
dj drop
Geografisk sted: Kolding, dk

Indlæg af dj drop »

SimonThaMan skrev:
mikkel_hansen_99 skrev:
SimonThaMan skrev:Basshunter - Boten Anna (verdens klasse sangen)
Du er simpelthen nødt til at forklare mig hvorfor den er så god - jeg kan simpelthen ikek se hvad det er ved den, der får folk helt op at køre... :roll:
Jeg kunne blive ved i årevis, hvis jeg sku forklare hvorfor den sang er god ;)
Altså, plejer det der hitter om sommeren, være det helt vilde hvad angår nye features i en sang. Jeg har det på samme måde med Tiesto, som du har det med den her sang. Jeg fatter ikke hvordan de kedelige sange: Airport osv kunne blive så store hits, for det er da noget af det kedeligste at høre på ever.

Det der er fedt ved Botten Anna, er at det er trancet, det er cremet og det er ikke for hurtigt. Jeg tror BPM ligger på en 135, altså er det ikke for hurtigt, til folk og folk kan stå og blive glade af den for det er en humørbombe for man kan synge med på den og hoppe rundt til den (: Men ja vil give dig meget ret i at den er kommerciel, desværre, men altså folk VIL have kommercielt for tiden, bare se på alle de folk der hører Rob Mayth, for han er da en af de mest kommercielle DJ's der har betrådt den her jord.

Jeg er med Simon på den her;
Basshunter - Botten Anna

Jeg har snakket med et par dj's der skal til Løkken eksempelvis og det er der den bliver spillet SÅ mange gange. Hvis i synes den her sang er stor I København, Odense, Kolding, Esbjerg osv, så bare tag et smut til Nordjylland, alle der hører den her stil, sidder og hører den her sang og holdkæft hvor jeg elsker den. Kan høre den på repeat, for den er bare über lækker, da det ikke er House og House sucks.
Get up & Dance .
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Lol boten anna er squ da ikke trancet. den et dancet.

Hvad der er stort i løkken er vel bare top 10 3 måndeder inden. og så kører det på repeat. Kørte ihvertfald samme 10 numre i træk forrige sommer på action house. ulækkert når man på forhånd ved hvad han vil mixe ind bagefter.

anyway Drop der behøver ikke være nogle nye features i et nummer for at det bliver et summer hit. Der skal bare være kvalitet og det er så det folk åbenbart mener de finder i Boten anna. Jeg kan hellere ikke se det fede i det. Synes det er max røvballet og beviser for mig bare at DK stadig er et musikalsk og kulturalt u-land. desværre.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

dj drop skrev:Jeg er med Simon på den her;
Basshunter - Botten Anna
Kan vi få det nummer op et sted? Jeg kender det ikke.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Fontex skrev:Lidt morsomt, men den er her
Jeg havde nu ellers søgt, men med alle de stavefejl i det indlæg, så var det da klart jeg ikke kunne finde den. Jeg må lytte hvad det er for noget når jeg kommer hjem i aften.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

nco skrev:I mine øre så har vi altså endnu ikke sommerens slasker. Jeg lytter og lytter til alle de sange som I nævner. De har altså ikke nok potentiale. Når jeg tænker tilbage på kæmpe sommerhits, så tænker jeg med det samme Paradisio - Bailando og The Underdog Project - Summerjam. Så venner, lad os lige give maj en chance og se hvad der dukker op på hitlisterne.
Når man tænker på at Ozone kunne blive sommerhit, synes jeg ikke der skal særlig meget til. :P
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

DJ LAU skrev:Når man tænker på at Ozone kunne blive sommerhit, synes jeg ikke der skal særlig meget til.
Var den et hit da?
- Ikke på mit anlæg hvert i fald. Jeg mener der var et enkelt remix som var ok. Ellers så var det noget værre bras.
nco\\ CHART ATTACK 1999
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nemlig nco.

Men et hit var den desværre..... kunne ikke gå nogen steder uden lortet kørte
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

SimonThaMan skrev:Bob Sinclair - Love Generation (sommerhit? måske ikke, men kunne godt fungere som et)

Bob Sinclair - World Hold On

og selvfølgelig

Basshunter - Boten Anna (verdens klasse sangen)

Efter jeg havde hørt BassHunter - Boten Anna, så er jeg sq også blevet vild med den. Ved ikke om det bare er musikken, og ikke ham Svenskeren som synger men den er sq fed!
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

amh, jeg tror simpelthen ikke på, at folk kan lide den pga musikken - det er da et af det mest overvurderede numre i lang tid. Det eneste der er anderledes ved Boten Anna er, at der bliver sunget på svensk - ellers ligner det ethvert andet pop trance-nummer..
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:amh, jeg tror simpelthen ikke på, at folk kan lide den pga musikken - det er da et af det mest overvurderede numre i lang tid. Det eneste der er anderledes ved Boten Anna er, at der bliver sunget på svensk - ellers ligner det ethvert andet pop trance-nummer..
Arh, det vil jeg nu ikke sige... Syntes den er fed nok.. Basta! :lol: Jeg har en dårlig musiksmag (?) Siger nogle, og hva' så?! :D:D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

mikkel_hansen_99 skrev:amh, jeg tror simpelthen ikke på, at folk kan lide den pga musikken - det er da et af det mest overvurderede numre i lang tid. Det eneste der er anderledes ved Boten Anna er, at der bliver sunget på svensk - ellers ligner det ethvert andet pop trance-nummer..
Du flår orderne ud af munden på mig 8)

Til dels tror jeg hypen kommer af de få nørder der spiller meget CS og sidder på deres nummer et musikbutik, KaZaA, der har taget en tutorial i at sætte en bot op på QuakeNet. :roll:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

NU ER DEN HER!!!!!!!!!!!!!!!!....

god nice sommerhouse

Cicada - You Got Me Feeling <-- alt for nice :)
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

kloojve skrev:NU ER DEN HER!!!!!!!!!!!!!!!!....

god nice sommerhouse

Jamen så lad os da se et bette link :)
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

kloojve skrev:God nice sommerhouse:
Det kan jeg kun give dig ret i!:D
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

har den kun købt på itunes.. så det må en anden stå for...
men daaaamnd en er nicere
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

[WinAmp]·[Gnarls_Barkley_-_Crazy_(Spencer_Collective_Edit)_Onesided-Vinyl-2006-DJ] [01-gnarls_barkley_-_crazy_(spencer_collective_edit)-dj]·[6:08]

Dejlig sommer house - let chillet med stadig up-tempo. Tror på den personligt!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

mikkel_hansen_99 skrev:
kloojve skrev:God nice sommerhouse:
Det kan jeg kun give dig ret i!:D
Slet ikke, sidder og hører den nu, og jeg har sjældent været mere skuffet :/
Alle tilstedeværende har givet den 1/5 stjerner :s
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

FrZ, kan du smide Gnarls_Barkley_-_Crazy_(Spencer_Collective_Edit)_Onesided-Vinyl-2006-DJ op? :P
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

mikkel_hansen_99 skrev:FrZ, kan du smide Gnarls_Barkley_-_Crazy_(Spencer_Collective_Edit)_Onesided-Vinyl-2006-DJ op? :P
PM en server
Besvar