Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Foreløbig skylder jeg 5.9xx kroner. Dog har jeg ikke indtastet befordringsfradrag og mit fagforeningskontingent er så vidt jeg ved heller ikke skrevet på endnu.
Så jeg tror det kommer til at gå nogenlunde lige op for mig.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Sunshine skrev:Står der, at du får det beløb tilbage, og at de indsættes på din konto den en-eller-anden dato?
Der står "overskydende skat" og så det der beløb.... Nej, ikke noget med nogen dato.. ? Jeg tror måske jeg er bare LIDT en DØR til det der med skat og tal !
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ?
Sunshine skrev:Står der, at du får det beløb tilbage, og at de indsættes på din konto den en-eller-anden dato?
Der står "overskydende skat" og så det der beløb.... Nej, ikke noget med nogen dato.. ? Jeg tror måske jeg er bare LIDT en DØR til det der med skat og tal !
De bliver udbetalt til din Nemkonto... Det er den konto det offentlige har registreret hos din bank. som regel din løn/hæve konto.
Pengene bliver udbetalt d. 16 dvs. idag medmindre der står andet.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
De bliver udbetalt til din Nemkonto... Det er den konto det offentlige har registreret hos din bank. som regel din løn/hæve konto.
Pengene bliver udbetalt d. 16 dvs. idag medmindre der står andet.
Nu fandte jeg endelig frem til det rigtige link Mine mønter er tilbageholdt fordi de er igang med at se om der er noget rest-skat der skal tilbagebetale... Så har helt ro på
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ?