[31/10-09] Sensation Copenhagen 09
Redaktør: Moderators
Re: [31/10-09] Sensation Copenhagen 09
De officielle billeder derfra giver et godt indtryk af arrangementet, men til gengæld ser publikum mere ud til at være der for at blive set, og drikke champagne end for at gøre det til et brag af en fest. Der mangler lidt billeder af folk, der går virkelig amok
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Axwell & Ingrosso, og så Tocadisco, var det eneste jeg hørte.. Jeg mente ikke at alt før var værd at høre..
Men FUCK hvor var det godt valgt, for Axwell & Ingrosso forstår da godt nok at fyre den af!!
Tocadisco lavede nogle ting jeg ikke brød mig om, men udover det, så var det et ganske udemærket set..
Men FUCK hvor var det godt valgt, for Axwell & Ingrosso forstår da godt nok at fyre den af!!
Tocadisco lavede nogle ting jeg ikke brød mig om, men udover det, så var det et ganske udemærket set..
Det var helt sikkert det var Super fedt ligesom sidste år. Var der fra start til næsten slut og jeg synes det var super, også selvom det blev holdt helt alkoholfri fra min side af.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
-
- Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre
Det var kanon i år, bedre end sidste år.
Jeg havde blev faktisk positivt overrasket over musikken, i forhold til sidste år.
I år var der en masse numre jeg kendte + der var plads til at fyre den af på gulvet.
Dog var Mr. White ikke min kop te, så der fik jeg slappet af på tribunen.
Jeg havde blev faktisk positivt overrasket over musikken, i forhold til sidste år.
I år var der en masse numre jeg kendte + der var plads til at fyre den af på gulvet.
Dog var Mr. White ikke min kop te, så der fik jeg slappet af på tribunen.
Erick E var den bedste DJ efter min smag.
En fantastisk passende opvarmning til resten af aftenen.
Man forstår godt hvorfor han er med Sensation rundt på tour.
En fantastisk passende opvarmning til resten af aftenen.
Man forstår godt hvorfor han er med Sensation rundt på tour.
En superfed aften. Er klar på en tur næste år, men nu har jeg også fået mit housefix for i år Havde helt glemt hvor mange tumper der kommer til denne slags arrangementer
Musikken
Musikken
- Erick E havde igen et super solidt set
- Breum spillede bedre end forventet, men regnede også med at man skulle i gang med at helvede af loops/cues o.l som de andre gange jeg har hørt ham smadre musik.
- Axwell og Ingrosso fik virkelig sat gang i folk. Selvom Erick E spillede godt, så synes jeg de gutter var den bedste oplevelse
- Tocadisco klarede så Breums job med en masse musik smadret sammen. Det startede godt med Vandalism - Hablando (+accapella fra en anden), men efter at have givet ham en chance på en halv times tid eller so smuttede vi
- Intermezzo og Mr. White var hverken plus eller minus for mig
- Jeg var ikke så vild med lyssætningen i forhold til sidste års, hvor de store vandgobler skabte en super stemning.
- Det kan godt være det ikke er det nemmeste at sikre sig at ens videomapping passer helt fordi man har lavet den et andet sted, men på det niveau er det ikke godt nok. slet ikke når man snakker en en-dimensionel mapping.
- Var fint tilfreds med lyden, men var også halvdøv pga. en voksprop
- Er ret sikker på at Konfettikanonerne fejlede på vores side, men det er teknik man har med at gøre, og det kan jo ske
Kan ikke sige det bedre end "CCK^" udover det med "Tocadisco" syntes nu ikke det var så galt igen.. Syntes han gjorde det godt, blev og hørte ham helt færdig..
Men ja som påpeget så forstod jeg ikke hvordan det ku være sensation havde taget så lidt lys med, syntes lys opsætning sidste år var langt feder end i år..
Det kørte bare rundt i det samme lys konstant...
Men udover lyset.. så var der ikke rigtig noget minus... Skal helt klart med igen næste år..
Håber bare de tar sig sammen, og kommer med bedre lys opsætning og show..
Men som kæmpe plus så ved jeg ikke rigtig om andre herinde så det, men der hvor vi stod, blev aften lige sluttet af med Lesbisk live show,
men det kan sensation ikke rigtig tager credit for
Men ja som påpeget så forstod jeg ikke hvordan det ku være sensation havde taget så lidt lys med, syntes lys opsætning sidste år var langt feder end i år..
Det kørte bare rundt i det samme lys konstant...
Men udover lyset.. så var der ikke rigtig noget minus... Skal helt klart med igen næste år..
Håber bare de tar sig sammen, og kommer med bedre lys opsætning og show..
Men som kæmpe plus så ved jeg ikke rigtig om andre herinde så det, men der hvor vi stod, blev aften lige sluttet af med Lesbisk live show,
men det kan sensation ikke rigtig tager credit for
Celebrate Your Life With House
http://tanz.dk/pic/31824/
sådan nogen frækkerter?
For god ordens skyld, så næste billede viser hvilke trunter de virkelig er... :S
sådan nogen frækkerter?
For god ordens skyld, så næste billede viser hvilke trunter de virkelig er... :S