Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Jeg synes der er lidt problemer i starten med, at ordet "dance" i sætningen just dance, er lidt offbeat. Det er en lille lorteting at bitche over, men... sådan nogle småting irriterer mig nu alligevel.
Synes det lyder ret fedt ved 00:30 - bassen minder mig, af en eller anden grund om noget Space Frog.
Jeg er ikke ret vild med vokalen, men det er nok bare mig, hehe. Der er lidt for meget Cascada over den til min smag.
Ellers et udmærket remix - er glad for du gør noget for at fornye dit musik (I modsætningen til i "starten").
goafreak skrev:Jeg synes der er lidt problemer i starten med, at ordet "dance" i sætningen just dance, er lidt offbeat. Det er en lille lorteting at bitche over, men... sådan nogle småting irriterer mig nu alligevel.
Synes det lyder ret fedt ved 00:30 - bassen minder mig, af en eller anden grund om noget Space Frog.
Jeg er ikke ret vild med vokalen, men det er nok bare mig, hehe. Der er lidt for meget Cascada over den til min smag.
Ellers et udmærket remix - er glad for du gør noget for at fornye dit musik (I modsætningen til i "starten").
Takker Goa
Jaa.. Der er lidt med vokalen.. Prøvede at løse det, men blev nødt til at bruge den sidste del af "Dance", for ellers kom der andre ord med ind over
Det ville sgu være syndt at udsætte den for et electro remix...
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Synes det virker fint nok i starten, men så går det hen og bliver lidt sjusket - fx vokalen og beated stemmer ikke overens efter min smag, også er de lidt gained de effects du har med. De pift lyde du har med, de små irritere mig.
Ellers god mix!
stacok skrev:Synes det virker fint nok i starten, men så går det hen og bliver lidt sjusket - fx vokalen og beated stemmer ikke overens efter min smag, også er de lidt gained de effects du har med. De pift lyde du har med, de små irritere mig.
Ellers god mix!
nu er du jo os til noget som er HELT ÅBENLYST ER OFF BEAT. måske er det fordi det passer du ik' ka li det ? nogen der sagde mew edit ?
stacok skrev:Synes det virker fint nok i starten, men så går det hen og bliver lidt sjusket - fx vokalen og beated stemmer ikke overens efter min smag, også er de lidt gained de effects du har med. De pift lyde du har med, de små irritere mig.
Ellers god mix!
nu er du jo os til noget som er HELT ÅBENLYST ER OFF BEAT. måske er det fordi det passer du ik' ka li det ? nogen der sagde mew edit ?
For det første.. Tak for de fede uploads, din musik har sgu et højt niveau og indenfor genren er den ganske uforlignelig her i lille Danmark. Keep it up!
Nu kommer dette ønske måske lidt ude af sammenhæng, men som fuldstændig besat af Tarzan Mama Mia med Kim Larsen fra mine unge år, ville det være oversuperlækkert at få den sang sparket ind i den moderne lydkulisse i James Kayn-style
Så min bøn: Modernisér Kim Larsen - Tarzan Mama Mia
Det ville virkelig være stort!
Ved godt jeg bevæger mig rimelig meget udenfor dine krav.. Men det er egentlig også mere en drøm end et decideret forslag
Seriøst gode numre du får bixet sammen der.. havde de fleste med på en cd til en privatfest i lørdags.. folk var helt vilde over de fede mix's.. især low, malene og i kissed a girl tog kegler:)
glæder mig virkeligt til at høre flere remix's fra dig.. det er totalt i oden musiksmag smag smag
her er lige et par numre jeg godt kunne tænke mig komme igénnem kayn maskinen:
jordin sparks - no air
she's a maniac fra filmen flashdance
Afrojack & The Partysquad - Drop down (alt for populær på kreta)