[06-06-09] Tiesto i Forum
Redaktør: Moderators
- Pesimisten
- Geografisk sted: Sådan ca midt i DK
Som jeg kan se er det gået billet forum i den
Her vil jeg da lidt tilføje at jeg også ligger inde med to VIPs som ikke skal bruges den dag.
Hvis nogen skulle have interesse for sådanne to så bare giv mig en PM.
Prisen er ca 2500 - for begge selvfølgelig
Her vil jeg da lidt tilføje at jeg også ligger inde med to VIPs som ikke skal bruges den dag.
Hvis nogen skulle have interesse for sådanne to så bare giv mig en PM.
Prisen er ca 2500 - for begge selvfølgelig
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Lige musik for mig!
2 billetter til Tiesto i Forum
Hej folk
Ligger ind med to billetter til Tiesto i Forum på lørdag d. 6/6-09.
Koncerten er udsolgt. Billetterne kan afhentes i Kbh. Pris pr. billet; 600,-.
Skriv på mail: djatag@ofir.dk
Ligger ind med to billetter til Tiesto i Forum på lørdag d. 6/6-09.
Koncerten er udsolgt. Billetterne kan afhentes i Kbh. Pris pr. billet; 600,-.
Skriv på mail: djatag@ofir.dk
- Pesimisten
Re: [06-06-09] Tiesto i Forum
Så er der billetter til farmand også! Ved det er misvisende og skrive. Men forsøger at sælge billetterne for en kammerat!
Men er da blevet den heldige ejer at VIP billetter til både SoundScape og Tiesto Pris: 0!!!
Vi ses CA!
Men er da blevet den heldige ejer at VIP billetter til både SoundScape og Tiesto Pris: 0!!!
Vi ses CA!
Dada fucking Life
Lige musik for mig!
Lige musik for mig!
Ahh det var dig der var igennem på P3 tidligere i dag?Pesimisten skrev:Så er der billetter til farmand også! Ved det er misvisende og skrive. Men forsøger at sælge billetterne for en kammerat!
Vi ses CA!
- Pesimisten
Nej dog ikke - har de udloddet billetter igen?jmunch skrev:Ahh det var dig der var igennem på P3 tidligere i dag?Pesimisten skrev:Så er der billetter til farmand også! Ved det er misvisende og skrive. Men forsøger at sælge billetterne for en kammerat!
Vi ses CA!
Kan bare huske da det lige kom frem at han spillede igen at du udloddede en masse billetter. Hende der vandt dem kendte ham ikke engang Men hun fik da lige 10 vip billetter
Dada fucking Life
Lige musik for mig!
Lige musik for mig!
Haha ja.. kan jeg godt huske.. hun sad i en lastbil med sin kæreste.. og de lød max blanke !Pesimisten skrev:Nej dog ikke - har de udloddet billetter igen?jmunch skrev:Ahh det var dig der var igennem på P3 tidligere i dag?Pesimisten skrev:Så er der billetter til farmand også! Ved det er misvisende og skrive. Men forsøger at sælge billetterne for en kammerat!
Vi ses CA!
Kan bare huske da det lige kom frem at han spillede igen at du udloddede en masse billetter. Hende der vandt dem kendte ham ikke engang Men hun fik da lige 10 vip billetter
Men ja, de udlovede vidst billetter til soundscape og tiesto i dag
Nogen der ved om og hvor der vises Sverige - Danmark i nærheden af Forum? Vi er jo nogle der er taget herover fra det mørke jylland!
Liquid^ skrev:Nogen der ved om og hvor der vises Sverige - Danmark i nærheden af Forum? Vi er jo nogle der er taget herover fra det mørke jylland!
Rådhuspladsen, der bliver sat storskærm op
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Super
Tak for hjælpen
Tak for hjælpen
Hva så der CA?
Lone time no see, but anyway i'll get to the point:
Jeg sidder lidt og snakker med DJSofi2k over msn, hvor vi lidt snakkede om at samle de mennesker vi nu kan til Tiesto i aften..
Personligt tager jeg 1 venner med og 2 veninder, men vi får følgeskab af 3 fyre mere inde i forum, plus dem vi eventuelt ellers kender som man møder derinde..
Men var i her hos CA eventuelt interesseret i at danne et "hjørne" hvor vi nærmest havde et "gathering-point" hvis nogen blev væk eller andet..
Desuden kunne det være møggriner at se alle CA members (Da jeg aldrig har set dem før) samlet til en koncert som tiesto (:
Det kan umuligt blive federe end i parken, nemlig pga det er i Forum..
Men fuck det og lad os få en fed aften!!
Hvem er frisk?
// Swebnerd
Lone time no see, but anyway i'll get to the point:
Jeg sidder lidt og snakker med DJSofi2k over msn, hvor vi lidt snakkede om at samle de mennesker vi nu kan til Tiesto i aften..
Personligt tager jeg 1 venner med og 2 veninder, men vi får følgeskab af 3 fyre mere inde i forum, plus dem vi eventuelt ellers kender som man møder derinde..
Men var i her hos CA eventuelt interesseret i at danne et "hjørne" hvor vi nærmest havde et "gathering-point" hvis nogen blev væk eller andet..
Desuden kunne det være møggriner at se alle CA members (Da jeg aldrig har set dem før) samlet til en koncert som tiesto (:
Det kan umuligt blive federe end i parken, nemlig pga det er i Forum..
Men fuck det og lad os få en fed aften!!
Hvem er frisk?
// Swebnerd
[-- Swebnerd is here 2 stay--]
Hold da kæft det var fedt..!! Meget mere er der vidst ikke at sige ..